Ne-am pus toți pe fotolii.
-Deci? Astep.
-Voi vorbii eu, zice Justin, tu doar asculta cu atenție nu vreau să mă intrerupi ok?
-Bine
-Strabunicii noști...
-Stai, strabunicii nostii?
-Kara am zis să nu mă întrerupi! țipa el la mine
-Scuze...
-Strabunicii nostrii au fondat ceva,ceva ce suntem noi astăzi, ceva ce au fost și părinții nostii, la fel și bunicii. Au fondat o mafie, cea mai puternică mafie din lumea, prima mafie din lume, Maifia Cobra, ne ocupăm cu multe lucruri, pot spune ca noi conducem lumea, vei vedea, și mâine v-a fi prima ta misiune.
Am vrut să zic ceva dar Justin nu m-a lăsat.
-Taci Kara, asculta, e fondata de mult și ne-am păstrat titlul de cei mai buni, mai e și o mafie rivală, Mafia lui Blaga, Blaga e cel mai mare rival al tatălui tau, iar acum copilul lui o să conducă. Întrebări până aici?
-Până acum am înțeles, cine e fiul lui Blaga? Și cine e Blaga?
Toți se uitau unii la alții.
-Blaga e unchiul tau iar fiul lui e Marcus, verișorul tau...
Stai ce? Unchiul meu l-a omorât le tata? Nu se poate, nu e posibil, da nu îl cheamă Blaga...
-Nu se poate, e o greșală pe unchiul meu îl chema..
-Ștefan? Nu, nu îl cheamă așa, a fost un nume fals ca să îi păcălească pe alții.
-Nu se poate ca unchiul meu, care venea la mine acasă și stătea cu mine și se înțelegea așa bine cu mama, sa-l fi omorât pe tata!
Deja țipam, îmi venea să plâng nu mai înțelegeam nimic.
-Kara tatăl tau nu e mort! Justin se ridica în picioare și țipa la mine.
Mi se făcuse rău, îmi venea să lesin, cum nu era mort? Dar unde e ?
-Cum nu e mort Justin!? nu stiam dacă să plâng de fericire ca tatăl meu e viu sau de supare pentru ca mi-au ascuns asta.
-În seara în care a plecat de acasă, s-a dus cu unchiul tau și tatăl lui Aidan la o intlanire de afaceri, tatăl tau nu știa ca Blaga e din banda rivală și chiar îl ajuta pe tatăl tau cu banda lui,asta a fost planul lui pentru a-l păcălii, tatăl lui Aidan bănuia ceva dar tatăl tau nu l-a crezut, întâlnirea era plănuita de Blaga pentru a-l prinde și a-l rapi, si-a dat sema prea târziu de asta.
-Și tatăl lui Aidan?
-A murit...a încercat sa-l apere pe tatăl tau..
-Unde e tata? aveam ochii în lacrimi imi venea să plâng și mi se făcuse rău
Lissa venise lângă mine și m-a luat în brațe.
-E ascuns de Blaga, tu trebuie să îl găsești. Noi te vom ajuta.
-A fost ascuns timp de 11 ani? nu puteam să mai vorbesc bine
-Da Kara...a trimis o scrisoare...
Îmi întinde un plic alb. Întind mâna după el și deschid plicul. În el se afla o scrisoare și un lănțic cu o cobră pe el.
-Toți avem. zice Ellena
Mă uit la gaturile lor și da, toți aveam. Pe spatele lui era gravat cu litere mari *CEI MAI BUNI GASTIGA #MC* MC probabil insemna Maifa Cobra.
Deschid scrisoarea și încep să citesc"Bună, Kara...probabil acum ai 16 ani și ai aflat tot, nu te supăra pe prietenii tai pentru ca ti-au ascuns asta eu i-am rugat. Acum ca ai 16 ani poți face parte din mafie și ești gata să îl înfrunți pe Stefan sau mai bine zis Blaga.
Scumpa mea sunt sigur ca ești la fel de frumoasă ca mama ta, te rog sa-i spui ca o iubesc și mi-e dor de ea , la fel si de tine, aștept ziua în care ne vom revedea, din păcate nu îți pot da nici un indiciu unde mă aflu, dar vreau să știi ca sunt bine, vreau să ai grijă de tine și de prietenii tai. Știu ca mă vei găsi, ești inteligență Kara, sunt mult mai aproape decât crezi, ce trebuie să faci e să cauti. Te rog nu plange, îmi pare rău ca nu am fost lângă tine să văd cum crești, dar îți spun acum un *La mulți ani* pentru toate aniversările la care nu am fost. Te iubesc mult scumpo, ai grijă de tine, și știu ca te vei descurcă orice ar fi. Și încă ceva să nu ai încredere în nimic din ce ti-ar zice Blaga sau Marcus.
