2...Zlá správa

2.8K 154 4
                                    

Otvorili sa dvere a vyšla od tiaľ učiteľka. Vrátila sa do triedy a všetci tak znudene vzdychli že to bolo počuť až na chodbu.

,,Lily poď .. Adam ty počkaj ešte " prehovorila učiteľka a ja som vstúpila do vnútra.

,,Čo si zas vyviedla ? Pani učiteľke z Dejepisu lezieš pekne na nervy" povedala mi riaditeľka a trochu sa usmiala. Bola taká milá. Nebola stará ako niektoré riaditeľky a taká prísna ale bola asi 30 ročná a strašne zlatá. Už ma pozná vždy spolu iba pokecáme. Napíše mi poznámku ale iba do žiackej a triednu knihu ani neotvori.

,,No keď ona so mnou problém.. Stačí že nedávam pozor a ma posiela do riaditeľne ona je chorá na hlavu "

,,Lily ja viem že ti lezie na nervy ale pochop že ona.. to teraz tak nevyzerá ale ona naozaj vie dobre naučiť.. A nemôžem ju len tak vyhodiť keď je naozaj dobrá učiteľka.. Musím uznať je prísna vadí jej len zabzučanie muchy ale ona je naozaj dobrá učiteľka.. Mám namysli že aj na žiakov ktorý vôbec nič nevedia sa niake učivo nalepí..."

Iba som si povzdychla.

,, môžeš ísť " usmiala sa.

,,Á Lily Adam nech sem ani nechodí .. Vráťe sa do triedy "

,,Ďakujeme " usmiala som sa na ňu a zavrela riaditeľňu.

,,Adam poď " nechápavo sa na mňa pozrel.

,, som ešte tam nebol " povedal potichu.

,,Nemusíš tam ísť bože .. Poj" prevrátila som oči a išla do triedy. Bežal za mnou ako srnka.

Otvorila som dvere a akurát zazvonilo na prestávku. Kokos to sa mi stalo prvý krát v živote. Trieda sa smiala na mojom načasovaní. Učiteľka odišla z triedy a potom prešli hodiny strašne rýchlo. Ani som sa nenazdala a už bola 5 hodina čo bolo super lebo mali sme 7 ale jedna nám odpadla. A keď prešla posledná hodina Angličtina rýchlo som išla dole ku skrinkám. Jasné moji retardovaní spolužiaci kým sa vyšuchmú všetci odídu. To nenávidím. Mám dole skrinku a keď sú všetci natlačení v tej jednej uličke tak to tam musím čakať kým sa včetci prezujú a oblečú a až potom idem ja grr. Keď odišli a dostala som sa k skrinkám obliekla som si bundu a obula botasky. Zamkla som skrinku a kľúče som niekde hodila do tašky. Išla som domov a keď som už bola blízsko domu rozbehla sa Abby za mnou a objala ma.
,,Ahoj Abby"

,,Ahoj Lily čo ste robili ? Ja som dnes dostala 1."

,,To je supeer Abby a z čoho ?"

,,Čítanie "

,,Abby no vidíš.. A ak budeš mať na konci roku samé jednotky splním ti niake želanie dobre ? Napríklad ti niečo kúpim alebo čokoľvek "

,,To sa budem snažiť ako drak" zasmiala som sa a vošla do vnútra.

,,Čau Mike. Ahoj oci.. Ahoj mama.." všetci boli kdesi inde. Mike bol v obývačke a hral playstation. Mama v kuchyni varila obed a Oco opravoval lampu v Mikeovej izbe. Totiž môj zlatý braček sa hral s loptou pretože hral basketbal a triafal na kôš čo bola iba stena a rozbil lampu. Šikovný. Zavesila som si bundu na vešiak a vyzula topánky. Išla som hore do izby hodila som tašku na posteľ a zo skrine som si vybrala veci na doma. Prezliekla som ti tepláky a sveter a vlasy som nechala rozpustené. Išla som zase dole a nakukla do obývačky.

,,Jee môžem si zahrať ?" opýtala som sa Mikea takým vtipným tónom.

,,Jop môžeš"

Sadla som si vedľa neho na gauč a začala hrať. Potom prišla za mnou mama.

,,Lily ! aj ty ? Poď sa najesť !" prerušila hru mama a vyhral Mike.

,,Grr no dobre ideem.. A ty ! " ukázala som prstom na Mikea. ,,Ešte sme neskončili v ďalšom leveli ťa porazím" iba kývol hlavou že neporazíš a išla do kuchyne. Sadla som si za stôl a začala jesť obed. Pri jedení sa ma rozrušene otec opýtal ,,Lily.."

,,Áno ocko ?" trochu som sa bála že mi nadajú ak zistili že mám ďalšiu poznámku. Mama sa na otca tak pozrela a iba kývla hlavou.

,,Noo chcel som sa spýtať ako dnes v škole ?" bolo vidno že zahováral. Ale čo ak sa to zas dozvedeli ? Grr moja debilná učka im je schopná hocikedy zavolať ..

,,Oci fakt ? Bolo fajn.. Ale to sa mi nezdá podľa tvojho výrazu na tvári a podľa hlasu .. Mám 16 môžete mi to povedať " pozrela som sa aj na mamu.

Mama sa pozrela na oca a z hlboka si vzdychli.

,,Zlatko povec to ty ja to nedokážem povedať svojim vlastným deťom" prehovoril otec a mama teda spustila...

Ahooj ďalšia časť !! Dnes by som sa pokúsila o ďalšiu .. Dúfam že tento príbeh niekto číta a dúfam že sa vám aj páči on neskôr bude viac zaujímavý.. A čo si myslíte čo sa asi stalo ? ⬇píšte do komentu.. Love yaa









Prečo som sa zamiloval/a do teba ?Where stories live. Discover now