4. ''Am dat de dracu.''

693 34 0
                                    


Ma trezesc din cauza ca Alex sare in patul meu, strigand 'trezireaaaa' de parca e alarma de incendiu. Pf, mai bine asa decat sa fiu trezita de mama.

- Gata! Gata ma, m-am trezit! exclam nervoasa, ridicandu-mi capul din perna.

- Bine, fiindca intr-un sfert de ora trebuie sa fii gata, spune scurt si imi dau seama ca ea e deja imbracata.

Poarta vesnicii blugi negrii taiati, un tricou rosu-sangeriu, niste ghete cu tinte si ca accesoriu o bratara. Mda...imi place cum se imbraca, dar e prea mult negru pentru stilul meu.

- De ce, ma rog? intreb, abia ridicandu-ma in fund.

- Pentru ca vii cu mine la cantina, raspunde ea, si deja am in cap raspunsul clar si raspicat NU, si nu accept un nu ca refuz, adauga, iar eu ma imbufnez. Hai sus, somnorici!

Ma sperie fata asta.

Imi inlatur patura de pe mine, cascand, apoi ma ridic brusc din pat si o ameteala ma cuprinde ca atunci cand ii priveam ochii de smarald ai lui Harry. Stai, la ce m-am gandit? La naiba.

Deschid usile sifonierului, scotand o pereche de pantaloni scurti de blugi, un tricou mulat alb cu diferite inscriptii pe el si o pereche de conversi albi. Intru in baie, pe jumatate adormita si ma spal pe dinti, inainte sa imi fac un dus scurt.

Imi pieptan claia blonda de par si imi imbrac hainele alese, apoi imi dau odata cu parfumul meu preferat si ies. Insfac telefonul de pe noptiera (nu stiu la ce e bun...fiindca nu am semnal aici) si castile, apoi ies din cabana, vazand-o pe Alex.

Ii strig numele apoi gesticulez din maini ca o nebuna. Ce m-a apucat?

- In sfarsit esti gata, credeam ca te-ai impotmolit, zice cand ajunge in fata mea, razand.

- Ha-ha, ce amuzant.

Dupa cateva minute de abordat diferite subiecte, ne aflam in fata cantinei in aer liber. Ne asezam la o masa libera si privesc toti adolescentii ce stau cate cinci la masa, inghesuindu-se ca si clatitele. Fraieri. Totusi parca ceva lipseste. Il caut pe Harry cu privirea, dar nu il zaresc pe nicaieri.

Sunt intrerupta din 'cercetat' de o tava trantita pe masa si de un scaun ocupat de tipul ala de ieri...Louis parca.

- Ce cauti aici? se rasteste Alex la el, dar eu sunt absenta de la discutia lor aprinsa.

Unde esti cret tampit, ca nu te vad? Continui sa imi plimb ochii de jur imprejur pana il vad venind din fata, dar gura mea atinge pamantul cand vad o blonda destul de frumoasa...dar plina de machiaj, agatata de el ca o mamuta.

Simt cum nervii incep sa iasa la iveala, iar fata mi se inroseste si imi strang degetele in pumni, infigandu-mi-i in fata de masa colorata in carouri.

- Oly? ii aud vocea lui Alex, dar nu ma obosesc sa ii raspund.

Blonda incepe sa il sarute, urcandu-se pe el ca o veverita intr-un copac, dar ea nu e o veverita...zici ca e o gorila. Si ciudat este faptul ca Harry incearca sa o indeparteze de el, cand ochii ii cad pe mine.

Chiar daca suntem la o distanta considerabila, tot pot sa imi imaginez privirea lui patrunzatoare.

Felul in care isi da buclele naravase de pe frunte. Felul in care isi musca buza inferioara. De ce naiba nu ma pot opri din a ma holba la el?

De data asta, simt o senzatie nemaiintalnita pana acum, si anume fluturasii aceia in stomac...cred.

- Alex hai la bufet, ma trezesc vorbind.

- Ok, raspunde ea pe un ton confuz. Cand ma intorc, tu sa pleci, spune si arata cu degetul spre Louis, care se relaxeaza si mai mult pe scaun, punandu-si piciarele pe masa.

Imi dau ochii peste cap, tragand-o pe Alex dupa mine pana cand ajungem la coada, unde il zaresc pe Harry in fata mea cu vreo trei persoane.

- Oly, ce nai-

- Taci, o intrerup dur pe Alex.

Ceva mi se pare ciudat. Harry isi intoarce privirea spre mine, apoi incepe sa vorbeasca cu unul dintre baieti, mentinandu-si privirea pe mine. Curiozitatea ma arde si ma stapanesc din a nu ma duce la ei si sa le tip in fata 'Ce naibii tot vorbiti?'.

Observ ca blonda face diferite gesturi pentru a-i atrage atentia, dar el nici nu se sinchiseste sa ii arunce o privire. Intr-un final fetei ii cade privirea spre mine si tin sa spun ca daca privirile ar ucide, eu eram deja ingropata.

- Oly ce naiba faci?! intreaba Alex, smucindu-si bratul din mana mea. A, mormaie cand ii cade privirea pe Harry.

- Cine e aia? intreb, nervozitatea citindu-mi-se pe chip, dar si in glas.

- Casey Jordan, raspunde Alex, privind-o, 'iubita' lui Harry, adauga facand ghilimele in aer.

Il urmaresc pe Harry cu privirea pana cand pleaca cu un tip (si din fericire fara Casey) intr-un loc mai retras.

- Haide! exclam, apucand-o pe Alex de brat.

Picioarele incep sa mi se miste mai repede decat credeam si ii ignor protestele lui Alex in legatura cu 'urmaritul discutiei dintre Harry si celalalt tip'.

Ajungem in locul cu pricina si ne ascundem dupa un copac. Imi ciulesc urechile la conversatia lor, dar tot ce pot sa aud sunt numai franturi din conversatia aia:

- Da...blonda aia...cheile...partida...bunaciune...pat...

Numai asta reusesc sa disting din conversatia lui Harry cu celalalt. Ce vrea sa spuna Harry prin 'chei', 'bunaciune', 'partida'...? Oh nu, daca vorbeste despre incidentul de ieri cand mi-a dat cheile, iar eu sunt 'blonda bunaciune'?

Pf, prostii. Poate e doar o coincidenta.

- Vorbesc despre tine, imi sopteste Alex.

Maresc ochii, avand dorinta sa plec mai repede de aici, dar norocul nu e de partea mea, fiindca ma impiedic de o creanga si alunec chiar in fata lui Harry si a tipului.

Nu pot sa descriu deloc expresia plina de furie a lui Harry fiindca e ca si cum l-as descrie pe dracu in persoana...deci...

Am dat de dracu!


Mai are rost sa imi cer scuze pentru greseli?



Summer CampUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum