36....Vianočný špeciál :D

1.2K 84 7
                                    

Ešte pred tým ako začnete čítať sa vám chcem ospravedlniť že dlho nebola časť. Takže vám to chcem vysvetľiť. prázdniny a všetci dobre vieme že cez prázdniny sa netreba nudiť. A kedže niako nebol čas na písanie knihy dlho časť nebola. Nechcem stratiť takých úžastných čitateľov ale viem že keď zanedbávam knihu prídem o nich. Takže dúfam že sa nehneváte,prajem trochu neskoro Šťastné a veselé a ešte príjemné čítanie.
______________________________________

Lily

Keď som za zobudila David tu stále nebol. Bolo mi to strašne divné. Priam mi až chýbal. Neuveriteľné. Odhrnula som perinu a dotrepala sa do kúpeľne kde som spravila rannú hygienu. Potom niekto klopal na dvere. Čakala som že to bude David. Otvorím dvere a Josh vykríkne:

,,Šťastné a Veselé Vianoce !!!" a objal ma tak silno že mi skoro vyrazil dych.

,,Em..Dobré ráno Josh" dala som mu pusu.

,,Ja som úprimne zabudla že Vianoce" cítila som sa trápne.

,,To nevadí láska moja... Kam to pôjdeme osláviť ?"

,,Hmm ja neviem,vždy to bolo s rodinou.. Mali by sme sa vrátiť" vzdychla som si.

,, sa do školy nevrátime lebo oficiálne začali prázdniny aj keď mi sme mali dlhšie " zasmial sa.

,,Tak fajn budú to prvé Vianoce s niekym iným..S niekým koho nadovšetko milujem" pobozkal ma na čelo a pritiahol do náručia.

,,Ale v tom prípade tu buď a nikam nechoď !!" rozbehla som sa ku skrini a išla do kúpelne sa prezliecť.

Dala som si na seba ešte čižmy a kabát.

,,Kam ideš ?" nechápavo sa opýtal.

,,To je moja vec ! Láska bude to asi iba hodinka nič strašné" povedala som a on ma na rozlúčku pobozkal.

Prečo som sa zamiloval/a do teba ?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt