Cap. 5 Singura fata din casa

1.4K 33 5
                                    

Sunt în mașină mea cu prietenii mei de aici. Am intrat în Forks. Acum nu era importanta scoala NCIS, era importanta viața mea și a familiei mele.
Charlie s a mutat cu Sue în Scoția. În casa bunicului nu sta nimeni . Noroc ca am cheie.
Mama, tata, Rosalie, Emmet , Jasper și Alice sunt la vânătoare.
Îl sun pe Carlisle.
-Alo ...vii pana la Charlie acasă? Și te rog sa aduci pactul tău semnat cu Aro.
În câteva minute era aici.
-Renesme. ..Ai grija de tine și nu fa ceva necugetat.
-Da.... Ai adus pactul?
-Uite. ....Jacob Black și haita sa trebuie sa ajungă!
-Ce ?!De ce ?!Ce treaba au ei ?!
- Sam a zis ca se baga și el în asta.
-Era treaba mea. ...doar a mea. ..nici măcar Cristina nu vine.
-Nessie ....liniștește.
-Cum sa mă liniștesc. ?!
-Eu plec. Ți am lăsat toate hainele tale de la noi acasă sus. Pa !
-Ms ...pa !Urc scările și dau nas în nas cu Peter și Cristina.
-Unde plecați ?
-La vânătoare. zise Peter
-Oricum nu ne băgăm în treburile tale cu VOLTURII.
-Vrem sa absolvim școala.
-Bine ...pa ..poate ne mai vedem. Numai bine ies ei și intra Jacob cu haita sa , dar fără Leah.
-Potăi plouate! Am șoptit eu .
-Hei Grupa 0 ! Mă striga Seth . mi a zis așa fiindcă mama bea sânge Grupa 0 când m a născut.
-Hei caine plouat. I am tăiat o când urcam sus . Will vorbea cu haita jos. M am dus sa fac un dus. Când voi ieși îmi voi face bagajul. Merg la Volturi.
Îmi aleg toate hainele negre , roșii, maro și albăstru închis.
pijamalele erau jos. În sertarul 2 din living. Unde erau băieții. Nu vreau sa cobor dar am s o fac.
Cobor scările. Se ud țipete. Echipa a marcat un gol.
Intru . Toți își intorc capul după mine. Nu mă uit la nimeni. Îmi iau pijamalele. Da....Singura fata din casa.
Mă uit încă o data peste hârtie . Scria ca Aro și Carlisle au făcut un pact în care prima fata nascuta în familia Cullen ve deveni stăpână peste Voltera și peste Volturi.
Trebuie sa mă obișnuiesc cu idea de a fi strigată Stăpână.
Trebuie sa dorm. Este 1 noaptea. Merg după Will.
-Will. ..
-Da Nessie? !Este o problema ?
-Mă întrebam. ....( Gândește Renesme, gândește ...cum sa formulezi. ...esti deșteaptă) Nu vreți sa va jucați pe consola mea?
-Dacă vrei sa ni o dai. ..
-Imediat. Cobor scările. Embry avea un picior pe spatele lui Will și Ja....El. .avea mâinile pe consola mea.
Plec sus. După mine vine și Will. Ne punem în patul mamei . Îmi pun capul pe pieptul lui Will cu speranța de a adormi. Nimic . Will dormea de mult.
Bate cineva la ușă. Jacob. În boxeri .
-Ce vrei? Dacă vrei sa mori adu un cuțit.
-Nessie. .
-Pentru tine sunt Domnișoara Cullen. Se încrunta.
-Domnișoara Cullen , veniți pana jos ?
-De ce ? Sa l văd pe Embry cum sforăie pe tavan? ! I am tăiat o eu.
Ii închid ușa. Apoi o redeschid.
-Și de ce stai așa? Îmbrăcat mă refer. ..Se încrunta . I am zâmbit malefic.
Îmi pun căștile în urechi cu melodia Eyes on fire . Așa mă simt și eu . Arzând mereu. De mâine nu va mai fi așa.
Este dimineață. Casa este goala. Cu atât mai bine. Plec spre aeroport. Motocicleta este perfecta în acest moment.
La aeroport îi spun doamnei.
-Renesme Cullen .
-A da....imediat vine domnul sa va ia bagajele și motocicleta. Mai era o ora panama decolare . M am întâlnit cu haita lui Jacob. Mergeau în Rio ...cu mine. ...Wow ce coincidenta. Leah își flutura lenjeria intima prin fata tuturor prezenți . Eu și Kate , Iubita lui Quil, Râdeam de ne prăpadeam. În avion m am urcat cu Seth.
-De ce râdeți de Leah?
-Își arata lenjeria pe care numai El și arat spre Jacob ar fi trebuit s o vadă. Seth rade.
Mă ridic de pe scaun și merg la recepție.
-Pot sa anulez zborul .
-Da . poftim banii.
Mi am luat motocicleta și bagajele și am decis sa merg pe motocicleta pana la Rio. Se auzi un urlet de vârcolac. Jacob. .. Am mărit viteza. A trecut cam 1 ora. Mă încrunta la Jacob ..care gonea lângă mine prin pădure. Deodată m am izbit într un tren.
-Renesme. . Renesme mă auzi ?!
- I a mana de pe mine.
Apoi am adormit. M am trezit într un hotel , o camera de hotel . Jacob era lângă mine la pieptul gol. Se crede mare și tare. M am uitat la ceas . VAI . Am întârziat la Volturi. Mă ridic. Cu o mana Jacob mă trântește înapoi în pat.
-Renesme. ...
- Da majestate? ! Vrei încă o sclava?
-Nessie ...te rog !?
-De când regele se roagă?
-De când regina lui a plecat .
-Sa și caute alta regina.
- Nu va mai fi la fel .
-Vrei sa știi de ce regina a plecat? A plecat ca sa lupte în război pentru ca regele sa fie fericit cu o servitoare.
M am ridicat . Voiam sa fac un dus. El s a pus în fata ușii de la baie . L am împins , doar ca el este superman și nu poate fi clintit din loc.
-Unde pleci ?
-La Rio !
-Mergem in Forks!
-Da...tu cu haita ! Eu nu !
Am mers la valize. Mi am ales o pereche de blugi mulați negri și o bluza neagra .
-Vreau mă schimb și apoi mă duci la aeroport. Am intrat în baie. Am pornit apa pe fierbinte. Aburii se ridica încet .

Twilight 6 - Viata lui RenesmeeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum