Po nákupoch sme išli domov. Navečerali sme sa a potom sme si išli ľahnúť. Nedalo sa mi spať. Tak som si pripojila k mobilu slúchatka a začala som počúvať . Pustila som si pesničky a rozmýšľala. Mala som myšlienky ktoré mi chýbali. Chcela by som sa konečne zaľúbiť ale keď ja som škaredá. Chalani ma berú len ako kamarátku. Započúvala som sa do textu pesničky od 5 SOS a nakoniec som zavrela oči.
Mama
Išla som pozrieť decká či spia a Lily mala v ušiach sluchátka. Vybrala som jej ich z uší a pozrela sa na obrazovku. Mala zapnutý album 5 seconds of summer. Dala som si sluchátko ku uchu a išla pesnička Good girls. Iba som sa pousmiala a vipla som to. Položila som mobil vedľa na nočný stolík a zavrela som dvere.
Lily
Zobudila som sa a mobil bol na poličke. Ospato som sa pozrela na obrazovku. 9:30 v pohode.. Potom som sa spamätala. ,,Ááá 9:30 to nestíham " vykríkla som. Rýchlo som odhrnula perinu a obula som si papuče. Utekala som do kúpelne.
,,Michael to ako fakt ?!" zvreskla som.
,,Mala si si privstať"
,,Michaeel ! Pohni si z tej kúpelne "
,,Mike !!" pridala sa Abby.
,,Ježíín " odomkol dvere.
,,Ešte že mne tak dlho netrvá kým sa skrášlim aby som nevyzeral ako debil ja vyzerám prirodzeno krásne" doberal si ma.
,,No jasné Michael ideš sa posrať keď máš len vyrážku a nemôžeš používať make up hmm smutné" a pleskla som si s Abby. Abby sa zasmiala a Mike ohrnul nos a išiel akože urazene do izby.
Umyla som si zuby vlasy som si prečesala a vyžehlila. Namaľovala som si špirálu a rúž. Trochu som si dala make up a vyšla som z kúpelne.
,,Si krásna sestrička" povedala Abby
,,Ďakujeem ale taká ako si ty nebudem " a postrapatila som jej blonďavé vlásky.
Išla som do izby a obliekla som si rifle a modrú bľúzku. Obula som si conversy a dala bundu.
,,Ahojte " povedala som im a išla do kostola.
****
Po skončení omše som išla domov.
,,Som domá !" zakričala som ale nebol nikdo doma. Tak som sa prezliekla do svojich veci na doma ale dala som si zelené tričko a tie tepláky. Vlasy som si dala do drdlu. Išla som do kuchyne a naložila som si obed. Rezancovú polievku som zjedla rýchlo a kura s ryžou som zjedla iba trochu. Umyla som si po sebe riad a sadla si na gauč do obývačky. Niekto zaklopal. Išla som otvoriť a v ruke mali tašku.
,,Vy ste boli ešte v obchode ?" opýtala som sa ich.
,,Áno .." prehovorila Abby.
,,Lily prosím ťa polej na balkóne kvety" povedala mi mama.
,,Ok"
Išla som na balkón a zobrala som fľašu. Nabrala som vodu a poliala kvety. V tom mi niekto zavolal a pozriem na obrazovku a tam Jennifer.
,,Stalo sa niečo ?"
,,Niečo hrozné prosím príď Lily potrebujem ťa ! " počula som ju plakať do telefónu.
,,Idem hneď tam kde si ?"
,,Doma" zložila mi.
,,Lily jedla si obed ?" pýtala sa mama.
,,Mami áno jedla !" rýchlo som povedala a obliekala si bundu.
,,Kám ideš ?" pýtala sa Abby.
,,Preč !" povedala som rýchlo.
,,Kam ?" pridal sa otec.
,,Potom vám to vysvetlím ahojte !" a zabuchla som dvere.
Prišla som k Jenniferinmu domu. Čakala ma vo dverách a hneď ma ťahala za ruku do jej izby.
,,Li-i-ly " povedala roztraseným hlasom.
,,Čo je že som musela nutne prísť ?" nahodila som znudený face. Otvorila dvere a ukázala rukou aby som sa pozrela. Nakukla som do dverí a vystrašene som skríkla.
,,Preboha nestoj tu tak volaj predsa sanitku !!" ...
Je tu ďalšia čásť .. Čo si myslíte že sa stalo ? Dnes bude dúfam ďalšia .. Ahooj
YOU ARE READING
Prečo som sa zamiloval/a do teba ?
RomanceLily Collinsová dievča ktoré je na škole populárne vďaka svojmu egu. Josh Hutcherson chalan ktorý je úplne normálny na škole. Lily je nová prišla s rodinou do nového mesta a začala chodiť do školy. Hneď v prvý deň sa cítila blbo keď stretla Josha...