- Unde mergi? il intreb pe Harry, ridicandu-mi capul amortit din perna si cascand.
La dracu, am dormit atat de bine.
- A...neata iubito, ma duc la...fotbal, spune si pot observa o usoara umbra de nesiguranta pe chipu-i adormit.
Nu stau sa ii pun toate intrebarile care imi trec prin minte, asa ca ma rezum doar la a da din cap aprobator, zambind scurt.
- Ok atunci, spun, usor suspicioasa, pa.
Dau sa imi pun capul la loc in perna pufoasa, dar imi simt capul ridicat de o mana mare si buzele mele zdrobite de cele ale lui Harry, intr-un sarut scurt.
Ii zambesc pentru ultima oara, inainte sa iasa pe usa. Ma ridic din pat si maresc ochii cand ma uit in jos, la corpul meu.
Cum de nu mi-am dat seama pana acum ca port doar lenjeria intima si tricoul negru al lui Harry ce abia imi acopera coapsele?
Imi pun mana la gura, inabusindu-mi un cascat si imi dau jos tricoul, imbracandu-mi hainele de ieri. Mi-e prea lene sa deschid geamantanul, plus ca am uitat care e cel cu haine de vara, avand in vedere ca ambele au aceeasi culoare, un negru spalacit.
Gandul imi fuge fara sa vreau la Harry si la incertitudinea cu care a spus toate acele cuvinte. Are ceva e ascuns? Ce poate fi?
Idioato, esti doar ciufuta si paranoica dimineata.
Mda...se poate.
Cu greu insfac geamantanele, chinuindu-ma sa deschid usa de la intrare. Aproape ma impiedic de roata unei valize cand reusesc sa apas pe clanta ruginita si sa ies.
Zambesc slab cand aerul cald al diminetii de iunie se izbeste placut de corpul meu incordat. Imi acopar ochii pe cat posibil, protejandu-i impotriva razelor de soare.
Cu pasi lenesi, ma indrept catre cabana 28, sperand ca Louis sa nu fie acolo. Banuielile imi sunt afirmate cand intru pe usa cabanei, care imi da un aer familiar.
- Hey Alex, spun vesela, schimbandu-mi instantaneu dispozitia.
Dar, dispozitia vesela mi se transforma intr-una plina de confuzie si amagire, cand o vad pe cea mai buna prietena stand ascunsa intr-un coltisor al camerei, cu mainile incrucisate la genunchi, leganandu-se incet, ca si cum ar fi pe un balansoar.
Imaginea asta pare desprinsa dintr-un film horror.
- Ce ai patit? intreb, dand drumul la manerele valizelor si indreptandu-ma catre Alex.
Ma asez in genunchi, astfel incat acum sunt la nivelul ei.
Un fior rece imi strabate corpul cand reusesc sa ii disting trasaturile fetei, printre firele maronii de par. Ochii ei sunt rosii, nasul la fel si lacrimi ii curg necontenit pe obrajii aprinsi la culoare.
- Alex, ce ai patit? o intreb din nou, oftand.
- N-nu stiu, raspunde ea intr-un final, incercand sa isi regleze vocea, dar nu reuseste, cuvintele iesindu-i pe gura sub forma unui suspin amar. Ma simt oribil si nu stiu de ce, adauga, buza inferioara tremurandu-i frenetic.
- Nu inteleg, spun confuza, dar speriata.
Se ridica dintr-o data, schimbandu-se la fata mai repede decat a sarit de pe podea. Se apleaca peste patul ei, luand de pe noptiera un bloc mic de desen si un penar.
- Huh! exclama, dandu-si parul pe spate. Scuze ca te-am speriat, adauga, incercand sa schiteze un zambet.
Tot timpul asta o privesc cu ochii mariti si cu buzele intredeschise. Fata asta ma sperie...
CITEȘTI
Summer Camp
FanfictionPovestea începe când Olyvia Smith, o fată tupeistă, arogantă, ce ascunde în spatele piercingurilor si a tatuajelor o fire blândă şi sensibilă, ce nu a fost scoasă la suprafață de mult timp, este obligată de propria ei mamă să meargă trei luni, într...