- Mai bine nu...mormaie Alex, privind in gol.Nu inteleg ce poate fi atat de...stresant de discutat.
- E vorba despre Harry? intreb, fara sa constientizez.
Un fior rece imi strabate corpul cand ea da din cap aprobator.
O parte din mine vrea sa asculte absolut totul, dar cealalta parte prefera sa stea in banca ei.
- Spune-mi, ridic tonil mai sus decat mi-as fi inchipuit. Scuze, soptesc, cand imi dau seama.
- Nu...e ok...chiar o sa iti spun.
Alaturi de cuvintele astea, Alex imi adreseaza un zambet cald si imi face semn sa ma apropii de ea, ca si cum mi-ar spune un secret de fata cu o gloata de oameni.
- Pai...eu si Zayn ne cunoastem de mult timp, fiindca parintii nostri sunt buni prieteni. Tin sa iti spun ca Zayn e un cretin si jumatate fiindca m-a prins odata fumand, spune chicotind si luand o gura de aer, iar eu eram terminata daca parintii mei aflau. Nici nu stii de ce sunt in stare. In fine...si asa el m-a santajat sa fiu iubita lui, iar la un moment dat l-am cunoscut pe Harry, cam cu doua zile inainte sa vin aici. O sa ti se para absurd ce iti spun, dar te-a vazut odata cand mergeai pe strada cu mama ta, si de atunci i s-a pus capsa pe tine. Auzisem o conversatie intre cei doi, legata de asta si chiar daca habar n-aveam cine esti, voiam sa te ajut, dar Zayn m-a amenintat ca daca nu imi vad de treaba mea...stii tu ce. Bineinteles, ca nu l-am ascultat si am intrat pe ascuns in camera lui Harry, unde am gasit o poza cu tine si nu vrei sa stii ce altceva. Deci tot ce vreau sa iti spun e ca trebuie sa ai mare grija cu Zayn si Harry, mai ales ca m-am despartit de el, atunci cand ai dat buzna in camera. Stiu ca nu te cunosc decat de doua zile, dar stiu cum au iesit alte fete din mana lui Harry si nu vreau ca si tu sa patesti asta.
Termina de spus aceasta 'poveste incalcita', lasandu-ma cu o senzatie de dezgust fata de Harry, dar si de mila fata de ea. Cine stie ce i-a facut boul de Zayn in tot timpul asta?
- N-ai de ce sa iti faci griji, incerc eu sa o linistesc, inghitind in sec.
Ok, dupa toate vorbele astea chiar mi s-a facut putin frica de el.
- N-am sa ii las sa faca ce vrea, ok? adaug eu, schitand un zambet.
Ea imi aproba fraza, dand din cap.
- Bine, huh! exclama, scuturand din cap. Prea multa drama. Cat e ceasul?
Alung toate gandurile mele legate de Harry si Zayn, privindu-mi ceasul de la incheietura, ce indica...
- Doua si douazeci de minute, spun eu, sarind din pat.
- Oly, tu te duci la tampenia aia de activitate cu nu stiu ce...bla bla bla? intreaba Alex, dandu-si ochii peste cap de nenumarate ori.
Pf, deja stiu raspunsul.
- Logic ca nu, raspund scurt, rezemandu-ma de dulap.
- A...pai credeam ca tu voiai sa te razbuni pe Casey, care am auzit ca va fi acolo...dar, cum vrei, zice si deja cand aud cuvantul 'Casey', atentia mi se distribuie total catre ea.
- Stii ce? Voi merge.
O sa ii para rau pentru ce mi-a facut in cantina. Nici nu stie ce va urma.
- In ce consta...am...activitatea asta? intreb, prefacandu-ma indiferenta, dar in interior explodez de satisfactie.
- Fotbal, raspunde scurt, rozandu-si unghiile. Dar eu prefer sa dorm.
Perfect! Tata m-a invatat sa joc fotbal de cand eram mica. Tata...mi-e dor de tine.
- Cand incepe? ma ia gura pe dinainte.
- Pai, daca nu ma insel, mormaie uitandu-se prin telefon, in cinci minute trebuie sa inceapa...
Nici nu mai ascult restul frazei, caci ma reped spre dulap, scotand o pereche de pantaloni negri scurti, o bustiera neagra si adidasii mei albi.
Alex mareste ochii la vederea vestimentatiei mele, iar eu ma incrunt spre ea, ridicand o spranceana.
- Ce? intreb confuza, privindu-mi hainele. Ridic din umeri, neintelegandu-i expresia.
- Tu ai de gand sa te imbraci asa? intreaba, nedezlipindu-si ochii de pe bustiera mea.
- Da, ce are? intreb, indiferenta.
- Unu la mana, Harry e acolo, spune, provocandu-mi un ranjet, doi la mana...cam atat.
- Si mai bine! exclam fericita. Acum daca ma scuzi, am un meci de castigat. Noapte buna! adaug, chicotind.
Heey lume, sau mai bine zis, cititori fantoma, ca tot vine Halloweenul. Va rooog dati-mi o parere...asa cadou de Halloween, ca sa stiu daca scriu degeaba sau nu, dar sper ca merita.
CITEȘTI
Summer Camp
FanfictionPovestea începe când Olyvia Smith, o fată tupeistă, arogantă, ce ascunde în spatele piercingurilor si a tatuajelor o fire blândă şi sensibilă, ce nu a fost scoasă la suprafață de mult timp, este obligată de propria ei mamă să meargă trei luni, într...