După un drum atâta de lung, ajungem într-un final. După toate cele întâmplate, după atâtea sentimente atat reale cât și false, sunt confuză. E vina mea, nu trebuia să las să se ajungă la așa ceva. Clar nu. Îmi scot cheile de la casă, deschid ușa urmată de fete.
-Bine, ce se tot întâmplă Tina? Adică ce este Harry în toată situația asta? Cine e Jack? Explică-mi ce este cu tipa din închisoare. Vreau să știu totul, spun nervoasa, trântind ușa.
-Eu zic să ne calmăm, Oly, adaugă Alex.
-Nu, are dreptate, are nevoie de explicații. Ți-a povestit Harry trecutul său? Mă întreabă Tina.
- Alte minciuni, normal că mi-a inventat nebunii pe acolo, spun revoltată.
-Uite, eu îți spun adev-
-De unde știu că pot avea încredere în tine? o intrerup.
-Eu ți-am salvat fundul din acea tabără fetițo! Termină și lasă-mă să îți spun ce s-a întâmplat pentru ca tu ești dezavantaj din cauza mamei tale. Știi de ce te-a abandonat? Nu știi! Știa că urmează să mori! Țipa ea nervoasă, părea ca o afectează. Uite Olyvia, d-asta nici nu a mai vândut casa pentru ca știa ca tot o va vinde. Nu m-a lăsat să te văd atâta timp, nu te-a dorit, a vrut sa te dea spre adopție și când a auzit că te iau eu și-a bătut efectiv joc de tine. Te droghezi? Ma întreabă.
-Câteodată, dar îmi cere corpul efectiv, chiar nu am ce sa ii fac.
-Despre asta vorbesc. Revenind la subiect. Mama ta era prietena buna cu Jack, tatăl a doua fete, Caisy, Casy sau cum o cheamă și Meli. Jack are "familia" lui de dealeri și săgeți, printre care se aflau și Harry, Meli și Zayn. Tot ce vi s-a întâmplat e o înscenare. Harry și Zayn au fost luați sub aripa lui Jack pentru că lui Harry i-au murit părinții in accident și sora când era el mai mic, iar lui Zayn i-au fost omorâți părinții. Meli a fost fraieră pentru că i-a fost înregistrat telefonul și a fost prinsă, treaba urâtă era că pe lângă că e iubita lui Harry, are ani grei de închisoare. Directorul închisorii a cerut brățara in locul libertății ei. Jack i-a dat brățara mamei tale ca fiind prima lui iubire pentru ca nu știa ce valoare are, iar ea ți-a lăsat-o tie, cât de egoist, nu te voia și ți-a lăsat brățara ca sa nu fie ea căutată dacă se întâmpla ceva. Știu un singur lucru, că Jack ar face totul pentru a primi înapoi avea brățara fiindcă Meli a furat multă marfă și a ascuns-o, iar tot ce s-a întâmplat in tabăra a fost o înscenare, teatru pur.
Am rămas efectiv fără expresie când am avut acele lucruri. Ma simt ca intr-un film. Nu știu dacă urmează sa mor sau sa trăiesc, sunt abandonată.
-Dar întrebarea mea este, cine ești tu? Întreabă Alex foarte atenta. Privirea ei îmi spune ca analizează situația cu mare atenție.
-Eu sunt Tina, mătușa Olyviei, spune mândră.
-Stai că eu sunt pierdută in spațiu, prea multe informații. De ce am mers defapt în acea tabără? Intreb nervoasa, simteam deja cum fierbe sângele in mine.
Cum a putut mama sa îmi facă atâtea? Practic m-a trimis la moarte singură, nu pot sa cred. Am înțeles ca nu și-a dorit copii, dar nici nu meritam sa își bata joc atâta de mine. Nu se poate, nu îmi vine sa cred. Îmi vine să tip pana când toată furia și energia negativă ma părăsește, dar in zadar.
-Eu spun să mergem să încercam măcar puțin să intram in bazele lor de date sa vedem mesaje sau imagini care ne-ar putea ajuta, spune Tina grabita. Nu prea avem timp.
-Haideți sa va arat cum se face! își pocnește degetele Alex și coboram in laborator.
Pornesc întreg sistemul, iar Alex începe și butonează și tastează tot felul de coduri. In final apasă pe Enter și apare un șir de informații.
- Mergeti și mâncați, ma ocup eu de aici! spune atenta la ecrane.
Ascultam de ea și mergem in bucătărie.
- Ești ok? Intreb persoana minunata care o simt mai apropiată ca niciodata.
- Sincer? Nu, nu sunt! Nu înțeleg pe tine tot păcălesc. Zayn a făcut ce a făcut, dar după tot ce am auzit, nu știu, cât ne prefaceam ca suntem împreuna, încercam sa simt ceva pentru el și nu puteam, era ceva care mă reținea, ceva care nu ma lasa sa îl iubesc. Acum știu ca asta era, nu eram apropiați pentru ca niciodata nu mi-a povestit cine e defapt, însă odată cu schimbarea de situație, am schimbat perspectiva. Dacă l-as fi putut ajuta... sunt sigura ca nu e asa el.
-Alex, dacă este asa important pentru tine, va fi bine, îl vom salva, însă trebuie sa îl scoatem din joc.
-Trebuie sa îl scoatem din ghearele lui Jack, spune urmând un oftat. Dar cu Harry ce vei face?
-Merita?
-Îl iubești, iar este obligat sa facă ce tot face.
-Și mesajele cu Meli spun altceva, oftez și ma gândesc cât de bine era pe vremea când muream de foame și nu aveam batai de cap.
-Oly-
-Feteelooooorrr!!! Striga Tina.
Coborâm la ea cât de repede putem și pare usor fericita și totodată confuza.
-Ce se întâmplă? Ești bine? Alooo lumea catre Tina!!! Strig curioasa.
-Alex ești cel mai mare geniu, am găsit mesaje între Zayn și Harry. Ei chiar in momentul asta vorbesc prin mesaje, spune cu entuziasm Tina. Voi va dați seama câte aflam acum?
-Nu cred... spun trista, oftând.
Wooooowwwwww, a trecut ceva timp. Au fost perioada și perioade și pentru noi, probabil și pentru voi. Am revenit, avem de gand sa terminam cartea. Îmi cer mii de scuze pentru greseli, dacă sunt și sper ca v-a plăcut. E asa de revenire, de încălzire!!!
Așteptam păreri si voturi, dar mai ales pareri :))))Va iubiii mult! xxA
CITEȘTI
Summer Camp
FanfictionPovestea începe când Olyvia Smith, o fată tupeistă, arogantă, ce ascunde în spatele piercingurilor si a tatuajelor o fire blândă şi sensibilă, ce nu a fost scoasă la suprafață de mult timp, este obligată de propria ei mamă să meargă trei luni, într...