3. ''Deja il urasc.''

722 36 0
                                    


Pur si simplu am cazut prada privirii lui arzatoare. Incerc sa imi iau privirea de la ochii aia fermecatori, dar pur si simplu nu pot. Parca e ceva ce nu imi da voie, ma tine in lanturi, obligandu-ma sa privesc paradisul intunecat din ochii sai verzi. Simt cum furnicaturi imi acapareaza corpul incetul cu incetul si inima imi bate mai repede, cu cat mai mult privesc cele doua smaralde.

- Olyvia?

Aud o voce infundata strigandu-ma, dar nu pot sa raspund. Nu am puterea sa raspund...si nici vointa, cred...

- Olyvia??

De data asta sunt zgaltaita de o mana asezata pe umarul meu si in sfarsit ma trezesc la realitate. Imi scutur capul si pot sa vad un zambet micut asternut pe chipul acela de inger. Parul sau este in nuanta ciocolatei negre, alcatuit din cateva bucle rebele, unele cazandu-i pe frunte, nasul mic si ascutit, iar buzele rozalii, pline si fara cute. Pot sa observ un piercing in spranceana dreapta, si doua mai jos de buza inferioara.

- Pamantul catre Olyvia...

Bratele sale musculoase sunt brazdate de diferite tatuaje, iar tricoul negru, mulat pe corpul lui ii scoate in evidenta pieptul lucrat.

Vreau sa imi iau ochii de pe el...dar la naiba ca nu pot.

Poarta niste blugi negrii, simpli, mulati si o pereche de ghete negre.

Cum poate ceva atat de simplu sa fie atat de fermecator?

La naiba, Olyvia, opreste-te!

- OLYVIA TE-AU LUAT EXTRATERESTRII?! tipa Alex in urechea mea.

Tresar ca arsa si imi scutur capul, inainte sa imi intorc privirea nervoasa spre ea.

- E randul tau sa povestesti, spune Kate, zambindu-mi cald.

Ei, la dracu. Mai arunc o scurta privire asupra tipului si vad ca este prins intr-o discutie aprinsa cu colegul sau 'de bustean'.

Toata atentia este concentrata catre mine (mai putin a lui) si tot ce fac este sa ma ridic de pe bustean si sa strig:

- Da' ce dracu sunt eu? Am cumva fata de copil de cinci ani?!

Si plec de acolo, simtind sangele cum mi se zbate in vene. Aud niste pasi grabiti in spatele meu, dar nu ma intorc. O durere crunta de cap a pus stapanire pe mine si tot corpul meu arde.

Ce naiba se intampla cu mine?!

- Stai putin... striga Alex in urma mea.

Rasuflu usurata de faptul ca nu e altcineva si ma intorc catre ea, vazandu-i expresia mirata pe fata.

- Ce a fost asta? Esti bine? intreaba ea, alarmata.

Dau din cap aprobator, apasand pe clanta cabanei.

- Rahat! Alex, da-mi cheile te rog, spun pe un ton calm, incercand sa ma trezesc din starea asta de ameteala.

Ea se cauta in buzunare, apoi afiseaza o fata ingrozita.

- Le-am pierdut, mormaie, inainte sa se mai caute odata prin toate buzunarele. Da, le-am pierdut.

Maresc ochii, incercand sa imi dau seama daca glumeste.

Nu...nu glumeste.

- Cautati asta?

O voce groasa si ragusita, dar in acelasi timp sexy ma trezeste din ameteala.

Ce naiba am gandit?!

Imi intorc ochii catre persoana cu pricina si simt cum bataile inimii mi se accelereaza, furnicaturile de adineauri isi fac din nou prezenta, iar corpul imi arde.

Incapabila sa scot chiar si cel mai mic sunet, dau din cap aprobator, prinzand cheile din mana lui incredibil de rece.

In tot timpul asta Alex ne privea ca pe felul 12.

- Harry, haide- ooo, salut, salut, alta voce imi intrerupe contactul vizual cu tipul...ce cred ca il cheama Harry.

El isi scutura capul, usor afectat mi se pare si ii arunca prietenului sau o privire scurta.

Tipul care a venit acum este imbracat la fel ca Harry, doar ca nu are piercinguri sau atatea tatuaje cate are el, are ochii albastrii ca cerul si o frizura rebela. Dar totusi, oricat de bine arata el, in comparatie cu Harry este mai scund si nu are acel farmec pe care il are el.

Ce naiba? Am ajuns sa compar baietii cu Harry? Dumnezeule...

- Aha, mda, multumim pentru cheie, pa, spune repede Alex, smulgand cheia din mana mea.

Ochii de jad inca ma fulgera si imi transmit unde de electricitate pana in varfurile degetelor, dar acest moment nu dureaza mult, caci Harry isi muta privirea din ochii mei, confuzia citindu-i-se pe fata.

- Haide Louis, vocea lui rasuna ca o melodie pentru urechile mele.

Si iata-ma privindu-l pana se face nevazut in intuneric.

- Ce a fost asta? murmur pentru mine, in timp ce intru in cabana, unde o gasesc pe Alex schimbata in pijamale si cuibarita in pat.

- De ce ai fugit asa? o intreb, incercand sa nu ma mai gandesc la Harry.

Pufneste, dandu-si ochii peste cap.

- Tu habar n-ai cine-s aia, nu? ma intreaba.

Dau din cap negativ, asezandu-ma pe marginea patului meu.

- Cum naiba sa nu ii stii? Toata lumea ii stie. Pana si eu, care sunt boboaca, spune razand. In fine...ei sunt Harry Styles si Louis Tomlinson. Au o reputatie cam...naspa in scoala. Bad boy e putin spus pentru ei. Stii tu...clasic...droguri, curse clandestine, fete la tona, si cine stie ce minunatii.

E randul meu sa imi dau ochii peste cap.

- Pampalai, spun sec, luandu-mi un tricou larg si niste pantaloni scurti de trening din sifonier.

- Nu ii subestima, zice Alex pe un ton amenintator. Si acum cred ca lui Harry i s-a pus capsa pe tine, adauga ea, facandu-ma sa ma cutremur.

Ce?

- Prostii, spun eu, pufnind in dispret.

- Ai vrea tu. In plus nicio fata nu scapa virgina din mainile lui Harry...ma rog...in caz ca e inca virgina, adauga facandu-mi cu ochiul, gest la care rosesc.

Deja il urasc.


Heey tuturor, ce parere aveti? Merita continuat? :))


Summer CampUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum