Cap.7 În pelerina neagra

1K 24 0
                                    

Au intrat .Aro, Caius, Marcus, Jane, Alec, Felix și Demetri. In curand și eu .
-Renesme! O ce bucurie!șoptite Aro.
-Buna Renesme! Spuse Caius
-Bun venit draga mea Renesme! Spuse plictisit dar și fericit Marcus.
-Salut și vouă! Mulțumesc ca m ați primit!
-Nu ai pentru ce draga mea Renesme. zice Aro cu un zâmbet malefic și vesel .
-Un băiat al lunii! Fata încalcă regulile ! Pedeapsa cu moartea!
-....nu am cuvinte ...gândurile îmi zboară .
-Frate Caius. ....fata are o explicație
-Nu ...nu e copil al lunii. Se transforma când vrea ...nu doar la lumina lunii.
Marcus a șoptit
-Este doar supărat ca vine o noua stăpână.
-Care stăpână ?! Întreb eu ca o idioata ce sunt .
-Tu ...bineînțeles ca tu ! Cine altcineva? !
M am mirat ....na gândeam ca o sa fiu ucenic ....dar Stăpână. .Wow. ...
-Nu avem nici o dovada ca nu e copil al lunii. ..Spuse Caius iritat.
Pun mana pe fata lui Aro ...îi arat momente. ...
-Taci frate! Fata nu minte! Spuse Aro uimit .
Caius îi da un cot lui Jane . Jane rade și zice
-Durere. ..
Stai ce ?! Am uitat ...Jane ....Așteptăm să mă doară ...Am întors capul în spate Jacob era pe jos .
-Nu ! Lasă l ! Termina ! Jacob !! Spun plângând.
Aro face o fata ca un nebun și se apleacă spre mine . Pune mana pe mana mea . Îmi citea gândurile . A aflat ce am fost și ce suntem eu și Jacob. Și a dat seama de ce sufeream :
1. Ca Jacob era rănit
2.Ca mă apropiam sentimental prea tare de Jacob
3.Ca îl făceam sa sufere
Toate din motivul ca Jane îl ranea.
M am ridicat și am pus mana pe fata lui Jane și I am arătat ce s a întâmplat . Fata ei nu a reacționat . Se uita fix pe peretele din fata ei . Uitandu se pe perete îi cade o lacrima. Se uita îndurerată la mine. Mă înțelegea. Își șterse lacrima și încerca să devină serioasa.
-Pa Jacob Black. ...Am șoptind ieșind .
Demetri mi a luat geanta. Sunt fericita. Oricum nu puteam sta aproape de Jacob. Mă simt ascultată , fericita.
Eu ...sunt în familia Volturii.

Twilight 6 - Viata lui RenesmeeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum