Și urmărirea lui Kevin începuse. Trebuia să fiu silențioasă ca el să nu-si dea seama ca e urmărit. Totuși m-am gândit ca dacă mă va vedea îi voi zice ca "mă asiguram ca ești bine" sau ceva gen "mă jucam doar", da, sigur o să mă creadă. Dar nu o da mă prindă, sau cel puțin așa sper.
Stăteam în fața ușii lui și nu stiam ce anume să fac. Cred ca mă ascund după perete și aspet ca el să iasă. Am vrut să mă îndepărtez de ușă dar am auzit ceva. Kevin vorbea la telefon.
Mi-am lipit capul de ușă sperând ca voi auzi ceva.
" Misiunea merge bine...da...da...în oraș, la ora 15:30...bun....ne vedem acolo. "
Are o întâlnite cu cineva....ori...e o întâlnire de ....afaceri...ori...el e....sau poate mă înșală...sper din suflet ca nu mă înșală.
M-am ascuns după zis. În două minute Kevin iese din camer să îmbrăcat la costum. Am vrut să mă uit mai bine la el dar m-am dezechilibrat ceea ce m-a făcut să mă dau în față și el să mă vadă.
-Ce faci aici?
-Ă...eu voiam să....ă...vorbesc cu tine...
-Despre?
-Despre...ă...dacă vrei să mergem să ne plimbăm.
-Nu pot azi, îmi pare rău.
-De ce nu poti?
-Am...treabă.
-Ce treabă?
-Kara , ce-s cu întrebările astea?
-Eu...voiam doar să mai petrec timp cu tine...
-O să stam mâine amândoi, dar azi nu pot.
Vine să mă ia în brațe iar apoi mă săruta.
-Vorbim diseara.
Se îndepărtează de mine lasandu-ma singură pe hol. Trebuia sa-l urmăresc orice ar fi.
-Dar, nu pot să vin cu tine...la...treaba aceea?
-Nu Kara...
-De ce?
-E...o întâlnire de afaceri. Trebuie să mă duc singur. Vorbim diseara, pa te iubesc.
Am lăsat capul în jos și am zis în șoaptă "și eu te iubesc..." dar el deja plecase.
Am coborât jos la parter pe scări pentru ca el luase liftul, și m-am ascuns sub masă, o ascunzătoare foarte bună, am așteptat ca el aa iasă din clădire ca să ies și eu. Se urcase intr-o mașină neagră cu geamuri mate, nu puteam să văd cine e la volan. Trebuia sa-l urmăresc, am fugit repede la garaj. Mă uitam ce mașină să iau, trebuia una cu geamuri mate, în spate era un Pagani Zonda. Mă urc si urmăresc mașina în care se află Kevin.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heei, nu prea am mai postat multe capitole la carte și probabil nici nu voi mai posta ca vreau să mă apuc de alta. 😂😂❤
CITEȘTI
Jocurile Mafiei
RandomKara Hatwey este o fata de 16 din Manchester City, mama și prietenii ei îi ascund un secret despre viața ei. Aflând secretul viața Karei se va schimba definitiv.