11. ''Petrecere?''

454 29 2
                                    

Am plecat de la cantina, dar de-abia acum realizez ca am pierdut-o pe Alex.

Poate a plecat la cabana in timp ce mancam ca nesatula.

Si...banuielile mi-au fost confirmate cand deschid usa cabanei si o gasesc pe Alex, in pat.

- Aoleu, Dumnezeule, cat as fi dat sa nu vad asta! exclam, marind ochii la imaginea din fata mea.

Am zis ca Alex era in pat, nu? Dar mai era si cu Louis. Noroc ca nu a inceput actiunea ca altfel fugeam dracu din cabana asta si dormeam pe iarba.

- In mod normal fetele se duc la baieti, spun, ridicand o spranceana.

Ei se balbaie, incercand sa spuna ceva. Le privesc fetele care au prins culoarea focului si mai ca ma bufneste rasul.

Arata comic.

- Iesiti, spun scurt, dar pe un ton amuzat, nicidecum dur.

Nu sunt Harry.

Cei doi ma asculta fara sa spuna vreun cuvant in plus si ies pe usa cabanei la fel de repede cum am intrat eu.

- In sfarsit, putina liniste, mormai, aruncandu-ma in pat.

Dar...bineinteles ca linistea ce nu a durat nici macar un minut, imi este distrusa de un ciocanit.

Imi tarasc plictisita picioarele, fara sa ma obosesc sa imi pun intrebari legate de persoana de la usa.

- A! Buna...Zayn? spun confuza, ridicand surprinsa din sprancene. Ce cauti aici?

Prefer sa nu ma sinchisesc sa il intreb de unde stie in ce cabana stau, pentru ca raspunsul ori poate fi 'te-am urmarit' ori 'am sursele mele', deci mai bine tac.

Imi zambeste seducator, sau ma rog...incearca, apoi spune:

- Voiam sa te anunt de o petrecere...

- Petrecere? intreb din nou confuza. Profesorii va lasa- aaa, am inteles, adaug si imi ia cateva secunde bune sa imi dau seama ca nu este o petrecere normala, care i-ar include si pe profesori.

- Da, spune chicotind si scarpinandu-si ceafa cu bratul stang. M-as bucura tare mult daca ai fi si tu acolo, adauga, privindu-ma cu ochii sai ciocolatii, patrunzatori.

Nu la fel de patrunzatori ca ai lui Harry.

De ce naiba compar toti tipii cu Harry?

Cuvintele lui Zayn m-au surprins pentru cateva secunde si fara sa realizez ce fac dau afirmativ din cap, colturile gurii curbandu-mi-se intr-un zambet micut.

- La ce ora? intreb, dezlipindu-mi zambetul de pe fata si afisand o expresie neutra si indiferenta.

- La 8, raspunde inca zambind molipsitor, sa te imbraci sexy, adauga facandu-mi cu ochiul. Vin eu sa te iau.

Apoi se face nevazut de dupa usa de lemn fara ca macar sa salute. Ma asteptam la asta.

In alte circumastante l-as crede atragator, dar toate dubiile in legatura cu el mi s-au afirmat. E doar un afemeiat idiot.

Ochii sai intunecati chiar iti dau fiori, parul sau aranjat intr-o coafura rebela cred ca da aproape toate fetele pe spate, corpul sau este bine lucrat, dar nu mai lucrat ca al lui-

La dracu, iar m-am gandit la el.

Nu. Trebuie sa ma gandesc la altceva...

- Stiu! exclam, ca si cum ar fi altcineva in camera, desi sunt singura ca o floare pe campie in timpul iernii.

Hm, oare cu ce sa ma imbrac la petrecere?

Ma indrept spre garderoba, scotandu-mi jumatate din haine.

- Prea tipatoare, spun, stramband din nas, ridicand o rochie alba cu pietricele argintii.

- Perfecta, mormai, pipaind cu buricele degetelor rochia neagra din dantela, pana aproape de coapse.

