Ajungând în turnul / casa lor , Jane m a condus în camera mea. I am mulțumit și am intrat. O camera de lux cu un pat de apa cu o baie imensa și 4 șifoniere din lemn de trandafir. Era perfect.
În șifonierul pentru unerase erau deja puse 6 rochii frumoase de seara . În șifonierul cu numărul 1 erau puse 8 robe negre.
Într un colt mic era pus un șifonier cam de 70 cm pentru papuci și erau deja puse 4 perechi de papuci .
Cineva bate la ușă. ..
-Intra!
-Scuze ca te deranjez stăpână. Spuse Marcus . I a stai ! De când mă lua Marcus cu politeturi din ăsta? !
-Nu e nici un deranj.
-As vrea sa știi de ce Caius este cam răutăcios. Când era la începutul vieții de vampir , se plimba prin pădure. Vede un lup mare . Era noaptea. ....era un copil al lunii. ...apoi Caius l a atacat. Caius a rămas răutăcios deoarece era singura prada neprinsa de el vreodată. Nu este fericit ca vii ...are probleme personale. ....dar așa a făcut și cu Jane și cu Alec. ...peste 2-3 luni se va obișnui cu tine.
-Mulțumesc enorm Marcus.
-Apropo Renesme, într o ora ești așteptată la un toast jos. ...când va veni vremea sa cobori , Vă veni Jane sa te conducă.
-Când cobori jos, îi spui te rog lui Jane sa urce acum pe la mine.?
-Cu mare plăcere alteța!
-Ce ce toată lumea mă tratează ca pe o regina?
-În pactul semnat , scrie ca tu vei fi la fel ca noi ... o conducătoare ..
-Când mergi jos te rog sa le zici tuturor, chiar și servitoarelor și chiar soțiilor sa nu vorbească cu mine ca o regina.
-Le voi zice ...Stă..... Renesme.
-Mulțumesc Marcus!
-Pentru nimic!
Cam în 5 minute Jane bate la ușă.
-Intra Jane .
-Ce de m ați chemat ?
-Vorbește cu mine cum vorbești cu Alec. ..te rog ..ma simt ciudat.
-Bine . De ce m ai chemat ?
-Nu vrei sa ne aranjam împreună pentru toast?
-....
-Adica sa ne machiem , sa ne facem parul împreună. ...Dacă vrei ...?
-Suna distractiv. ...Merg sa mi aduc lucrurile.
-Te aștept.
În câteva momente Jane a venit.
-Jane , mă bucur ca pot vorbi cu cineva.
-De 134 ani nu am făcut ceva amuzant cu o fata ca mine ...
-Nu este nimic...de acum mă ai pe mine .Am îmbrățișat o .
Jane râdea .
M am ocupat eu de ea...arata superb ! Ea s a ocupat de mine îmi plăcea la nebunie.
În fata ușii ne așteptau Demetri și Felix.
Am coborât toți 4 jos. Aro , Caius, Marcus și Alec Erau deja jos. La toast Aro m a ridicat în picioare și a zis
-Pentru ca dreptatea sa fie cu Renesme! Pentru Renesme!
-Pentru Renesme!
-Mulțumesc ca sunteți alături de mine . F
Am gândit bine . Familia mea reala.
CITEȘTI
Twilight 6 - Viata lui Renesmee
FanfictionEste o continuare a cărților și filmelor Twilight. Nu voi face anunțuri. Va voi lăsa să citiți. Pupici fani Twilight!