32...Nečakané stretnutie

1K 82 14
                                    

Josh

Vystúpil som z auta a na zemi ležala Jennifer bezvedomí. Samozrejme všetci vyšli z domu a dívali sa na mňa zvláštnym pohľadom. Podišiel som ku nej a kľakol. Vytiahol som mobil a začal vytáčať 155.

,,Moja známa leží bez vedomí" povedal som do telefónu.

,,Kde sa nachádzate ?"

,,Mesto blízko Londýnu ulica Niagarska 404/2"

,,Dobre hneď sme tam"

Zložil som a naklonil sa nad Jennifer či dýcha. Dýcha !

,,Ty si zapríčinil že je bezvedomí  !!" povedal nahnevane Michael.

,,Nemôže za to !" zastávala si ma Abby.

,,Ticho ! " povedala matka.

Všetci stíchli a nechápavo sa pozreli.

,,Riešte Jennifer predsa !" vystrašene si kľakla aj ona.

,,Ale Josh ! Nestihneš lietadlo !'' dupla nohou Abby.

,,Abby ! To teraz nie je jednoduché ! Aj tak ma nechce vidieť nenávidí ma !" zaboril som si hlavu do dlaní.

,,Mal by si jej dať pokoj !" zvreskol po mne Michael.

,,Áno mal máš pravdu " sklopil som zrak.

,,Nepočúvaj toho debila ! A choď za Lily ak ju miluješ !" zvýšila na mňa hlas.

,,A čo Jenn ? Nemôžem teraz odísť !"

,,Josh padaj ! A Jennifer teraz nerieš !" pridala sa mama a vzdychla.

,,Tak dobre "

Nasadol som do auta a naštartoval.

,,A Josh ! Lily je tvrdohlavá choď na ňu pomaly ona ti odpustí pretože ťa miluje .. Často to spomínala " povedala mi jej mama pred cestou a ja som sa iba usmial.

,,Ďakujem ste naozaj veľmi milá osoba ! A dúfam že Jennifer bude v pohode " usmiala sa a ukázala rukou aby som už išiel.

Neváhal som a išiel na letisko. Cesta mi trvala vyše pol hodiny takže som si zapnul pesničky. Pospevoval som si pri tom a zároveň si opakoval adresu Lily. Hotel Star 005 , 3.poschodie...

**

Na letisku som si zaoarkoval auto niekam do kúta parkoviska a prešiel tými kontrolami. Potom som nastúpil do lietadla a sadol si ku oknu. Pomaly sme sa zdvíhali a potom sme leteli. Teším sa ! Ale bojím ... Napíšem jej ? Alebo nie ? Hmm radšej nie...

Lily

,,David ?" zavolala som na ňho.

Vystrčil hlavu s kúpeľne a pozrel sa na mňa.

,,Tak ja idem musím ísť do tej otravnej školy grr" zamrmlala som a Davida tak trochu mokrého a polonahého obajala.

Objatie mi opätoval a pobozkal ma na líce.

,,Ok na to že si mi liezol poriadne na nervy som si niako zvykla " zasmiala som sa.

,,Ja som ti liezol na nervy ? Čo sa ešte nedozviem ?" usmial sa.

Buchla som ho do ramena. A on sa iba šibalsky usmial. Neznášam šibalské úsmevy vždy má niekto niečo zalubom.

,,Budem ti chýbať ?" zatváril sa namyslene.

,,Ó pani Kasanová samozrejme ....že nie " začala som sa škeriť.

,,No to budeš ľutovať ! " pohrozil mi.

,,Nestihnem ty Kasanová ... Zbohom " a chcela som otvoriť dvere no on ma chytil za ruku a otočil.

,,Em..Čo robíš ?" zdvihla som obočie.

,,Ja nemôžem prepáč "

,,Čo nemô..?" ale dokončiť som to nemohla pobozkal ma.

,,David ! Nie vieš že to nejde ! " odstrčila som ho od seba.

,,Len som nemohol zniesť že ťa nikdy neuvidím " vzdychol a pozrel sa do zeme.

,,David ?" zdvihla som mu bradu.

,,No ?" pozrel sa mi do očí.

,,Mám ťa rada ale ako kamaráta " usmiala som a dala mu pusu na líce.

,,Obímeš ma prosím ešte raz ?"

Roztvoril náruč a ja som ho objala. No bože tak keď to tak strašne chcel. Stlačila som kľúčku že idem domov. Pred dverami stojí Josh. Josh ??? Halucinujem ? Čo tu robí ? Začalo mi byť rýchlo srdce a zarazene som sa na neho dívala.

Ahooj je tu ďalšia časť!! Dúfam že sa páči lebo mňa ju bavilo písať :) Niaky koment poteší ... Hmm a čo by ste chceli na Vianoce ?

P.S. Môžete mi poradiť čo mám kúpiť chalanovi ? ( myslí sa spolužiak ) :DD k Vianociam.. Každý návrh ma poteší .. Vopred Ďakujem.

Btw: Vôbec sa mi nechcelo písať ale keď som sa dokopala sem som šťastná ^_^










Prečo som sa zamiloval/a do teba ?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz