Geciktirmemek için elimden geleni yaptım ^^ hepinizi öptüm, iyi okumalar :)
13
Yağız benim yerime de ev sahipliği yapıp ikizlere ilgi gösterince aklıma diğer misafirlerimiz geldi. Kafamı onlara çevrince fısıldaşan iki kafadarla karşılaştım.
"Neler dönüyor bakayım orada?"
Yaren anında kaldırdı kafasını ve masum masum bakmaya başladı.
Yemezler canım. Yaren, ben masumum bakışları atıyorsa kesin bir şeyler karıştırıyordur. Aksi halde esip gürlerdi. Sakin sakin duruyorsa var bir şeyler."Yaren? Kuzenini buldun hemen dedikodu kazanını kaynatıyorsunuz değil mi? Çabuk dökülün!"
Armin : Yok be, ne dedikodusu yapacağız Allah aşkına? Ben Almanya'yı anlatıyordum Yaren'e.
Ay sizi tanımasam inanacağım.
"Tabi tabi. Fısır fısır anlatıyordun Almanya'yı değil mi?"
"Siz rahatsız olmayın diye sesimizi kıstık o da suç oldu."
"Armin! Oynama bana. Dökülün dedim."Armin, Yaren'e baktı Yaren, Armin'e... En sonunda daha fazla kıvırsalar da inanmayacağımı anlamış olacaklar ki uzatmamaya karar verdiler.
Armin: Ya tamam. Açıklayacağım ne kaynattığımızı ama kızmak yok.
"Benim dedikodumu mu yapıyordunuz?"
"Hem senin hem Yağız kuzinimin..."
"Ne kadar hainsiniz ya! Biz arkadaş bilelim dost bilelim bağrımıza basalım, siz arkamızdan konuşun."Ben kendi kendime son vites trip atarken Armin araya girmeye çalıştı ama elimi kaldırıp kötü bakışlar atarak susturdum benim dedikoducu ikinci dereceden kuzenimi.
"Hadi ben neyse... Ama Yağız? Yağız birinizin abisi, diğerinin kuzeni. Ne yaptı bu çocuk size de arkasından konuşuyorsunuz ha?"
Kabul, abarttım. Ama ne yapayım onlar melül melül bakınca virajı alamadım. Hazır susmuşlar, sinmişler son sürat gideyim üstlerine dedim.
Yaren: Ya yengeciğim daha yargılamadan idam verdin ya! Bir dur bir anlatalım ne konuştuğumuzu. Kalemimizi kırma hemen.
Bu kız boş zamanlarında kabadayı içerikli diziler, filmler mi izliyor ne yapıyor ya? Oğlum falan demeler neyse şimdi de kalemimizi kırma, dedi. Baya baya racon kesecek yakında az kalmış.
"Kendinizi aklamak için bir dakikanız var."
Armin: Aslında tamamen benim meraklı oluşumla ilgili Zeynepcim. Yoksa bu Yarentoşun hiçbir suçu yok.
Yarentoş ne be?
"Sen ayrıntı vermeye başla da ben karar vereyim kimin suçu var kimin yok."
Armin: Uf aman be! Ne kaknem olmuşsun sen de görmeyeli. Ben Yaren'i uyuz bilirdim.
Armin'in cümlesinden sonra ben bir koluna vururken Yaren de diğer koluna çimdik attı. Armin çığlığı basınca da Yağız başımıza dikildi ve benim sorgum yarım kaldı. E madem ben tek başıma yetersiz kaldım, lafı dolandırıp durdular o zaman ben de destek kuvvetten faydalanırım. Ama önce cevabını almam gereken bir soru var.
"Sen kaknemi nereden biliyorsun be?"
"Kızım sen de bizi iyice Almancı yaptın ha. Anam babam Türk benim. Biliyoruz tabi."Ben doğma büyüme Türkiye'deyim daha ben tam anlamıyla açıklayamam onun ne anlama geldiğini...
"Kaknem mi? Ne karıştırıyorsunuz siz? Armin çığlık atınca size bakayım dedim ben. Bu arada Zeynep, bilgisayarını ikizlere verdim sorun olmaz değil mi?"
"Yok ne sorunu. Asıl sorunumuz burada sarışınım. Bu iki suçlu bizim dedikodumuzu yapıyormuş. Tiz kelleleri vurula!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bi' Dünya -ARA VERDİ-
ChickLitAlışılagelmiş bir yaşama sahibim ben. Ailem İstanbul'un sayılı ailelerinden olsa da gösterişten, şatafattan uzak durdum hep. Sakin bir hayat sürüyoruz ailemle. 'Eh hayatın sıradansa bize ne anlatacaksın?' diyenleri duyar gibiyim. Hayatım sıradandı...