Alaturi de ea, decid sa iau un colier argintiu, cu o steluta ca pandantiv, jacheta mea din piele, neagra ce imi ajunge pana la jumatatea spatelui, cu maneci trei sfert si niste botine negre cu toc de sase centimentri.

Imi ridic telefonul de pe noptiera, deblocandu-l si dezamagirea mi se citeste pe chip, deoarece inca nu am semnal.

Ceasul e 16:30...ce fac eu pana la opt?

Ma indrept catre laptopul lui Alex, insfacandu-l de pe noptiera cu tot cu incarcatorul si castile. Nu cred ca se supara...prietenii impart si lucruri, nu?

Il deschid, dar injur in barba cand pe monitor imi apare casuta in care trebuie sa scriu parola.

Incep sa chicotesc, in timp ce scriu 'incorrect', dar apoi bufnesc in ras cand vad ca mi-a acceptat-o. Cat de aiurit sa fi sa iti pui parola 'incorrect'?

Intru pe internet si decid sa ma uit la filmul, Ghost Rider: Demonul Razbunarii.

***

Chiar cand Nicolas Cage incepe sa se transforme intr-un demon, usa se deschide puternic, iar eu tresar speriata, aproape scapand laptopul din brate.

- Ce naiba faci cu laptopul meu? intreaba Alex furioasa, trantindu-si jacheta pe patul ei.

Wow, nu credeam ca va reactiona asa.

- Credeam ca tu, fiind o prietena buna, mi-l imprumuti si mie, spun cat de dulce pot, afisand cel mai inocent zambet al meu. M-am gandit sa te sun, dar nu voiam sa te intrerup din-

- Ok! Ok, am inteles, tine-l cat vrei! se repede ea sa ma intrerupe.

Afisez un zambet victorios, urmat de un 'asa ma gandeam si eu', apoi inchid laptopul, plictisita deja de film.

Apas pe butonul de deblocare al telefoului si ecranul mi se aprinde, aratand ora 18:03. Nu are nimic daca ma pregatesc de acum, nu?

- Vrei sa vi cu mine la o petrecere? o intreb pe Alex, inmanandu-i laptopul.

- Mersi, si da, vin la petrecere, spune zambind, m-a invitat Louis, adauga, ascunzandu-si fata in par.

- A...ok, spun incercand sa par trista, deci pana aici ne-a fost? Ma parasesti pentru altul? Te credeam altfel, sfarsesc fraza ce trebuia sa fie dramatica, dar ma bufneste rasul si pentru asta imi primesc o perna in cap de la Alex.

- Reao, spune scotandu-mi limba, stii ca esti singura blonda din viata mea.

La fraza asta radem amandoua atat de tare, incat cred ca se aude pana la cabana profesorilor.

- Ok, ma duc sa ma pregatesc, spun, luandu-mi de pe pat hainele alese, colierul si botinele.

Intru in baie, incuiand usa in urma mea. Nu stiu de ce, dar am acest obicei, chiar daca nu exista nimeni care sa intre peste mine.

Imi fac un dus lung, fierbinte, apoi ies din cabina de dus si maresc ochii cand vad oglinda aburita, prin care de-abia imi vad chipul.

Cred ca am exagerat putin cu apa fierbinte...

Imi infasor corpul intr-un prosop alb si parul la fel, apoi imi spal dintii. Dupa ce termin cu 'operatiunea' asta, imi usuc parul si iau ondulatorul, facandu-mi cateva bucle lejere.

Imi imbrac rochia si jacheta, imi aranjez colierul pe gat, astfel incat steluta sa fie pozitionata in mijloc, apoi ma parfumez si imi incalt botinele.

Ies din baie si constat ca Alex iar a plecat...tipic ei.

Chiar cand ridic patura, in incercarea de a-mi aranja patul ca la carte, se aude un ciocanit.

Cine poate sa fie? E de-abia sapte.

Deschid usa, gandindu-ma la persoanele care pot fi la usa, dar toate gandurile se duc pe apa sambetei si in fata mea sta persoana pe care nu m-as fi asteptat sa o vad vreodata in fata usii mele.

Rectific, Harry sta in fata usii mele.

Heey, ce faceti?



Summer CampUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum