14...Prvé slová

1.6K 100 2
                                    

Lily

,,Tak choď teda za ním " vyrývala Lívia.

,,Fajn !" prekrútila som oči a pomaly išla na terasu.

Zrazu som ho uvidela ako je pri schodoch. Prišla som k nemu bližšie. Bola som strašne hamblivá a trápna a neodvážna,mu povedať obyčajné ahoj . Prišla som k nemu a nadýchla sa.

,,Ahoj" usmiala som sa.

Zdvihol hlavu od mobilu a uškrnul sa.

,,Ahoj .. Čo ťa priviedlo k tomu že ma neignoruješ ?" povedal veľmi prekvapeným tónom.

,,Neviem.. Noo vlastne.." sklopila som zrak.

,,No počúvam a som úprimne zvedavý" dal si mobil do vrecka a díval sa na mňa.

Šibe ti ? Mysli na tú stávku ty krava. Hovorela som si.

,,Chcela som sa opýtať či si nezatancuješ " rýchlo som si vymyslela a usmiala sa nenápadne.

,,Aha.. No moc sa mi nechce ale ok " premeral si ma očami a išli sme na parket.

,,Josh ?" zastavila som ho keď sme boli blízsko parketu ale boli sme ešte na terase.

,,Hmm ?" nadvihol obočie.

,,Klobúk si daj dolu " uškrnula som sa a on ma poslúchol.

Dal si dole klobúk a išli sme tancovať. Zrazu pustili pomalú,ako naschvál. Chytil ma za pás a hojdali sme sa zo strany na stranu.

,,Poď von" potiahol ma za ruku.

Iba som ho následovala.

,,Lily .. Já-á ..no veď vieš" pozrel sa na zem.

,,Prepáč asi ti to neuľahčujem ale neviem" ľahostajne sa na ňho pozriem.

,,Pfffuu" oddychol si.

,,No.. Vieš aký som ja charakter chalana , a tak som chcel že.."

,,Aha ! Ty chceš aby som teraz s tebou išla do izby a rozdala že ? "

,,No.. Potreboval by som to " uškrnul sa.

,,Josh ja taká niesom ! " ofučala som sa a na opätku odkráčala preč.

,,Baby sorry ale to nemá zmysel na dnes idem domov , zabavte sa bezomňa" zakývala som a išla okolo "baru" domov.

Prečo som sa zamiloval/a do teba ?Where stories live. Discover now