Alarma ceasului meu deșteptător mă trezește ca în fiecare zi de școală. Încerc să îl opresc...încerc ... Dau un pumn mai puternic și il dărâm de pe noptieră
-La dracu!
Mă ridic leneșă din pat ducandu-ma spre baie pentru rutina mea zilnica. După ce îmi termin dusul scurt și mă spal pe dinți încerc să îmi aleg hainele cu care mă voi îmbrăca.
Îmi i-au o pereche de blugi negrii rupți un tricou negru cu "NIRVANA ❤" și conversele mele negre, părul meu lung și castaniu îl prind intr-un coc dezordonat.
Cobor scariile și observ ca mama nu e acasă, în schimb observ un bilețel :
"Scumpa mea, voi fi plecată pentru două zile la bunica ta , pe masa din sufragerie ai lăsați niște bani. Ai grijă de tine.
Cu drag
Mama. "-Perfect, zic eu sarcastic.
De când tata a murit mama e mult mai grijulie cu mine.Cum a murit? Ei bine nu știu...aveam 9 ani când ne-am dus în vacanță în Dubai, tata a zis ca pleacă cu niște afaceri...nu s-a mai întors. Acum am 16 ani, încerc să nu mai dau așa importanță morții lui.
În timp ce mâncam cereale cu lapte îmi suna telefonu
~Convorbire telefonică ~
-Hei Kara!
-Salut Lissa, care-i treaba? intreb eu surprinsa
-Vroiam să te intreb dacă trec pe la tine să mergem amândouă la scoala.
-Ah..da, te astept, oricum sunt singură două zile, dacă vrei rămâi la mine.
-Desigur.
~Convorbire încheiată ~Lissa este ce-a mai bună prietenă a mea din grădiniță. Ne înțelegem cel mai bine, simt ca pot sa-i spun tot și știu ca și ea mie.
Termin de mâncat și îmi pun farfuria în chiuveta.
După vreo două minute își face apariția la mine la ușă. Era îmbrăcată intr-o pereche de blugi negrii cu un tricou grii cu "I ❤ Rock ", părul ei roșcat era prins intr-o coada de cal iar ochii ei negrii erau bine scoși în evidență de tușul prea strident aplicat.
-Ești gata?
Încuviințez din cap în semn ca da , îmi i-au ghiozdanul si cheile de la mașină și plec.Urcam amândouă în Lamborghini'ul meu negru și cu 150 km/h gonim spre liceu.
CITEȘTI
Jocurile Mafiei
RandomKara Hatwey este o fata de 16 din Manchester City, mama și prietenii ei îi ascund un secret despre viața ei. Aflând secretul viața Karei se va schimba definitiv.