Josh
Chcel som jej napísať no ona už očividne spala tak som ju nechcel budiť. Odhlásil som sa a ľahol do postele tiež. Pozrel som sa na svoju stenu a rozmýšľal nad ňou. Tie nádherné orieškové oči,jej smiech,jej krásny úsmev... Do izby mi vletel Thomas.
,,Čo chceš ?" pozrel som sa na ňho.
,,Radu" prehovoril a díval sa na mňa.
,,No tak vrav" posadil som sa a on vedľa mňa.
,,Týka sa to Jennifer" sklopil zrak do zeme.
,,Čo s ňou ?" pozrel som sa nezaujímavo na neho.
,,No,keď ja neviem či s ňou chcem chodiť " povedal nakoniec.
,,Si robíš srandu zo mňa Thomas ?" zdvihol som jedno obočie.
,,Keď ja neviem.. Chýba mi môj starý život,vieš striedanie báb a žiadne vážne záväzky" sklonil hlavu do zeme.
,,To je síce blbé ale teraz ju nemôžeš nechať tak ! Veď čo si mi spomínal bola opitá a ty by si sa s ňou rozišiel ? Vieš si predstaviť ako by to pochopila ? Ako keby sa o ňu nevieš postarať a to že sa opila tak ju viac nechceš.. Ak ťa to s ňou nebaví prosím ťa jej aspoň neraň city preboha" zamračil som sa.
,,Asi máš pravdu.. No nič niak to premyslím. Dik Josh" zabuchol dvere a išiel preč. Po chvíli som zaspal aj ja.
Lily
Zobudila som sa a Jennifer ešte spala. No že sa čudujem po tej opici. Spakovala som sa dole do kúpeľne a osprchovala sa. Potom som si umyla zuby a vrátila sa naspäť do izby. Vyšla som po rebríku a v šatníku si vybrala červené džínsové legíny a čierne tielko. Na to som si dala bolerko a obula svoje tenisky. V kuchyni na mňa čakal ranný nákup. Vybalila som potraviny ktoré mama nakúpila a vzala som si vodu. Do batoha som hodila dobošku a niaky rožek čo mi mama nechala na stole. Potom som napustila pohár čistej vody a išla do izby za Jennifer.
,,Vstávaj strašidlo" potriasla som ňou a ona niečo nezrozumiteľné zamrmlala.
,,Bože bolí ma hlava nechaj ma tak!" prehovorila Jennifer.
,,Moja zlatá ani sa nečudujem .. Včera si prišla naozaj mega opitá.. Vďaka bohu že ťa Thomas..." skočila mi do reči.
,,Ja mu poďakujem " usmiala sa.
,,Ok.. Ale teraz vstávaj do školy !" pohrozila som jej prstom.
,,Mne sa nechce!!" opakovala mi dokola.
,,Dobre ostaň doma ale nikam nechoď !" prikázala som jej a ona prikývla.
Jennifer
Lily išla do školy a ja som ostala doma. Bolí ma nehorázne hlava! A už som aj stihla vracať. Bohvie čo sa včera stalo ! Hrýzlo ma svedomie. Zrazu mi vibroval mobil.
THOMAS !! okamžite som to zdvihla.
,,Ahoj" povedala som ospalým hlasom.
,,O kolkej budeš v škole?" jeho hlas bol s nádejou že prídem.
,,Dnes nejdem" čo ho potešilo ? To je divná reakcia!
,,To je potom skvelé,pretože som sa tam chcel trepať len kôli tebe ale ak nejdeš tak rád nepom ani ja " predstavovala som si ako sa usmieva.
,,A čo ideš robiť ?" opýtal sa.
,,Dať sa do kopy a piť vodu nech zaženiem tú príšernú bolesť hlavy" povedala som nudne.
,,Prídem k vám môžem ?" opýtal sa a ja som mala iskričku v oku.
,,Budem rada ak prídeš" usmiala som sa do telefónu.
Asi po 15.minutách som vyzera normálne a po chvíli aj zvonil Tom.
,,Ahoj" pozdravil som ho a prešli sme do rodičov spálne.
,,Jéjo na tých fotkách si ty ?" vypytoval sa.
,,Áno som.. Dala to sem Lily a rodičom to nevadilo" usmiala som sa.
,,Aha" pohopene prikývol.
,,Mám ťa rád Jennifer" povedal mi a mňa to hrialo u srdca.
,,Ja teba tiež Tom" ....
Je tu ďalšia čašť takto večer. Kôli AaryaCross11som si dala námahu to pridať večer ale je to síce krátke ale snáď zaujme.. Tak ja už pôjdem Dobrú noc ♥
ČTEŠ
Prečo som sa zamiloval/a do teba ?
RomanceLily Collinsová dievča ktoré je na škole populárne vďaka svojmu egu. Josh Hutcherson chalan ktorý je úplne normálny na škole. Lily je nová prišla s rodinou do nového mesta a začala chodiť do školy. Hneď v prvý deň sa cítila blbo keď stretla Josha...