39....Nemocnica

1K 83 13
                                    

Josh

,,Nič zlatko, len som spadol...to je všetko" zaklamal som.

,,Ti tak uverím,vyzeráš ako keby ťa prešiel kamión" zavrela som dvere a posadila ho.

,,Josh !! " zakričala na mňa.

,,Veď mi nič není" zamrmlal som.

,,Hej,tak preto ti tečie krv na čele" chytil som si rukou čelo a naozaj bolo krvavé.

,,Josh ja ti neverím že si spadol !" založila si ruky.

,,Ale Lily" namietal som nech túto tému nechá tak,no nenechala.

,,Nie Josh !! Povieš mi prečo sa ti to stalo ?"

,,Tak fajn... Zbili ma no,nič to nie je"

,,To je absurdné ideme do nemocnice, a vlastne kto ťa zbil ?" nechápavo sa na mňa dívala.

Keby jej poviem že Taylor a jeho kamaráti tak mi nie len že neuverí ale ešte budem ja ten zlý.

Lily

Schmatla som ho za ruku a ťahala von. Zavolala som taxík a posadila ho do taxíku. Vodičovi som povedala aby našiel "Hospital" snáď to znamená Nemocnica. Áno vysadil ma pred nemocnicou a ihneď som s ním išla dnu. Zobrali ho do operačnej sály a ja som čakala v čakárni.

**
Lekári otvorili dvere a zaviezli na posteli Josha do izby. Sadla som si ku nemu a chytila mu ruku. Pootvoril oči a usmial sa. Bol zlatučký keď spal. Potom som si zobrala veci že pôjdem domov no silno ma chytil za ruku. Otočila som sa a pozrela na neho. Mal otvorené oči a na tvári mierny úsmev.

,,Nechoď !" pustil mi ruku a ja som si teda ešte k nemu sadla.

,,Je ti lepšie ?"

,,Ani nie,som v nemocnici " vyvalil na mňa oči.

,,Áno to chápem Josh.. Vieš keď som bola malá dosť často som bývala v nemocnici. Totiž zakaždým som si buď zlomyla ruku,nohu raz sa mi podarilo aj kľúčnu kosť no proste moja mama si myslela že sa raz zlomým celá" uškrnul sa jeej.

,,Bola si pekne nemotorná" usmial sa.

,,Hmm hovor mi niečo... Ešte si pamätám tie hlášky doktorov, Znovu si tu čo to je tentokrát ? Čo ti chýbame ?"

Prečo som sa zamiloval/a do teba ?Where stories live. Discover now