38....Princezná

1.1K 85 11
                                    


Lily

Tak sme išli na raňajky a ja som mala toasty a Josh myslím niake buchty. To je nepodstatné. Dnes je vraj v meste ples !! A my s Joshom tam ideme to je super. Dnes si idem kúpiť šaty a potom pôjdeme na lietadlo a do Anglicka na ples. Strašne sa teším.

,,Tak ideš ?" opýtal sa spoza dverí Josh.

,,Áno" celkom ma to vystrašilo.

Zapla som si kufor a otočila sa smerom k Joshovi. Nasadli sme na taxík a ten nás doviezol do nákupného centra.

**

,,Josh ja v tých šatách vyzerám odporne!" odostrela som záves.

,,Skús tieto" podal mi do kabínky ďalšie.

,,Josh ? Vyzerám v nich ako z 80.rokov a aj obrovská mašla vzadu !" prevrátila som oči.

,,Nie ! Počkaj" prišiel ku mne a vypol mi vlasy do drdlu.

,, prekrásne" pustil mi vlasy a ja som sa na seba pozrela do zrkadla.

,,Podľa mňa gýčové" protestovala som.

,,Nechaj si to a bodka" namietal Josh.

,, hrozné" povedala som nahnevane.

,,Pani ? Tieto šaty kupujeme" ja Josha ukameňujem !

,,Veď hrozné ako sa ti môžu páčiť ?" vzdychla som.

,,Vyzeráš v nich ako .... Podáte mi prosím striebornú korunku" povedal predavačke.

Ona mu ju podala a on mi ju posadil na hlavu.

,,Čo robíš ?" dala som korunku z hlavy dole.

,,Vyzeráš ako princezná" usmial sa.

,,Neznášam princezné" uškrnul sa na tom.

Vyplazila som na neho jazyk a oduto som odchádzala z obchodu.

,,Aj ja ti vyberiem niečo škaredé v čom budeš vyzerať ako idiot" spravila som grimasu.

,,Ja som si vyberiem sám" zasmial sa.

,,No nie ! Vyberiem ti pekne ja za to že ty si mi vybral tieto odtrasné šaty"

,,Ty si sa pýtala na názor"

,,Ale .... Grr ty si tvrdohlavý" dupla som nohou.

,,Tak ako ty " zaškeril sa a dal mi pusu na čelo.

Niekto mi volal. Kto by mi práve teraz volal ? Pozriem na obrazovku Jennifer. Čo chce ? Ja ju nezdvihnem.

,,Prečo to nezdvihneš ?" díval sa na mňa a potom zas na mobil.

,,Lebo nechcem" zložila som a vypla si mobil.

,,Josh ? Ja.... Potrebujem byť sama " povedala som.

,,Ideme domov ?" opýtal sa.

,,Pôjdem sama prepáč mi to rozhodilo ma to a potrebujem si niečo vybaviť s .....rodinou" vymyslela som si.

,,Čo ťa ten telefonát rozhodil ?"

,,Nie tak celkom... Chcem byť sama prosím. Potom na letisku sa vidíme láska" dala som mu pusu a odišla so šatami na taxík ktorý ma odviezol domov.

***

Obliekla som si šaty a dívala na seba so zrkadla. Veď ja niesom pekná tak prečo všetci vravia že som !? Klamú ! V šatách ma uvidel David.

,,Kam ideš ?" opýtal sa David.

,, Na ples... Úprimne mi povec tie šaty pekné ?"

,,Neviem sa nenadívať nádherná osoba v nádherných šatách"

,,Nie som pekná a ani tie šaty" sklopila som zrak do zeme.

,,A to ti ktorý buzerant povedal že nie si pekná ?" musela som sa zasmiať.

,,Veď práveže nikto" vzdychla som si.

,,Tak sa nesťažuj" usmial sa a ja tiež.

,,Mimochodom kde máš Josha ?"

,,Tak trochu som ho nechala blúdiť po nákupnom centre" zasmiala som sa.

Potom niekam odišiel.

,,Som späť láska " otvoril dvere.

,,Preboha !! Čo sa ti stalo ??"....

Ahooj ... Ďalšia časť ja viem pomerne krátke ale dúfam že vám to nevadí. Dnes ak stihnem dám novú kapitolu ale ak náhodou nebude tak Šťastný nový rok 2016.. A nech sa každému splní v novom roku po čom túži.. ♥♥♥

Prečo som sa zamiloval/a do teba ?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora