Cap.16 Printesa

750 21 0
                                    

-Te iubesc !
-Și eu dragule.
-Tu mai crești? Adică ....
-Nu ..puterile de vampir preiau controlul în corpul meu. Tu ?
-Nu . Când vârcolacul își face viața cu jumătatea sa , nu îmbătrânește. 
-Tare .
-Am o surpriza Nessie. 
-Ce ?
-Am cumpărat o casa ....
-Unde ?
-În LA
-Nu cred .
-Uite actele!
-Oooo. ..Jake. ...Avem deja viața noastră. ....te iubesc
-Și eu. M a sărutat pe buze pasional.  Nu mai aveam aer.  M am pus peste el.  Tricoul sau gri,  era aruncat pe gresia alba ca laptele . Maieul meu alb cu paiete era agățat de trandafirul chinezesc.  Șnurul pantalonilor mei negri scurți se deschidea ușor ușor  căzând de pe mine . Am rămas în costumul de baie.  Buzele sale au ajuns pe gatul meu.  L am strâns cu putere la pieptul meu .....aproape gol . L am sărutat pe frunte.  Era o dimineață deosebita.
Jacob s a ridicat repede de pe canapea.
-Plecam !
-De ce ? S a întâmplat ceva ?
-Nu ....plecam.
-De ce ? Da mi un motiv bun.
-Am zis ca plecam! !!!
-Eu nu plec ....pana nu mi spui de ce plecam .
-Edward.....mi am amintit ca trebuie sa plecam .
-De ce ?
-Rosalie .....Jasper .....Emmet. ..Alice
-Ce e cu ei Jake ?!
- Sunt răniți.  Ieri ....S au rănit . Edward a zis sa venim azi acasă.
-Repede ....l am sunat pe tata.
-Alo ...Carlisle . Da ....venim ...ce s a întâmplat cu ei ? Da.....da...bine. Ne vedem.
-Ce a zis ?
-S au vindecat.  Putem sa mai stăm.
-Vrei sa mai stăm ?
-Dacă și tu vrei.
-Cum sa nu .....spuse el gingaș.
-Te iubesc .
-Și eu . Fiind eu vampirul,  l am luat de mâna și l am scos afară.  Pielea mea strălucea ca un diamant pus într o lumina puternica.
Eram îmbrăcata într o cămașa alba , lunga cu costumul de baie pe dedesubt.  O curea mica din piele o lega la mijloc.
-Jake ...mergem sa alergam?
-Desigur.
El s a transformat . Am alergat ca niște nebuni.  Jacob se transforma în om ,și fiind desculț se împiedică de un trunchi și cade în lacul amenajat.  Mă arunc ca idioata în apa după  el.  Ne ridicam amândoi râzând. 
-Impiedicatul meu .
- Nebuna mea . Spuse el sărutându mă. Ieșim din apa.
-Mergem la cascada ? Întreb eu vesela .
-De ce nu ? Mă ia pe sus ca Superman și mă duce pana la cascada.  Mă dezbrac în costumul de baie , iar el în short ul de baie.  -Un , doi , trei  ȘI ! Am sărit amândoi în căscată.  Apa mă  aducea în brațele lui . Era o senzație plăcută.  Scoțând capul (amândoi ) L am sărutat pasional. Îl stâng în brațe, iar el mă trăgea spre el. 
-Îmi e foame.  Ii zic eu copilaroasa.
-Haide printesico sa papi.
Am ieșit amândoi din apa .
-Te aștept aici printeso!
-Mă întorc repede
M am întors în 46 de minute și 34 ,6 secunde. 
-Te ai saturat ?
-Nup. 
-De ce ?
-Îmi fac loc pt pizza .
-Faci pizza?
-Nu fac .....încerc sa fac pizza.
-Oooo. ..gospodina mea
-......m am roșit toată.
Acasă I am gătit.  La masa , am discutat planuri serioase.
-Mergem luni la LA ?
-Da ....dar trecem și pe acasă. 
-Desigur. 
-Te iubesc. 
-Și eu. 
-Merg la nani Jake.
-Eu mai stau puțin la Tv.
-Bine .
-Nb.

Twilight 6 - Viata lui RenesmeeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum