Am ieșit din turn. Am dorit sa privesc amurgul. Când am intrat în turn , Caius mă aștepta isteric.
-Fata trebuie sa moara ! Se arata lumii.
-Caius....eu...
-Taci fata! S a apropiat foarte tare de mine . Mi a atins mana. Și a băgat unghia în mana mea. Nu doream sa țip.
Deodată vine Aro disperat în camera tonurilor.
-Frate ! I a mana de pe ea ! Ești isteric ?! Eu zic ca da ! Dacă mai pui mana pe ea ....Îți v a lua tronul...TE VOI DECAPITA DACĂ II MAI FACI RAU !!!!
Caius mi a dat drumul .
-Mulțumesc Aro ! Mulțumesc mult....Pot sa merg la vânătoare ?
-Înapoi pana la răsărit.
-Merci .
Am alergat și am mancat bine. A fost frumos.
Am stat doar o ora. Mi a plăcut . Am mers la fast food. Mi am comandat 2 SMART BOX și m am saturat .
Acasă .. m am schimbat în pijamale sa mă uit la Tv. De când stau cu Volturii nu dorm. Mă bazez mai mult pe puteri .
Am observat ca rana nu mi se vindeca deloc. Mă doare . Unghia sa mi a intrat în carne. Deodată bate cineva la ușă . M am speriat sa nu fie Caius. Nu doream o cearta cu un "frate".
-Intra.... Erau 2 copii de vreo 7 ani . Aveau ochii roșii.
-Stăpână. ...vorbeau amândoi odată... Voiam sa ți spunem ca suntem noii recruți .
-Bine...le am închis ușa în nas. Aveau puteri. Mi am dat seama. Când am închis ușa ....Am căzut lata . M a luat greata și am amețit.
Am încercat sa mă ridic . M am chinuit. Nu mai erau la ușă. Am coborât repede jos ..... ca o proasta. ..în pijamale cu norișori și curcubee.
-Aro ! Aro ! Aro !
-Da....
-Noii recruți. ..m au paralizat timp de câteva momente.
-....
-Eu votez la moarte pentru ei. Am pus mana pe fata lui Aro . I am arătat.
-Votez pentru moarte la fel. Caius ...Marcus ... aduceți recruții și călăii. Vor muri.
Au trecut 2 zile de la prima decapitare.
-Renesme ...uite pelerina oficiala. .. pleci în misiune .
-Ce ? Cum ? De ce ? Unde ?
-Cu mine și Caius ...Marcus ...Jane , Alec, Felix și Demetri. In Forks ... familia ta este suspectată cu moartea a trei persoane .
-Bine ..când plecam ?
-În 60 minute.
-Imediat sunt gata ...
-Bine draga.
M am îmbrăcat. Am ieșit din turn.
Luna lucea ușor peste cetate. Era liniște deplina.
CITEȘTI
Twilight 6 - Viata lui Renesmee
FanfictionEste o continuare a cărților și filmelor Twilight. Nu voi face anunțuri. Va voi lăsa să citiți. Pupici fani Twilight!