Ies din cabana, nu inainte sa ma schimb si sa imi prind parul intr-o coada de cal. Ma indrept catre terenul de fotbal (pe care l-am mai vazut de cateva ori deci nu e problema sa il gasesc) unde il zaresc pe antrenor...presupun (nu prea am dat la orele de sport de la scoala) si cativa adolescenti, dintre care doua fete si restul baieti, aliniati in sir indian.
Il ignor pe antrenor si ma asez prima la linie, deoarece sunt cea mai inalta de acolo. Fluieraturi si chiuituri se aud din partea celor care asista la meci, la vederea imbracamintii mele.
Celelalte doua fete, dintre care si Casey, poarta colanti negri, trei sfert si un tricou alb. Care e marea scofala sa te imbraci intr-o bustiera? Eu nu vreau sa transpir, spre deosebire de celelalte.
- O...hhm, domnisoara, tu esti?
Vocea antrenorului ma trezeste din analizat, si observ ca e rosu la fata. Incearca din rasputeri sa ma priveasca in ochi, dar privirea ii cade intruna pe bustul meu, ceea ce imi creeaza nervi.
- Olyvia.
- Bun, hhm, vrei sa participi tot anul la aceasta activitate? intreaba el, privind intens in foile lui.
Pufnesc, razand ironic.
- Bineinteles ca nu.
Fara alte cuvinte, ne organizeaza pe echipe, iar eu am picat cu Louis, o fata pe care nu o stiu si alti doi baieti. Echipa adversa e alcatuita din Zayn, Casey si alti trei baieti.
Nu au nici o sansa. Am incredere in asta.
Zgomotul scos de fluierul antrenorului imi intrerupe sirul gandurilor, iar eu ma reped catre mingea ce se afla deocamdata sub posesia lui Zayn. Reusesc repede sa o iau, apoi ma indrept spre poarta...si ghiciti cine e portarul. Nici ca se putea altfel...Casey.
- Pase! striga Louis
- Aici! Sunt liber! striga alt coechipier de-al meu.
Ii ignor pe amandoi si ajung in fata portii, privind-o pe Casey cu atat de multa ura, incat daca privirile ucideau, ea deja era jupuita de demoni.
Imi iau avant puternic si lovesc mingea, care in fractiune de secunda trece prin poarta, deoarece Casey a fugit din calea mingii. Speriata ca un catel, nici nu stiu ce mama dracului cauta aici.
- Punct, echipa albastra!
Dap, noi eram echipa albastra.
Fara sa imi dau seama, sar in bratele lui Louis, zambind victorios.
- Bine jucat, Olyvia, bine jucat, mormaie el, si pot sa ii simt respiratia pierduta in parul meu.
Abia dupa ce aud cum cineva isi drege glasul, realizez in ce ipostaza ma aflu, asa ca ii dau drumul lui Louis, batandu-l prieteneste pe umar.
Asta da joc cinstit. Ma simt super.
- Bine jucat, imi spune o voce ragusita.
Ma intorc la 180 de grade, cu gandul la Harry, dar dezamagirea ma izbeste din plin cand il vad pe Zayn. Rahat!
Schitez un zambet fals si bat palma cu el, apoi dau sa plec, dar o voce pitigaiata ma face sa ma opresc:
- Nu e corect, domnule antrenor! A trisat! Numai asta stie sa faca!
Mda...cu totii stim ca e Casey.
- Mai taci odata, Casey! spun, indreptandu-ma catre ea. Esti doar ofticata ca eu am castigat, iar tu nu ai fost in stare sa aperi o minge.
Ea isi schimba privirea intr-una ce emana numai ura si dispret, apoi explodeaza de furie:
- Tu...tu, tarfa jalnica! O sa iti arat tie.
CITEȘTI
Summer Camp
FanfictionPovestea începe când Olyvia Smith, o fată tupeistă, arogantă, ce ascunde în spatele piercingurilor si a tatuajelor o fire blândă şi sensibilă, ce nu a fost scoasă la suprafață de mult timp, este obligată de propria ei mamă să meargă trei luni, într...