Lily
Po nakupovaní som si obliekla svoje nové čierne šaty. Obula som si lodičky a zobrala mobil ,kľúče,vreckovky,rúž,puder,žuvačky,voňavku.. a dala si to do malej taštičky. Potom som išla do kuchyne a mama mi naložila obed. Mali sme cestoviny . Rýchlo som ich zjedla a vrátila sa do izby.
,,Si hotová Jenn ?" spýtala som sa keď čosi robila v našej malej kúpelke.
,,Zachvíľu !" odpovedala mi a ja som si sadla na posteľ. Pozrela som sa do okna a videla som iba bránku a cestu. Niaky úžastny výhľad to nebol. Vytiahla som si mobil a pozrela novinky na fb. Jééj kamarátka zo Slovenska dala novú fotku !! Okamžite som jej to lajkla. Potom vyšla konečne Jennifer.
,,Ako vyzerám ?" usmiala sa na mňa.
,,Krásne " usmiala som sa spätne a ešte si naposledy prečesala vlasy.
,,Mami, oci ?!" zakričala som na dom.
,,Čo sa deje Lily ?" opýtal sa otec.
,,Odkáž aj mame,že ideme na zábavu "
,,A o kolkej sa vrátite ?" zdvihol jedno obočie.
,,Okolo 1:00" neisto som povedala.
,,A škola ?" pohrozil mi.
,,To teraz také nič neberieme a ostatné učivo si dobehnem .. Prosíím pusť nás " prosíkala som.
,,Fajn ale nikde sa nezdržujte baby ! A odvoz máte vybavený ?" zas sa spýtal starostlivo.
,,To prejdeme pešo " usmiali sme sa a otvorili dvere. Išli sme k tej reštike kde ma aj pred tým čakala Lívia. Už tam bola aj Beatris a Ashley.
,,Meškáš !" pripomenula mi Beatris. Lívia do nej buchla lakťom a zmĺkla.
,,Tie šaty sú naozaj pekné" pochválila som Líviu.
,,No veď nie sú zlé ale pripadám si v nich tustá" kritizovala sa.
,,Sú krásne " povedala Ashley.
,,Ja pôjdem tadiaľto " prehovorila Jennifer a všetci sme sa na ňu pozreli. Usmiala sa a išla svojím smerom. Potom mi to došlo ! Čakal tam na ňu Thomas.
,,Už sme tu !" prehovorila Beatris.
Lívia zaklopala a otvoril niaky chalan.
,,Ahoj Lívinka a vy ostatné" pozdravil nás.
Ten chalan mi je povedomý..... No jasné ten z partie.
BINABASA MO ANG
Prečo som sa zamiloval/a do teba ?
RomanceLily Collinsová dievča ktoré je na škole populárne vďaka svojmu egu. Josh Hutcherson chalan ktorý je úplne normálny na škole. Lily je nová prišla s rodinou do nového mesta a začala chodiť do školy. Hneď v prvý deň sa cítila blbo keď stretla Josha...