11. Piscina

108 8 0
                                    

Eram din nou în camera mea încercând să-mi aleg un costum de baie. Lissa o sa vină în câteva minute să mă ia pentru ca eu , evident, habar nu am unde naiba e piscina.
Aveam vreo 10 costume de baie diferite și nu stiam pe care sa-l iau.
Le-am probat pe toate, mai aveam de ales între două, unul cu sutien negru iar în spate cu plasă și chiloți cu talie înaltă, iar altul dintr-o bucată....
Le-am îmbrăcat pe rând de vreo 20 de ori, până l-a final m-am hotărât ca îl voi lua pe cel negru. Îmi iau un "pulovăr" din plasă, lung până la genunchi, și mă așez în pat așteptând-o pe Lissa.
Mă uit la telefon și era 16:00, aveam si un mesaj de la mama.

"Draga mea, îmi pare rău ca ti-am ascuns atâtea dar a fost spre binele tau, voi veni să te vizitez peste 4 zile, te iubesc mult, ai grijă de tine."

Deja m-am obișnuit ca toti sa-si ceară scuze pentru asta, dar nu trebuie, am înțeles ca nu puteau să-mi spună. Și acum am înțeles de ce de fiecare dată când o întrebam pe mama de tata schimba subiectul repede.

Aud bătăi în ușă, trebuie să fie Lissa. Mă ridic din pat și deschid usa, nu era Lissa dar era un trandafir negru cu un parfum lăsate lângă ușă. Mă uit pe hol să văd daca era cineva dar nu se vedea nimic. Le ridic de jos, mă duc în baie și umplu cu apa vaza albă pe care o aveam pe masa și pun trandafirul în ea.
În cutia parfumului era un bilet.

"O floare pentru o floare. Sper sa-ti placă parfumul, aș vrea să te dai cu el la cina de diseară.
#A"

A? Care A? Aidan? Nu cred, adică spser ca nu el, poate s-o fi imbatat la cât bea copilul ala...

Iar se aud bătăi în ușă. O deschid și de această dată, spre fericirea mea era Lissa.
-Hai, ești gata?
Avea părul prins intr-un coc și avea un costum de baie argintiu.
-Da haide.
-Frumos tranfafirul, Kevin ti l-a dat?
Iesim din cameră și coborâm scariile.
-Nu ă...cred ca băiatul acela...Aidan.
-Aidan? Ai vorbit cu el?
-Da, părea de treabă, mi-a zis de tatăl lui...
-Ah, da , e de treabă, și de ce ti-ar da el un trandafir?
-Nu stiu.
-Mă rog..
-Auzi, Kevin ce face, adică nu l-am văzut.
-E la piscină, ne așteaptă.
În tot timpul asta nici nu mi-am dat seama ca suntem în labirint.
-Piscina e în casa aia?
-Da.

În vreo 2 minute am ajuns la casă, am urcat două etaje deoarece Lissa nu voia cu liftul.
Două uși mari erau în fața mea, Lissa le deschide încet, era o piscină foarte mare, cu șezlonguri pe margine, avea și un bar și o terasă cu scaune d'alea gen leagăn.
Băieții erau la bar bând probabil vodka.
M-am așezat cu Lissa pe un sezlog .
-Hai la bar! zicea ea trangandu-ma de mâna.
Am trecut pe lângă piscină, nu era așa multă lume în ea, nici la bar nu erau mulți, doar Kevin, Justin , Max și Ellena. Stateau la bar mai puțin Justin și Kevin, ei stăteau la o masă puțin mai departe de ceilalți.
-Hei copii! zice Lissa zâmbind
-Bună fetelor! zic toti în cor
Kevin îmi face semn să mă duc la el. Îi las pe ceilalți satnd singuri in timp ce merg spre Kevin. Justin se ridica de la masă trecând pe lângă mine și facandu-mi cu ochiul, îi dau un cot în burtă și se strâmba la mine.
-Hei iubito! uuu "iubito" îmi place asta
-Hei....iubitule. mă simțeam așa ciudat spunand asta.
Eram singuri la masă, doar eu și el.
Îl iubeam, țineam mult la el dar nu știu, era primul meu iubit, nu stiam mai exact ce tre să fac sau să spun, nu știu cum merg relațiile.
-Îți place aici?
-Da....ă..e frumos.
-Speram să spui asta. îmi pune mâinile în jurul taliei și mă trage spre el, își lipește buzele de alea mele sarutandu-ma sălbatic și pasional în acelas timp. Își coboară buzele către gâtul meu lăsând o vânătaie destul de mare. Îsi trece mâinile prin părul meu, sarutandu-ma din nou, se dezlipește puțin de mine pentru a-mi spune "Te iubesc mult" după care iar își lipește buzele de ale mele.
-Copii hai în apă! se auzea vocea Lissei
Ne-am desprins din sărut și am mers tinandu-ne de mâna către ceilalți. Nici nu mi-am dat seama ca se făcuse oara 17:00.

Kevin mergea pe marginea piscinei. Ma uitam zambin la el.
-Ce este?
-Te iubesc! și il împing în piscină.
Toți se uitau mirați la mine iar eu ridic din umeri. Kevin își scoate capul de sub apa.
-O să regreți asta Kara! se uita râzând la mine.
Iese repede din apă iar eu fug pe cealaltă parte a piscinei. Mă ajunge din urma și se arunca cu mine în piscină. Impactul cu apa a fost destul de puternic, mi-am încolăcit picioarele în jurul taliei lui. Am ieșit de sub apă iar toți ceilalți se arunca si ei incepând o bataie cu apă.
Aruncam cu apă în toate direcțiile, Kevin vine în spatele meu îmi pune mâinile pe talie după care mă pune pe umerii lui. M-am aplecat pentru al putea săruta.
Bătaia cu apă a mai durat vreo 30 de minute după care ne-am dus toți pe șezlonguri. Kevin stătea lângă mine tinandu-ma de mâna. Lissa era cu Max la bar bând un cocktail.
Aproape mă loase somnu când Lissa *mama zici ca s-a teleportat ce naiba* vine la mine și imi spune ca e ora 18:00 și ca tre să ne pregătim pentru cină.
Plecam toti de la piscină iar Kevin mă conduce până la camera mea.
-Și, te-ai distrat?
-Da, a fost frumos.
-Mă bucur....ne vedem la cina.
Ma săruta pe frunte și pleacă.

Jocurile MafieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum