Na tej fotke som vyzerala celkom pekne. Dala som like a chcela sa odhlásiť ale napísal mi.
Taylor Lautner:Ahoj
Usmiala som sa sama pre seba a odpísala.
Lily Collinsová: Ahoj
Taylor Lautner: Kde bývaš ? :D
Lily Collinsová: Čo sa staráš ?:D
Taylor Lautner: Tak inak si tu na dovolenke alebo tu si na trvalo ?
Lily Collinsová: Očividne na trvalo ty ?:)
Taylor Lautner: Budem tu bývať a kam teda budeš chodiť do školy ? :)
Lily Collinsová: Neviem ako sa volá ale tá čo sa učí po slovensky v celej Británii.
Taylor Lautner: Očividne viem o akú školu sa jedná totiž chodím do nej :D
Lily Collinsová: Aha no idem spať papa.
Taylor Lautner: Papa kráska.
Ráno,,Vstáávaj " zakričala na mňa Jeniffer.
,,Šibe ti ? Je len 7:20"
,,Čoo 7:20 ?" vyletela som ako strela a utekala do našej spoločnej mini kúpelky. Umyla som si tvár a zuby. Konečne som sa mohla namaľovať to je zmena ! Keď som bola namaľovaná vyšla som po rebríku do šatníku. Obliekla som si sukňu a bľúzku. Obula som si tenisky. Trochu odveci ale moc elegantných vecí nemám. Pár vlasov som si zapla do sponky takže to vytvorilo kopček. Bolo 7:30 a Jennifer už raňajkovala.
,,Lily poď sa najesť " povedala mi mama a dávala na stôl tanier.
,,Mami ponáhľam sa !" rýchlo som si dala bundu a utekala na bus. Obzrela som sa ako Jennifer beží za mnou.
,,To už ma ani nepočkáš ?" urazeno povedala.
,,Nemôžem za to že pomaly ješ !" nervózna som zrýchlila krok aby som stihla autobus.
,,Máš pravdu nemôžem za to " začala som sa smiať a chytila ju za lakeť nech si pohne.
,,Good Morning " ozvala sa niaka teta a ja som jej v rýchlosti len povedala ,,Good".
,,Joo stihli sme autobus" ironicky povedala Jennifer. Iba som išla ďalej svojou cestou. Niekedy ma Jennifer vytáča.
,,Good morning" pozdravila som a podala šoférovi do ruky peniaze.
Sadla som si úplne dozadu. Sedela som s Jennifer na sedačke pred päťkou. Niaka partia chalanov akurát išla platiť. Drgla som do Jennifer.
,,Opováž sa ma niako strápniť" povedala som vážne a ona sa iba usmiala s prikývnutím. Sadli si do päťky čo som si aj myslela. Začali si čosi šuškať a dívali sa pritom na mňa.
,,Jennifer ? " povedala som aby nestála reč.
,,Hmm ?" odtrhla zrak od mobilu.
Tí chalani sa na mňa už dvojnásobne pozreli. Očividne mi nerozumeli celkom fajn.
,,Počuj napíš Taylorovi" pozrela sa na mňa takým faceom a ja som jej očami naznačila mobil.
,,Lautnerovi ?" opakovala.
,,Áno presne tak " prevrátila som oči.
,,A prečo by som mala ?" tiež nechápavým pohľadom sa na mňa dívala.
,,Lebo sa mi vibil mobil" rýchlo som si vymyslela.
,,Nechápem ale na " podala mi mobil a začala som sa prihlasovať na fb.
Lily Collinsová : Serus .. Stretneme sa ? Idem busom akurát do školy ;)
Taylor Lautner: Ok za 15 minút som pred školou aj s kvetmi.:D
Lily Collinsová: Kvetmi ?
Taylor Lautner: Uvidíš sama ahoj :*
Odhlásila som sa a vrátila jej mobil.
,,To čo bolo ?" nechápavo sa pýtala Jennifer.
,,No chodím s Taylorom to si nevedela ?" provokačne som jej povedala a tí chalani sa na seba prekvapene pozerali.
Zastavil autobus a vyšli sme von. Taylor tam naozaj stál s kvetmi. Ja som ho skoro zabila.
,,Padaj to vyhodiť !" ukázala som na kôš keď mal červenú ružu v ruke.
,,Prečo ? "
,,Mám rada žlté ruže"
,,A odkiaľ som to mal vedieť ?" mykla som plecami a zobrala si ju do ruky a išla s ním do školy.
,,Ste zlatý gratuľujem " usmiala sa Jennifer a ja som sa skoro pod zem prepadla.
,,Idem za riaditeľkou" rýchlo som povedala a utekala po chodbe. Narazila som do niakeho chalana ktorý spadol.
,,Prepáč "
,,Prepáč" povedali sme naraz a chvíľu sa dívali do očí. Má krásne zeleno až hnedé oči.
,,Potrebuješ pomoc ?" spýtal sa starostlivím hlasom.
,,Nestaraj sa do mňa" spamätala som sa že to bol jeden z tej partie v autobuse...
Ahooj ďalšia časť čo vravíte ? Toto bude napínavé kto si myslíte že to bude ? Ale očividne to dopne každému. A ako zareaguje Taylor ? Hmm ? Držte mi zajtra palce v škole.. Byee
YOU ARE READING
Prečo som sa zamiloval/a do teba ?
RomanceLily Collinsová dievča ktoré je na škole populárne vďaka svojmu egu. Josh Hutcherson chalan ktorý je úplne normálny na škole. Lily je nová prišla s rodinou do nového mesta a začala chodiť do školy. Hneď v prvý deň sa cítila blbo keď stretla Josha...