16. Petrecerea (1)

71 6 0
                                    

Alarma mă trezește. Mă ridic din pat și mă duc să fac un duș.
Ies din baie și mă uit ce rochii am prin dulap. Am găsit o rochie neagră fără bretele, cu un decolteu adânc , strâmtă lunga cu două palme sub fund.
Am imbracat-o, mi-am luat niște pantofi cu toc negri și mi-am prins parul intr-un coc dezordonat. Mi-am făcut două codițe la ochi și m-am dat cu ruj nude.
Era ora 22:30, Lissa trebuia să vină să mă ia în 15 minute..
Maine trebuia să vină mama la noi. Mi-e cam dor de ea, am noroc ca prietenii îmi sunt aprope.
Lissa bate la ușă, avea rochia exact ca a mea dor ca roșie. Arăta minunat, avea parul desfăcut și era machiata cu negru.
-Hai mergem?
-Da, arați bine.
-Și tu Kara.
-Cine mai vine?
-Toți.
-Dar de ce se da petrecerea?
-A,...noi așa mai dam din când în când petreceri. Asa pentru distracție.
-Aaaa. Și unde se ține?
-În casa cealaltă.
Eram la labirint, l-am străbătut în câteva minute după care am intrat în casă.
-Și ce ai făcut la piscina?
-Mai nimic...am stat cu Max.
-Va...înțelegeți bine? cu toată treaba asta cu mine și tatăl meu am uitat de ea și Max, în ultima vreme nu prea am mai vorbit cine știe ce.
-Da...îl..iubesc...sper ca și el..
-Hei...normal ca și el te iubește.
-Mulțumesc Kara. mă ia în brațe.
Acum hai să intram.
A deschis ușile și erau toți, toți ceilalți copii de aici. Se distrau și ascultau muzică, dansau și beau.
Mă uit peste tot după Kevin dar nu este pe nicăieri. Mă intreb ce o face de data asta.

~•Kevin povest•~

Stateam in pat si ma uitam pe fereastra. Petrecerea credca a inceput deja, si Kara a ajuns. Imi scot telefonul ca sa-l sun pe Blaga.

~Convorbire telefonica~

-Kevin...ce este? De ce ma suni asa tarziu.

-Au aflat ceva de mine....adica stiu ca ai un copil vitreg si o sa-i caute in baza de date...

-Oricum ai numele schimbat deci nu au cum sa afle.

-Nu despre asta e vorba, vor cauta in baza de date a agentiilor si daca nu ma va gasi...

-O sa te gaseasca , ma ocup eu de asta. Cum mai merge cu....Kara, nu?

Am inghitit in sec...nu puteam sa-i spun ca sunt indragostit de el...nu asa era planu.

-E....bine

-Sper ca nu ai uitat planul, nu? Trebuie sa o cuceresti ca dupa sa o atragi in capcana iar noi sa preluam Mafia Cobra o data pentru totodeauna.

-Stiu Blaga.

-Ma bucur...deci cum merge? Ai facut-o pe fata sa se indragosteasca de tine?

-Da...

-E ceva in vocea ta care ma face sa ma indoiescde ceva....imi ascunzi ceva Kevin?

-Nu...

-Daca vei face ceva ca misiunea sa nu mearga vei avea de suferit, si tu si Kara si mai ales tatal ei, ai inteles Kevin?

-Da.

-Sa nu ma dezamagesti! A, si inca ceva, un membru F.B.I e la voi in echipa.

-Cum? Si restu stiu?

-Nu.

-A venit sa ii aresteze, sa le distruga mafia sau?

-A venitt dupa tine.

-Cum?

-Nu aretreaba cu ei, a venit sa te prinda pe tine.

-De ce pe mine?

-Esti fiul celui mai mare criminal, la ce te asteptai?

-...

-Cum nu pot ajunge la mine, s-au gandit sa te captureze pe tine si sa te faca sa le spui unde sunt. Stai calm, nu au aflat inca cine esti.

-Inca...

-Trebuie sa fi atent, nu o da in bara.

~Convorbire incheiata~

Un agent F.B.I oare cine o fi? Trebuie sa aflu inainte sa afle el cine sunt.

Ma uitam prin dulap dupa niste haine cu care sa ma imbrac la petrecere cand ma suna Kara. Ii inchid dar ma suna iar.

~Convorbire telefonica~

-Ce e?

-A...eu...am vrut sa vad daca vii la petrecere..

-Da vin. zic si i-am inchis.

Nu imi place sa fiu asa rau cu ea dar nu am ce sa fac, misiunea mea e sa o distrug....imi pare rau de asta, e o fata minunata si nu merita.

~Kara poveste~

Mi-a inchis....nu pot sa cred, poate o avea treaba acum...sau..

-Kara hai la bar.

-Eu...

-Hai'de, o sa fie o noapte lunga, tre sa bem ceva.


Jocurile MafieiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum