Scările s au umplut de mâncare fast food. Jane l a chemat repede pe Tom după ce am terminat.
-Tom ! Tom ! Vino repede!
-Ce e ? Spuse el gâfâind. Oooooo Renesme. ..esti bine? !
-Mă descurc! Mă luat ca pe o mireasa pana în camera mea. M a pus pe pat. A ieșit din camera. Am făcut un dus și m am spălat pe dinți. M am schimbat în pijamale. Bate cineva la ușă.
-Da !
-Scuze de deranj.
-Nu I nimic Jane. S a întâmplat ceva?
-Am mai făcut un desen cu tine .
-Jane ..Este super !!!
-Ms.
-Cum l ai făcut?
-Când mi ai arătat imaginile la hotel . Imaginea cu tine în dreptul ușii in rochia verde cu spatele gol. Te las la somn . Noapte buna !
-Și ție la fel.
M am culcat . Dintr un coșmar mă trezesc . Întuneric și ..El ...Jacob Black. Aprind repede lumina . Nimic. Nu mă putea spiona. L am visat pt prima oară pe Jacob Black. Era chiar prima oară când l am visat de când îl știu. Bizar.
Dimineața, era 7 noiembrie. Ziua lui Gates, scutul lui Aro. Făcea un party în sala regala de cina. Alta rochie lunga. Nu aveam chef de party și glume acum. Dar trebuia . Sunt de același rang cu Aro. Vreau nu vreau trebuie sa merg.
Voiam sa stau în pat. Toată ziua . Frigiderul mic din camera mea era plin de înghețată , iar mica debara era plina cu dulciuri și chipsuri . Ziua ideala pt stat în pat. Pornesc televizorul. Un film bun . Domnul Pip. Sa vedem. Drăguț. Mda. ...
Rana de la Caius de abia a început sa se vindece ușor .
O chem pe Jane .
-Da ..ce e Renesme ?
-Ne uitam la un film ?!
-Vin imediat . Venise cam într o secunda. În pijamale cu 7 cutii de înghețată și 27 pungi cu snecsuri di alte dulciuri.
Mă tot gândeam . Jacob Black. ....sufăr .....ohhh. ...ce .......
- Diseară avem o decapitare .
-Ce ? !
-Da ...un barbat se arata lumi. Tu vei face ăsta!
-Eu nu omor vampiri.
-Trebuie !
-Nu omor! O va face Aro !
-.......
-Mergi la petrecere? !
-Trebuie. Merg sa mă schimb . Tu vii ?
-Da . Ne vedem .
Rochia neagra a rămas pe umeraș,iar colanții negri și bluza alba sunt deja pe mine. Tenișii negri sunt deja în picioare. Fără machiaj , fără nimic.
La masa ei beau câte un pahar de sânge. Eu am băut vin. Vinul mi a amintit se El. Black.
CITEȘTI
Twilight 6 - Viata lui Renesmee
Hayran KurguEste o continuare a cărților și filmelor Twilight. Nu voi face anunțuri. Va voi lăsa să citiți. Pupici fani Twilight!