Mă plimbam prin cabană...ce cabană ca are 3 etaje și o grămadă de camere... la etajul 2 se pare ca erau doar dormitoare , băi și camera principală. La parter erau decât tablourile, o bucătărie, o sală de sport, și la 3?
Mă urc în lift, era melodia lui Eminem- I'am not affraid, iubesc melodie asta. Ușile liftului se deschiseseră. Erau mai multe holuri cu mai multe camere, era întuneric, aproape nu vedeai nimic. Am căutat un întrerupător dar nu era, *se pare ca merg pe întuneric* . Prima cameră avea un semn pe care scria "Nu Intrați " după cum mă așteptam era încuiată. Am observat ca toate usiile aveau semne ca acela și mai probabil toate erau încuiate.
Mă intreb ce e așa de important de sunt încuiate. În fine, ne având ce facea m-am dus în bucătărie în speranta ca voi găsi ceva bun de mâncare. Am deschis frigiderul, erau o grămadă de sticle de vodka, oamenii astea chiar beau nu glumă, în stânga spre geam mai era un frigider *doamnee să aibă mâncare*. Când l-am deschis parca am ajuns în rai, erau o grămadă de platouri cu fructe de mare. Am luat unu cu creveți și m-am așezat la masă. În timp ce mâncam mă uitam prin cameră după ceva...care imi poate da vrun indiciu cu ce fac prietenii mei, nu aveam răbdare până dimineață. Am terminat de mâncat și m-am dus la fereastră, și normal, erau numai copaci...locul asta imi amintește de cabana unde veneam cu tatăl meu în fiecare vară, stăteam la umbra unui copac și...nucul ala...de acolo mi se părea cunoscut, înseamnă ca aici veneam cu tata și...
Se aud urme de pași, nu vreau să stie cineva ca sunt trează așa ca m-am ascuns după un dulap.
Un băiat blond cu ochii verzi intră în cameră, avea cam 1,77 înălțime, era bine făcut, purta niște pantaloni de sport cu tur și un maieu negru cu NIRVANA, mi se parea cunoscut...l-am văzut în tablourile de pe hol.
Se duce la frigider și ia o sticlă de vodka după care se duce la fereastră , am vrut să mă aplec să văd mai bine ce face și am căzut...
-Hei ești bine?
-Eu...eu..da ...ă..
-A, tu ești Kara, nu?
-Da...de unde știi cum mă cheamă?
-Toți stim, zice și zâmbește, ești fata lui Davis.
-Da...
-Eu sunt Aidan, iar tu parcă trebuia să dormi.
-Da pai, nu îmi era somn și am vrut să ă...
-Mânci ceva? zice râzând uitandu-se la creveții ramasi de pe masa
-Da. Eu o să mă duc în cameră acum.
-Dacă vrei poți să mai ramai cu mine...și să vorbim puțin...adică aș vrea să te cunosc mai bine din moment ce voi lucra pentru tine, și poate și tu vrei să știi câte ceva despre mine...
Va lucra pentru mine? Ok asta e ciudat .
-Da ok...ce vrei să știi?
-Cați ani ai?
-16 tu?
-La fel, de unde esti?
-Din Manchestern City , tu probabil nu esti de aici.
-Da eu sunt din Londra, am venit cu mama și fratele meu aici.
Era de așteptat după accentul britanic pe care îl avea
-Și tatăl tau?
-A...el...a murit când aveam 5 ani...era cu tatal tau când a murit.
Cu tatăl meu? Înseamnă ca el stie cum a murit și poate să-mi spună.
-Cum a murit tata!? nici nu mi-am dat seama când am zis asta...ce proastă sunt
-Încă nu ti-au spus?
-Nu..
-Vei află...e mai bine să îți zică ei decât eu.
Se lăsase liniște..
-Bei un pahar de vodka?
Având în vedere ca eu beau de obicei, de ce aș refuza?*bețivă* o mai taci....bine gata, e chiar ciudat să vorbesc cu mine.
-Da, un pahar...
Ia din frigider o sticlă pune două pahare pe masa și toarnă vodka în ele...Trecuseră 5 minute de când niciunu nu mai zisese nimic...eu băusem 3 pahare pe când el era la al 6 lea....bea cam mult și poate ar trebui să mă duc în cameră. Mă uit la ceas și este ora 2:45, cam târziu...o să mai stau până la fix...
-Și mai vrei să știi ceva despre mine? il intreb vrând să sparg liniștea.
Dă peste cap paharul si își mai pune unu....*da' cât bei omule?*
-Ce îți place să faci în timpul liber?
-Să conduc.
-O iauzi, îți plac mașinile?
-Le ador, ador viteza.
-Ce mașină îți place cel mai mult?
-Depinde, imi plac multe , Audi'ul rs e preferatul meu, dar și Masserati'ul imi place...și altele, gen Lexus sau Pagani Zonda ,tie?
-Bentley și Lamborghini'ul. Tu ce mașină ai?
-Am avut un Lamborghini , dar făcut accident și tre să îmi cumpăr alta.
Până acum în timp ce vorbeam a mai băut vro 3 pahare...cred ca mai bine plec.
-Eu o să mă duc în cameră...pa..
-Pa Kara, imi ia mâna și o pupa. Noapte bună.
-La fel...
Mă ridic de pe scaun și fug la mine în cameră. Fac un dus și mă bag în pat, e ora 3:12...poate ar trebui totuși să mă culc si eu.
CITEȘTI
Jocurile Mafiei
RandomKara Hatwey este o fata de 16 din Manchester City, mama și prietenii ei îi ascund un secret despre viața ei. Aflând secretul viața Karei se va schimba definitiv.