Stăteam pe marginea lacului uitandu-ma la Kevin care punea coșul de picnic în barcă.
Îmi întinde mâna ca să pot intră în barcă. Kevin dezleagă funia de care era legată barca și plutim pe lac. Deși e iarna aici e soare și e cald.
-Kevin...am fost distrasă de toate astea și am uitat să intreb...noi ce vom face cu școala?
-Acum suntem în vacanța, vom merge când o să inceapa. Desigur dacă vrei.
-Da...voi va duceți?
-Da. Mie îmi place la scoala.
-Serios? eram surprinsă de faptul ca îi place scoala
-Da, acolo te-am cunoscut pe tine. mă privea fix în ochi, nu stiam ce să fac sau ce să zic.
Se apropie de mine sarutandu-ma cu atata pasiune. Mă întinde pe spate și se pune peste mine, sărutul se transformase intr-unul salbatic, a coborât spre gâtul meu de unde mă mușca și îmi lasa mai multe vânătăi, coboară apoi spre sânii mei unde și acolo îmi lăsa câteva vânătăi, gură îi coboară mai jos spre abdomenul meu, îmi lăsa și acolo două vanatai după care îl trag înapoi sarutandune. Un geamăt înfundat îmi scăpa când îmi cuprinde sânul cu mâna. Mana îi coboară pe șoldurile mele.
Brusc se ridica de pe mine și se uita la apă.
-Ce s-a intamplat?
-Te iubesc Kara...
-Și eu te iubesc Kevin...ce este?
-Nimic...
-Ba da...văd asta...e ceva ce nu-mi spui...
-Eu...nu e nimic stai liniștită.
-Kevin...
-Pe bune...hai să nu mai vorbim despre asta.
Stiam ca imi ascunde ceva...dar ce.
Mă ia în brațe și ne uitam amândoi în apa.
-Kara?
-Da?
-Nu îmi imaginez viața fără tine...nu știu cum am trăit fără tine atata timp, dar știu ca acum n-as mai putea, mi-ai schimbat viaț în bine, am încredere maximă în tine și știu ca nu mă vei dezamăgi niciodată....te iubesc mult și aș face orice pentru tine.... Te iubesc orice s-ar întâmplă să ți minte asta.
-Și eu te iubesc mult...dar de ce îmi spui asta acum?
-Simțeam nevoia să o spun.
Se uita în gol, vântul începuse să bata puțin. Îmi era frig, îmi încolăcesc mâinile în jurul corpului pentru a mă incalzi. Kevin observa asta și îmi da geaca lui și ma ia în brațe.
Știu ca mă iubește simt asta dar uneori e nesigur.
-Vrei sa-ti spun ce am aflat despre Blaga? nu zicea nimic....Adică nu ai fost și mă gândeam ca...
-Spune.
-Pai are un fiu vitreg, dar Dylan nu îl găsește în baza de date deci s-a schimbat numele. Și Blaga l-a ținut ascuns ca să ne facă nouă rău.
-Asta crezi? Poate l-a ținut ascuns ca era o dezamăgire...ca nu îl suporta, ca făcea totul prost...era imatur și acum vrea da îi arate tatălui lui ca poate....dar..
-Îl cunosti? Kevin...
Se uita în apa, era trist.
-Nu...nu-l cunosc...am zis doar așa.
Ceva nu era în regulă...ascunde ceva și trebuie să aflu ce.
-Dylan o să ne caute pe toți în baza de date și dacă nu găsește pe cine inseamna...
-Putem să ne întoarcem? S-a făcut cam târziu.
-E 17:06...
-Am treabă.
-Ce treabă?
-Nimic important, trebuie să sun pe cineva.
-Poți face asta și aici.
-Nu, nu pot. Uite promit ca o să ne mai întâlnim o dată dar acum nu mai pot, bine?
-Ok....
-Te iubesc. mă săruta scurt.
-Și eu..
Pornim înapoi spre mal, mergeam spre casă nimeni nu zicea nimic.
-Diseară o să fie o petrecere. zice Kevin
-Da?
-Da nu ti-au spus?
-Nu...
-O să vină Lissa să te ia, petrecerea e la 23:00.
-Așa tarziu?
-Da, eu tre să plec acum, pa iubita.
Am mersi până la cameră mea unde am găsit un fața ușii alt trandafir negru, probabil tot de la Aidan.
Îl iau și il pun și le acesta în vază, celălalt se cam ofilise.
Îmi scot telefonul și o sun pe Lissa.
~•Convorbire telefonică •~
-Da Kara?
-Am auzit ca o să fie o petrecere diseară...
-Da, aveam de gând să îți spun după ce mă întorceam de la piscină.
-A, ești la piscină?
-Da, vrei să vi?
-Nu...nu prea am chef...
-Atunci baga-te la somn, să fi odihnită diseară, petrecerea ține până la 5-6.
-A, atunci mă bag la somn.
-Ok dragă, eu o să vin să te iau la 22:45.
-Bine.
-Somn ușor!
~•Convorbire încheiată •~
Pai dacă nu am ce face mă culc...imi pun ceasul să sune la 21:00 ca să am timp să mă pregătesc.
CITEȘTI
Jocurile Mafiei
RandomKara Hatwey este o fata de 16 din Manchester City, mama și prietenii ei îi ascund un secret despre viața ei. Aflând secretul viața Karei se va schimba definitiv.