Si-atunci el se indrepta spre mine, afisand cel mai angelic zambet existent, care in fractiune de secunda se transformase intr-un ranjet diavolesc, iar ochii sai verzi devenisera complet negrii si secati de viata. Imi putem auzi bataile inimii, pe langa respiratia sacadata, si cred ca oricine pe o raza de un kilometru imi putea auzi pulsul. Ii puteam simti respiratia cum se sparge pe buzele mele crapate, apoi el se apropie si mai mult, pana cand...
- Trezireaaaa!!!!
Sar ca arsa din pat, inlaturand parul de pe fata si constat ca stropi de transpiratie mi se preling pe chip. Inima imi bate ca si cum as fi alergat la maraton si pot sa imi simt pleoapele mai grele ca niciodata.
Visul ala parea atat de real...
- La dracu, Alex! Lasa-ma sa dorm! exclam furioasa, aruncand visul intr-un colt intunecat al mintii mele.
- Dar e 10 dimineata...si dormi de ieri, de la cinci. spune ea, tragand brusc patura de pe mine. Mi-ai batut recordul, adauga razand.
Cum de am dormit atat de mult dar totusi atat de putin?
- Si mureai daca ma mai lasai sa dorm? intreb, ridicandu-mi sprancenele.
Alex da aprobator di cap, iar eu oftez. M-am plictisit.
- Azi mai e vreo dracie din-aia de activitate? intreb indiferenta.
Lipsa de ocupatie ma duce incet-incet spre pragul nebuniei.
- Mhm, e o chestie legata de muzica. Am de gand sa ma duc, spune ea, iar eu maresc ochii.
M-as cam duce...
Ajuta daca stiu sa cant la pian?
- Si...tu stii sa canti la vreun instrument? o intreb curioasa.
In secunda urmatoare incepe sa fredoneze versurile melodiei Decode de la Paramore, iar eu cred ca trebuie sa ma apuc sa imi adun gura de pe jos. Tipa e geniala!
- Cum...cum de...? Pe toti sfintii, esti geniala! exclam, ridicandu-ma din pat.
- In fine, spune scurt, facand o grimasa, tu la ce canti?
- Pian.
Imi zambeste cald si pot sa vad in ochii ei o urma de tristete, care dispare la fel de repede cum a aparut.
- Ai nevoie la baie? intreaba, iar eu dau din cap.
Imi aleg din dulap o pereche de pantaloni scurti, negri, un maieu alb, simplu, un cardigan lung si alb, alaturi de o pereche de convesi negri.
Intru in baie si imi fac rutina zilnica, apoi mare imi e mirarea cand gasesc camera libera si patul lui Alex, aranjat.
Scutur din cap si imi iau telefonul, apoi ies pe usa cabanei, fara sa ma mai obosesc sa o incui. Observ o fata ce sta singura pe un bustean mai indepartat si ma duc spre ea, cu gandul de a o intreba de sala de muzica...sau in ce sala e activitatea muzicala.
- Hey, imi poti spune te rog unde e sala in care se desfasoara activitatatea muzicala? o intreb politicos cand ajung in dreptul ei.
Afisez o expresie confuza cadnd o vad ca se panicheaza si fata i se inroseste.
- S-sigur...e in stanga cantinei... raspunde fata, mai apoi luandu-si talpasita.
- Ce am facut? ma intreb singura, dand din umeri.
Dupa cateva minute de mers, ajung intr-un final la o cladire micuta...foarte micuta ce pare a fi sala de muzica, din cate scrie pe placuta din fata usii de la intrare.
CITEȘTI
Summer Camp
FanfictionPovestea începe când Olyvia Smith, o fată tupeistă, arogantă, ce ascunde în spatele piercingurilor si a tatuajelor o fire blândă şi sensibilă, ce nu a fost scoasă la suprafață de mult timp, este obligată de propria ei mamă să meargă trei luni, într...