Budeme zase spolu ? [2]....Poďakovania-THE END

1.2K 47 9
                                    


BUDEME ZNOVA SPOLU ? [2] :

Takže aby ste si o mne nepomysleli že som si niečo fetla keď to tak skončilo :D,rozhodla som sa pre pokračovanie. Dúfam že to budete čítať O.o a bude to mať taký úspech ako toto. Každopádne snáď vás to bude baviť. Prezradím vám že bude HAPPY END :D. Aj keď tu je celkom divný. No takže toto je pokračko. Cover na obálku buď už mám alebo ešte dostanem keďže toto píšem v budúcom čase :D.

Muhaha a idem na POĎAKOVANIA:

Hathaway-Zoey - bože ako som rada že ťa mám :D :). Tvoje komenty zbožňujem a strašne sa na ne teším. Ďakujem ti za všetko ❤❤❤

LilaBurn- neviem či to práve čítaš ale ďakujem za krásne covery ♥

patuska1711- ňufoo môj. ! Trošku neskoror si to začala čítať no nevadí :). Tešíš sa keď ti možno "vytvorím" knihu podľa teba kuriatko ?? :D Na ten koncert pôjdeme aj keby je zemetrasenie jasné ?? ❤_♥ :DD.

xlKawailx- Ďakujem za všetko! Že si ma podporovala v písaní a ták :D.

AaryaCross11- Ty čítaš moju knihu snáď odzačiatku ako som začínala nie ? No každopádne som srašne rada za komenty,recenziu a tvoju podporu :).

A ak som niekoho zabudla ospravedlňujem sa. Som strašne rada že mám takých úžastných čitateľov. Viete aká to je pocta ? :D.

A najhoršia časť!! THE END:

Lúčim sa s vami ! Ja idem do školy a vy snáď tiež -_-. Nikomu sa nechce ale tak musíme že ? :D. Majte sa krásne a vidíme sa najbližšie v knihe Budeme zase spolu ? Pokračovanie Prečo som sa zamiloval/a so teba... Papaaa...

By...Martina0634

Prečo som sa zamiloval/a do teba ?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon