Eram pe patul de spital. Lissa dormea lângă mine. Am încercat să mă ridic dar nu am putut. Capul mă durea îngrozitor, mi-am dus mana la frunte și am simțit un bandaj, aveam capul bandajat. Lissa scoase un geamăt înfundat,se trezea.
-Kara , în sfârșit!
-Ce..ce s-a intamplat?
-Am făcut accident..acum 5 zile...
-Stai, acum 5 zile? Înseamnă ca eu..
-Ai fost în comă. Nu-ti mai amintești nimic?
-Ultimul lucru pe care l-am văzut și auzit a fost fața lui Kevin și pe tine cum plângeai.
-Da, Kevin te-a adus la spital.
-Kevin?
-Da, el te-a scos din mașină, el te-a salvat
-Ah...
-Hai odihnește-te, mă duc sa-i anunț doctorii ca te-ai trezit.
-Bine...să te întorci repede.
Era pe punctul de a ieși din cameră când mi-am dat seama de ceva...
-Lissa...
-Da?
-Mașină mea....e...
-Distrusă...la groapa de gunoi.
-Căcat!
-Îți vei lua tu altă...și cu asta iese din cameră lasadu-ma singură.Am asteptat-o dar se pare ca nu avea sa-si facă apariția prea curând, mă intreb ce-o face fata asta.
Ușă se deschide *în sfârșit*
-Doamne Lissa credeam ca nu....Kevin?
-Bună și tie .
-Bună...ce faci aici?
-Vroiam să mă asigur ca ești bine.
-Da, sunt. Mulțumesc ca m-ai scos din mașină .
-Oh...nu ai pentru ce să-mi mulțumești.
-Ba da, puteai să te rănești și tu.
-Nu-i mare lucru....se apropie de mine.
Mă ridic în șezut când se pune pe pat. Se întinde spre mine, buzele noastre atigandu-se , începe să mă sărute tandru și lent, limba lui se strecoară în gură mea, mă trage mai aproape de el.Ușa se deschide și pe ea intră Lissa, perfect alt moment mai bun nu-si putea găsii.
-Eu..ă..am întrerupt ceva? Pot să ies dacă vreți adică...
-E în regulă Liss, nu se întâmplă nimic, spun în timp ce mă uit în ochii lui Kevin.
-Da, eu tocmai plecam, pa Lissa, pa...Kara, și mă pupa pe frunte.
Lissa se uita cum iese din cameră după care se arunca în pat.
-Kara v-ati sărutat , oh doamne!
-Nu mai țipa! Da, ne-am sărutat.
-Sunteți împreună?
-Nu...nu știu.
-Din moment ce v-ati sărutat.
-Nu știu Lissa
Oare sunt cu el? Sau nu? A fost doar un sărut , unul prietenesc , adică prietenii se mai săruta între ei ,nu? Nu.
-Mă rog, nu scapi de mine să știi, o să imi povestești tot.zice cu un râset pervers
-Sau nu .
-O ba da, doctorul a zis ca poți merge acasă...deci schimba-te și...
-Da ok.
M-am schimbat din "rochia" aceea albă în blugi mei albăstrii cu tur aproape până la genunchi,cu un tricou cu "Killing" până la buric și Air Max-urile mele roz.
Lissa mă aștepta în fața spitalului, stând în fața masinii ei, un BMW I8 .
-Ce-ti mai place să-mi faci în ciudă.
-O să îți cumper tu alta masina.
-Așa ziceam și eu.
-Kara mama ta a trimis un bilet ieri în care zicea ca bunica ta se simte rău și ca o să stea la ea...cam...o lună..
-O lună?!
-Da.
-Oh...oricum e bine..singură acasă, zic cu o voce tristă și un zâmbet trist.
-Nu o să fii sigură, voi sta cu tine, dacă vrei..
-Normal ca vreau, spun și o i-au în brațe. Mulțumesc ca imi ești aproape Lissa, ca ai grijă de mine.
-Mereu voi fi Kara..hai să mergem.
Urcam în mașină și plecam spre casa mea.
CITEȘTI
Jocurile Mafiei
RandomKara Hatwey este o fata de 16 din Manchester City, mama și prietenii ei îi ascund un secret despre viața ei. Aflând secretul viața Karei se va schimba definitiv.