Te iubesc
Tata"Nu pot să cred ca tatal meu e în viață. Nu pot să cred ca timp de 11 ani am trăit cu gândul ca el e mort. Acum am un singur scop, de al găsi și de a mă răzbuna pe Blaga. Vreau sa-l distrug, o sa-l fac să regrete ca s-a pus cu mine, cu noi, cea mai puternică mafie, sunt pregătită să conduc asta mai ales ca voi avea prietenii lângă mine.
-Kara, esti bine? mă întreabă Dylan
-Da...sunt bine...doar ca nu mă voi oprii până nu-l distrug pe Blaga.
Toti prietenii mei au zambit, se pare ca le plăcea asta.
-Noi te vom ajuta, îl voi găsi pe tatăl tau și ne vom răzbuna pe Blaga. zice Max și mă i-a în brațe
-Dar cum vom face asta? Cum o sa-l găsim dacă nu stim unde e?
-O să aflăm, mâine avem un transport de Canabis pe teritoriul lui Blaga.
-Perfect.
-Și cum ai de gând să te razbuni? Îl vei omora? mă întreabă Ellena
-Nu încă...mai întâi o să mă joc cu mintea lui, o sa-l fac să sufere, o sa-l răpim pe Marcus.
-Deja gândești ca o mafiotă. zice Justin și începe să râdă.
Kevin e singurul care nu a zis nimic tot timpul asta, doar stătea pe fotoliu și se uita în podea.
Mă uitam la el, isi ridica privirea iar ochii lui îi întâlnesc pe ai mei, oare ce avea? *Du-te la el proasto* Oh mă lasi, nu știu ce sa-i zic *poate sa-l întrebi ce are?* Nu intleg de ce vorbesc cu mine dar mna...
Am vrut să mă duc la el dar Justin mă trage de mâna.
-Mai ai întrebări?
-Mai tre să știu ceva?
-O să mai aflii pe parcurs. Te vei duce la cursuri de tras cu arma.
-Când?
-Maine.
-Pai și misiunea?
Kevin se ridica și pleaca din cameră.
-Doar o să asiști nu te vei duce pe teren. Nu încă.
-Ah...
Ma gândeam ce o fi pățit Kevin, părea trist.~•Kevin poveste•~
Am plecat din cameră, nu mai puteam suporta...am venit aici cu misiunea de a o distruge pe Kara dar m-am îndrăgostit....Trebuie sa-l sun pe Blaga sa-i spun ca a aflat adevărul.
Nu știu ce să fac...nu pot să cred ca o iubesc, nici o fata nu m-a făcut să mă simt așa...
Dar trebuie să o distrug pentru tatăl meu, e bine ca nimeni nu știe ca Blaga mai avea un fiu.
Îmi scot telefonul din buzunar.~convorbire telefonica~
-Bună, fiule.Cum merge treaba?
-Kara a aflat totul, ca tatăl ei este în viață.
-Perfect, încă puțin timp și o vom prinde și pe ea și mafia noastră va fi cea mai puternică.
-Și când o să o prindem , ce vom face cu ea?
-Ah, o vom face să se alieze cu nou.
-Perfect.
-Să mă suni când mai aflii ceva, pa fiule. Nu mă dezamăgii.
-Pa...tată.
~convorbite încheata~Ma duc în camera mea. Nu știu ce să fac...aici am prieteni care mă iubesc iar eu? Eu îi trădez...Kara e o fata minunată și o iubesc...dar nu-mi pot dezamăgi tatăl. O să termin ce am început .
~•Kara poveste•~
-Pai dacă nu mai ai nici o întrebare ar trebui să mergem la culcare, mâine e o zi lunga. Zice Justin
Plecam toți, Lissa mă conduce spre camera mea.
-De ce a plecat Kevin? mă întreabă ea.
-Nu știu...poate nu se simțea bine...nu știu
-Vom află mâine.
Eram în fața camerei mele.
-Noapte bună Lissa.
-Stai...ești bine? După tot ce ai aflat...
-Da sunt bine, mă bucur ca tatăl meu trăiește.
-Ok, noapte bună, suna-ma dacă ai nevoi de ceva, sau poți să vi în camera mea. mă îmbrățișează apoi pleacă.
Nu i-am mai spus ca nu știu unde naiba e camera ei da nu conteaza.
Intru în cameră , imi fac un duș după care mă bag în pat pentru somn.
CITEȘTI
Jocurile Mafiei
RandomKara Hatwey este o fata de 16 din Manchester City, mama și prietenii ei îi ascund un secret despre viața ei. Aflând secretul viața Karei se va schimba definitiv.