Inima mi-o ia la galop cand ii aud vocea li Harry.
- Casey, am spus sa o lasi in pace! striga Hary din nou.
Ii dau drumul la par, iar confuzia mi se poate citi pe chip cand ii intalnesc privirea lui Harry, ce exprima...grija?!
- Dar, iubitule, ea a-
- Sa nu te aud! o intrerupe el pe Casey. Dispari de aici, spune si ii face semn lui Louis care o trage de antebrat catre cabane. Esti bine? adauga, venind spre mine.
Cu cat mai mult inainteaza spre mine, cu atat ma panichez mai mult. Ce e inneregula cu mine?
Dau din cap aprobator, facand pasi in spate, in timp ce el se apropie si mai mult de mine.
- Ce faci? intreb, vazand ca ma ia de mana.
Harry ma ignora, apropiindu-se de urechea mea, soptind:
- Nu stii ce te asteapta.
Apoi mana sa rece o paraseste pe a mea, iar el pleaca, lasandu-ma cu o senzatie de gol in stomac.
Confuza si de-a dreptul socata, ma indrept catre masa unde e Alex, dar acum in compania lui Louis.
- Nu mi-ai adus marul, ma cearta, razand.
- Harry a reactionat ciudat. Credeam ca o sa o apere pe Casey, spune Louis, schimband total subiectul.
Imi intorc privirea spre a sa, iar el ranjeste.
- A...euo sa plec acum, spune Alex, si fara sa astepte vreun raspuns pleaca cu pasi repezi catre cabana.
In secunda urmatoare se aseaza Zayn la masa, ca si cum ar fi totul normal.
- Salut fratilor, care e treaba? intreaba, muscand dintr-un mar.
Decid sa il ignor, plimbandu-mi ochii in jur, dar ma oresc cand il vad pe Harry la o masa, holbandu-se la mine. Pot sa ii observ ranjetul de pe fata cand imi intersectez privirea cu a lui.
- Ati vazut-o pe Alex? ne intreaba Zayn, iar Louis se incordeaza.
- Da, s-a dus la cabana, raspund sec, inca privindu-l pe Harry.
- Mersi, spune el plecand.
Imi scutur capul cand Casey isi face aparitia langa el si imi intorc privirea catre Louis, care pare imbufnat.
Dupa ce Harry a umilit-o mai sta cu el? In locul ei ii dadeam o mama de bataie...
- De ce i-ai zis? intreaba Louis, ridicandu-se de la masa.
- Ce? intreb confuza.
- Nu conteaza, mormaie, plecand.
Oftez, asezandu-mi palmele pe masa.
- Ce e inneregula cu toti azi? intreb.
Ca si cum cineva mi-ar raspunde.
Ma ridic de la masa, plecand catre cabana. Ajunsa acolo, pot auzi tipete si sunete ca si cum s-ar fi spart ceva. Intru repede in camera, numai ca sa il vad pe Zayn tipand ca apucatul si aruncand o vaza pe podea, iar pe Alex privind indiferenta toata scena.
- Hey, care e problema? intreb, tragandu-l pe Zayn de antebrat pana la usa.
- Tu nu te baga, da-mi drumul! striga el, smucindu-se din stransoarea mea.
- Ce se intampla aici? apare Harry, iar eu inghit in sec.
- Amice...nu se intampla nimic, spune Zayn, pe un ton prietenos.
- Atunci de ce o strangi de mana? intreaba Harry, incordandu-se cand ii vede mana stransa in jurul incheieturii mele.
Atunci cand l-am prins eu de brat, mi-a prins incheietura cu celalalt brat, iar eu i-am dat drumul din stransoare...asa a ajuns mana lui infipta in incheietura mea.
- Da-i drumul, idiotule! ii spune Harry, iar Zayn, speriat, imi da drumul si iese din cabana. Esti bine? ma intreaba pentru a doua oara in aceasta zi.
Dau din cap aprobator, iar el pur si simplu iese, trantind usa in urma lui.
- Care e faza cu voi? intreb confuza, referindu-ma la Zayn si Alex.
- E o poveste lunga, spune, asezandu-se in pat si oftand.
- Am timp, zic eu, asezandu-ma langa ea.
Okay...stim ca asta a fost scurt, dar ne revansam noi :>
CITEȘTI
Summer Camp
FanfictionPovestea începe când Olyvia Smith, o fată tupeistă, arogantă, ce ascunde în spatele piercingurilor si a tatuajelor o fire blândă şi sensibilă, ce nu a fost scoasă la suprafață de mult timp, este obligată de propria ei mamă să meargă trei luni, într...