La ora de sport Jacob mă plimba prin sala fără niciun motiv. Mă duce pe o banca, mă sărută și apoi fluiera la echipa sa .
- Băieți! Ascultați aici la mine. Renesmee?
- Da ?
- Ca vechea tradiție, Iubita căpitanului poarta tricoul sau, îmi faci onoarea de a purta tricoul meu ?
- Da, Desigur! I am răspuns în timp ce Jake își dădea tricoul jos.
- Mulțumim Renesmee! a strigat echipa.
Diseară era meciul decisiv. Echipa care câștigă primește Trofeul Americii. Jacob stătea lângă mine în ultimul rand. Pe ecranul mare am apărut noi. Jake m a luat în brațe și sarea cu mine printre locurile libere. Mi s a pus o piatra în stomac și l am tras pe Jacob de bluza . Din priviri a înțeles că îmi vine sa vărs. M a lăsat jos și am vomitat în spatele tribunei niște sânge pe ras și veveriță.
-Renesme. ....
-Este sânge de ras și veveriță. Am vânat înainte sa venim. Da mi un pic telefonul tău .....Alo Carlisle? ! Nu ....nu am pățit nimic. Doar sânge de ras. Da ...în cât timp? Aaa. . perfect . Ms .
- Ce s a întâmplat?
- Vine Carlisle sa mi aducă un pahar de sânge.
-Bine. Oooooo. ...uite l deja !
-Ms bunicule.
- Nu ai pentru ce.
Jacob povestește
I a adus un pahar mare , prea mare de la MC. Donald's plin cu sânge. Ea sorbea și nu exagerez, în doua minute l a băut pe tot. Bleah. ...Vampirii. ...
-Gooooool! Nessie ai văzut ?
- Da ,Echipa ta , Echipa lui Jacob a învins! Si am sărutat o cât de mult am putut.
O iubeam enorm de mult! Dar trebuia sa plec la echipa mea.
-Mulțumim Renesmee! au strigat cu toții de pe stadion.
- Nu am cuvinte. ..spuse ea emoționată.
- Trăiască Remesme! Trăiască Renesmee! Urlau toți. așa ca am luat o în brațe și am întrebat o .
- Vrei sa mergi la bal cu mine? și am făcut zâmbetul care I place
- Mai întrebi? !Normal ca da !
Mai era o săptămână pana la bal... doar o săptămână
CITEȘTI
Twilight 6 - Viata lui Renesmee
FanfictionEste o continuare a cărților și filmelor Twilight. Nu voi face anunțuri. Va voi lăsa să citiți. Pupici fani Twilight!