Stau la geam, pe fotoliul micut, privind picaturile de ploaie cum se preling pe geam, formand un dans gratios si...ce naiba m-a apucat? De cand am devenit eu atat de sentimentalista?
E clar, m-am imbolnavit.
Incep sa fredonez cantecul 'Because of you' de Kelly Clarkson si pe la jumatatea refrenului simt o mana usor rece pe fruntea mea.
Imi scutur capul, ridicandu-mi privirea spre Alex, care avea o expresie amuzata, dar si ingrijorata.
- Aa...ce faci? o intreb confuza, inlaturandu-i mana de pe fruntea mea.
- Verificam daca ai febra, raspunde dand din umeri.
- Aa...de ce? o intreb, ridicand din sprancene.
- Pentru ca ori mi s-a parut mie, ori chiar fredonai o melodie de dragoste...
Si eu as fi facut asta in locul ei.
Dau din umeri, intorcandu-ma la activitatea mea de a privi geamul si imediat imi apar in minte secvente de ieri...Casey, lovitura la cap, Harry, sarutul... Toate astea mi se deruleaza in creier ca un film vechi, alb-negru.
Sar de pe fotoliu, incaltandu-mi ghetele negre si dau sa ies pe usa, dar ii aud vocea lui Alex:
- Ce naiba faci?
- Am niste treburi, spun scurt si sec, luandu-mi hanoracul cu gluga din cuier.
Deschid usa, un val de aer rece cuprinzandu-mi intreg corpul, alaturi de mici molecule de apa. Imi strang mai bine hanoracul pe mine, indreptandu-ma spre locul in care am avut ultima intalnire cu Casey.
Odata ce ma apropii de locul in care, surprinsa fiind, o vad pe Casey (am avut noroc) cu o prietena de a ei, nervii imi cresc si simt cum sangele imi clocoteste in vene.
Expresia ei confuza la vederea mea, ma face sa vreau sa ii dau doi pumni, dar ma rezum doar la o lua de par, ignorand tipetele disperate iesite din gura ei. Ii trantesc capul de primul perete (al unei cabane) din raza mea vizuala.
Ploaia nu s-a terminat, dar datorita acoperisului cabanei, corpul meu este pe jumatate adapostit, dar cel al lui Casey e ud leoarca, ceea ce imi aduce ranjetul malefic pe buze.
Pot observa un vag firicel de sange, prelingandu-se din capul scorpiei, manjind bietul perete de culoare inchisa.
- Las-o in pace! ma intrerupe o voce dura si groasa.
Imi afisez expresia indiferenta si batjocoritoare, intorcandu-ma catre Harry, inca tinand-o pe Casey de par, ba chiar strangand-o si mai puternic.
Tot ce simt fata de el este doar...ura si dispret. Orice fior de placere sau fluturas in stomac au disparut, lasand un loc gol in urma lor.
- La dracu, am zis sa o lasi in pace, Olyvia! striga din nou.
Ii dau drumul scorpiei, aceasta fugind catre Harry si sarind in bratele lui.
Nici nu mi-am dat seama cat de bine arata Harry in ploaie...la dracu!
Picaturile de apa se contopesc perfect cu parul lui buclat...cu tricoul lui alb, ce ii dezvaluie numeroasele tatuaje de pe brate si piept si...STOP!
Nu din nou, Olyvia.
- Haide, iubitule, sa lasam ploaia sa spele jegurile, spune Casey, privindu-ma cu scarba.
Doar nu a...
Imi inclestez pumnii, maraind.
Ii privesc expresia lui Harry si am un deja-vu. Expresia sa emana in directia mea numai tristete. Ce dracu e ineregula cu el?
CITEȘTI
Summer Camp
FanfictionPovestea începe când Olyvia Smith, o fată tupeistă, arogantă, ce ascunde în spatele piercingurilor si a tatuajelor o fire blândă şi sensibilă, ce nu a fost scoasă la suprafață de mult timp, este obligată de propria ei mamă să meargă trei luni, într...