Η σκοτεινή πλευρά του Λονδίνου

656 78 10
                                    

Την τρίτη μέρα ξύπνησα από έναν δυνατό πονοκέφαλο. Υποψιαζόμουν τι θα ακολουθούσε όμως δεν ήθελα να το σκέφτομαι. Φτάνοντας στην τραπεζαρία για το πρωινό όμως είχε γίνει τόσο ανυπόφορος που τα μάτια μου βούρκωσαν.

Η Μέλανη μου έβαλε μια μεγάλη κούπα πράσινο τσάι όμως δεν είδα μεγάλη διαφορά. Κάπου στη μέση του πρωινού αποφάσισα ν' ανέβω στο δωμάτιό μου για να πάρω ένα παυσίπονο. Φτάνοντας όμως εκεί ζαλίστηκα και αναγκάστηκα να καθίσω στο κρεβάτι μου.

Ξάφνου για άλλη μια φορά όλα χάθηκαν και τώρα μπροστά μου αντί για το παράθυρο αντίκριζα την πρόσοψη ενός βιβλιοπωλείου και έπειτα ένα πυκνό σκοτάδι άρχισε να με τυλίγει. Το όραμα όμως διακόπηκε απότομα από ένα χτύπημα στην πόρτα.

«Ποιος είναι;» Ρώτησα ακόμη ζαλισμένη. Περίμενα λίγο και όταν δεν πήρα καμιά απάντηση κοίταξα από την κλειδαρότρυπα. Ήταν ο Εντ και από την έκφραση στο βλέμμα του καταλάβαινες πως δεν ήρθε για καλό. Σχεδόν αμέσως όμως μια δυνατή φωνή έσπασε την σιωπή.

«Έλα Εντ, θ' αργήσουμε πάλι.» Μετά από λίγο ο Εντ έφυγε απρόθυμα κι εγώ αφού σιγουρεύτηκα πως δεν είχε απλά κρυφτεί κάπου στο διάδρομο περιμένοντάς με πήγα να βρω τη Μέλανη. Όλη αυτή η αναστάτωση με έκανε να ξεχάσω το μισοτελειωμένο μου όραμα. Φτάνοντας στη ρεσεψιόν εκείνη με περίμενε στη βάση της σκάλας.

«Πρέπει να προσέχουμε πολύ σήμερα, ειδικά μετά τα χτεσινά και όσα έγιναν πριν λίγο.» της εξήγησα τη μυστηριώδη επίσκεψη του Εντ.

«Έχεις δίκιο, κάτι κακό ετοιμάζει αυτός. Καλύτερα να μείνουμε μακριά του.»

Σήμερα, η μέρα ήταν ολόκληρη αφιερωμένη στα μουσεία. Πρώτα πήγαμε στο βρετανικό, όπου γελάσαμε μέχρι δακρύων με τις μούμιες και της φωτογραφίες που βγάζαμε μαζί τους.

«Αυτή είναι η αγαπημένη μου.» μου είπε και μου έδειξε μια φωτογραφία όπου φαινόταν σα να με καταδίωκε η μούμια από πίσω μου και έτρεχα πανικόβλητη.

Μετά ήταν το μουσείο φυσικής ιστορίας όπου απαθανάτισα έναν δεινόσαυρο να τρώει το κεφάλι της Μέλανης. Η τουλάχιστον έτσι φαινόταν στη φωτογραφία που τράβηξα. Από το μαγαζί με ενθύμια πήρα ένα μικρό ψεύτικο δόντι δεινοσαύρου που κρεμόταν σε ένα μαύρο κορδόνι.

«Τι είναι αυτό που πήρες;» Με ρώτησε η Μέλανη καθώς με είδε που το φορούσα.

«Είναι κολιέ με δόντι δεινοσαύρου, θα το δώσω στον Τομ.» είπα κοκκινίζοντας.

Ένα Όμορφο Τέρας (Μέρος 1ο)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن