Josh
Prikryl som ju dekou a chvíľu sa na ňu díval ako krásne spí. Potom som sa vyzliekol a ľahol si vedľa nej. Objal som ju a dal jej ruku okolo pásu. A tak som pomaly zaspával s ňou.
Ráno
Zobudil ma skorý budík ale veľmi rýchlo som ho vipol aby náhodou nezobudil Lily. Je 5:00 ako naozaj som sa veľmi vyspal. Povedal som si ironicky a vybral sa do kúpeľne. Urobil som rannú hygienu a obliekol si na seba to čo som mal včera. Zdrapol som niaky papier a začal naň písať. Dopísaný list som potichu položil vedľa nej na stolík a obliekol si budnu a obul topánky. Už som len zavrel dvere a odchádzal von. Nasadol som do auta a vybral sa do nákupného centra. Najskôr som zašiel do obchodu s oblečením. Kedže som po včerajšku zistil že má rada fialovú,zelenú a čiernu farbu chcel som jej kúpiť niake oblečenie. Kúpil som jej jednu veľmi peknú bľúzku. Chcel som ju vo fialovej ale bohužiaľ nebola a bola len v červenej no nevadí. Potom som bol v pizzérii a tam mi urobili šampiónovú pizzu + olivi. Potom som išiel do kvetinárstva a kúpil červenú ružu...
Lily
Zobudila som sa sama v posteli tak ako som aj zaspala. Pozrela som sa po izbe a nikto nikde nebol. Zrazu som uvidela papierik na stolíku a tak som sa postavila a podišla k nemu.
Dobré ráno zlatko !
Išiel som si pre niake oblečenie,kedže sú prázdniny tak ak ti to nevadí zdržali by sme sa tu dlhšie..
P.S. prídem aj s nákupomJosh
Usmiala som sa nad tým. Išla som do kúpelňe a umyla som si tvár. A čo zuby ? Veď nemám ani kefku ani pastu,no to mi bude mega smrdieť z úst. Z kabelky som si teda vytiahla žuvačky. Chvála bohu že ich mám. Obliekla som si rifle a biele tričko čo som mala aj včera kedže tu nemám žiadne veci. A voňavku som si ešte nastriekala aby som bola úplne dokonalá. Trochu som si prstami prečesala vlasy a sadla si do obývačky pred telku. Hmm zistiť ako sa zapína. Potom sa mi to niako podarilo a dívala som sa na niaky film po anglicky kedže tu sú iba anglické kanály. Najlepšie na tom bolo že som rozumela každému piatemu slovu takže som s toho mala strašne veľa. Zrazu sa otvorili dvere.
,,Ahoj láska" povedal mi.
,,Aká som ti ja láska hmm?" postavila som sa a objala ho.
,,Tá najväčšia" usmial sa a dal mi pusu na čelo.
,,Čo to máš v tých taškách ? " opýtala som sa zvedavo.
,,Jedlo" videla som ako sa škerí.
,,Á ? "
YOU ARE READING
Prečo som sa zamiloval/a do teba ?
RomanceLily Collinsová dievča ktoré je na škole populárne vďaka svojmu egu. Josh Hutcherson chalan ktorý je úplne normálny na škole. Lily je nová prišla s rodinou do nového mesta a začala chodiť do školy. Hneď v prvý deň sa cítila blbo keď stretla Josha...