Cap.14 Bătaia inimii

853 23 0
                                    

Nu mai pot sta aici. Nu mă simt prea bine. ..... sufletește. Plec. ..mda ..... plec de la Volturi.
Mi e dor de casa. De familie, de multe altele.
Am vorbit cu toți. .... sunt cam triști, dar au acceptat idea . Ai mei nu știu. Le fac o surpriza.
În avion am dormit.
Ajunsa în Forks, am mers în casa mea. Era goala. Cu excepția lui. .
Intru în casa și îi simt deja mirosul de javra uda. Ignor mirosul și urc pe scări. Intru în camera mea sa mi așez lucrurile. Intru . În patul meu pufos era Jacob dormind. M am obișnuit.
-Incranhn, fac niște zgomote din gat. E totuși camera mea domnule Black. Hai .... pa pa ...Ai și tu casa.
-Ă. ...
-Incranhn. ....pa pa
-Ai venit.....ți a fost dor de noi ..de familie.
-Nu de tine. De familie.
- Renesme.....vreau sa fie ca la început.
-Eu nu . Pa !
-Ne vedem.
-Cu siguranță. ....zic eu sarcastica. A făcut o fata de caine ud și a ieșit. După câteva ore frumoase petrecute cu familia, Alice a zis
-Ce ar fi sa dam o petrecere ?
-Da . E o idee buna . Zice tata.
-Dar pe cine invitam întreabă Emmet tonul sau amuzat și pregătit.
-Pai ..... Familia noastră, Peter și Cristina . Fără Will. E plecat din tara. Zic eu drăguță
-Jacob și haita zice Emmet . Vreau sa văd o lupta buna intre tine și cățeluș.
-Haide Renesme. ...ne vom distra. Spuse Jasper bucuros.
-Bine. Sa I sunam.
În câteva ore, casa mea arata ca un club de noapte. Luminițe pe scări , un ring de dans cu sclipici în toate culorile.
Purtam o rochie verde , verzuie spre albastru. Parul îmi era liber și lăsat într o parte. Rochia avea spatele gol și cu bretele. Rose mi a făcut un desen.
Lumea a început sa vina. Unde mama naibii sunt cei de la NCIS?! Au intrat în pământ ?! Ce dracu ?! Stai calma Renesme totul e bine. Deodată vine Jacob cu haita lui de mucoși. Ăhh. Au un miros oribil
-Hei Nessie.
-Da ....Nu I am răspuns urat. Mi a dat un mesaj acum o ora și zicea ca m a mințit cu Leah sa mi para rău.
-Vii cu mine după petrecere ? Am închiriat o cabana în Rio le o insula privata .
-Da ! Si l am îmbrățișat. Vom fi singuri ?
-De fapt am cumpărat o insula . Insula noastră!
-Uimitor! Ms ! L am sărutat pasional. Îmi era dor de buzele lui .
-Merg pana la Bela și Edward.
-Bine.
Mă bucur ca m am împăcat cu Jacob. Acum nu avem secrete. Ne iubim mult.
Petrecerea s a terminat .
-Distracție plăcută în Rio!
-Merci mama !
- Cam cât stați.
-Depinde de vreme și loc . Poate chiar o luna . Rase ștrengar Jacob.
-Pa ! Si am plecat . În mașină am dormit pana la aeroport. În avion am moțăit .
-Renesme. .....trezește! Haide pui mic . Am ajuns.
-Ă. ....ce ? Eram o idioata. Ce idioata sunt !
-Am ajuns.
-Bine. Deodată m a luat un val de extaz și îmi vine brusc sa dansez. Las sa se vadă doar extazul, nu dansul.
Am mers prin oraș , apoi a venit o mașină. Ne a dus spre plaja . Oooooo da ! Era insula Esme ! Insula bunicii mele.
Totul era superb. Vedeam insula bunicii la depărtare, și deodată la dreapta. I stai !? Unde dracu mergem?
-Jacob. ....
-Da .....
-Unde mergem ?
-Pe insula Renesme !
-Am o insula?
-Pentru tine orice. Și m a pupat pe frunte.
Cum poate cineva sa cumpere o insula ? În fine. ....
-Jacob ......vreau sa știi ceva
-Ce ?
-Te iubesc . Mult mult mult mult mult de tot . Și ești viața mea .
-Renesme. Când ai plecat am vrut sa mă sinucid . Singura speranța mi am pus o în tine . Pentru tine nu m am sinucis.
-Jake. ...
-Am ajuns. Sa coboram.
Era deosebit. O casa ...ce casa ...o vila cu geamuri mari și terasa , lângă mare , pe nisip. Casa era mare , avea o terasa . Nu pot explica . Era mirific.
-Merg sa despachetez Jake.
-Eu merg sa beau un Kinley. Pe terasa. Dar ...mai întâi despachetez și eu. În jumătate de ceas eram gata .
-Hai pe trasa
-Bine Jake.
Am băut un Kinley și am jucat dame. Ne am pus amândoi în pat. L am sărutat pe buze.
M a luat în brațe și mi a dat un sărut lung și pasional pe buze. I am dat tricoul jos . A descheiat fermoarul rochiei mele de dantela . Mi a dat seama ca sunt în sutienul meu negru de dantele și în perechea de chiloți tip pantaloni scurți negri . Noaptea o fost ....super ( au făcut ....da ..știți voi ce :)))))) )
-Jake .....
-Da Nessie? ! Ai pățit ceva ?
-Nu ....trebuie sa merg la bucătărie.
-Ți e foame ?
-Nu . Vreau sa beau niște suc de portocale .
-Îmi aduci și mie un pahar ?!
-Normal cățelușul meu mic.
-Haide sa l bem pe plaja.
-Bine. Doar sa mă schimb.
-Te aștept draga.
Mi am luat costumul de baie albăstru de baie. Peste mi am luat o pereche de pantaloni scurți gri. Și un maiou alb cu model de liniuțe și linii albastre. M am împletit .
-Jake! Jake !....nimic. Jake . Unde ești . JACOB ! ALOOO! Jacob !
Unde e ? Sunt singura ....dar adineauri .....
Merg printre palmieri . Nimic. Simt în spatele meu pe cineva. ......
Sare în fata mea iar eu ca idioata închid ochii. Mă prinde de umeri și trag instantaneu cu piciorul în abisul durerii al băieților. Cade lat . Deschid ochii.
-Nu cred ! OOOO NU ....SCUZE ! Ce am făcut ?!?!!!!??
-Nu I nimic . Sunt bine .
-Cum adică ești bine Jake? Hai la spital.
-Sunt bine !
-Ba nu ești bine ! Ești lovit de mine ! Ce idioata sunt !
-Renesme liniște te!
-Nu ...lasă ma ! Te am rănit . S a ridicat de jos și a făcut un pas spre mine.
M am îndepărtat și am fugit prin pădure cu puterile de vampir .
M am întors seara. Jake dormea deja. Avea lacrimi pe obraji.
Sunt o proasta și o idioata. M am așezat lângă el. A deschis ochii. M am pus cu capul pe pieptul lui. Am început sa plâng.
-Scuze. ....Am spus printre hohote.
-De ce sa te scuzi?
-Te ...te ..te am ră ră rănit.
-Liniștește te
-Jake .....TE iubesc mult de tot
-M a sărutat pe frunte. Am adormit unul în brațele celuilalt

Twilight 6 - Viata lui RenesmeeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum