-Renesme. ....
-Da ....
-Vrei sa ți iau virginitatea?
-Da . Vreau.
-Ești sigura ca vrei sa ți iau virginitatea?
Nu am răspuns și l am sărutat pasional.
Boxerii lui erau aruncați prin Marea noastră camera. Lenjeria mea , era agățată de brațul canapelei.
Scoase din sertarul noptierei un prezervativ.
Trase o pătură peste noi. Penisul sau a intrat ușor în mine.
Aveam o durere enorma , dar era o plăcere.
-Gemetele tale sunt o plăcere pt mine. Așa ca nu te abține.
Penisul sau se misca prin mine. Era o adevărată plăcere.
-AHHH.... MAI REPEDE. ..
Penisul sau făcea mișcări du te vino foarte repede.
-OOOO..... AHHH. ..CE BINE .....
Mergea repede. Prea repede. Eram într o fericire deplina.
Penisul lui a ieșit din mine. S a așezat peste mine . Mă lingea senzual pe gat. A coborât ușor pana la sâni. Îmi lingea sânii goi. Darele lăsate fierbinți. Mă lingea inclusiv pe
Apoi a început sa mi muște sânii goi. Eu aveam mâinile în parul lui. Le musca cu ... pofta. Innebuneam de plăcere. Apoi a coborât ....tot mai jos pana la buric , linganduma. A urcat din nou la sâni îi musca. Un deget de al lui a intrat în partea mea feminina. Am tresărit.
-AAAAA. ..OOOO HHH. .UUU
Degetul se rotea. Se rotea . Se rotea senzual. Inebuneam.
A coborât cu limba pe pielea mea pana la partea mea feminina. Limba lui se rotea în jurul părții mele feminine.
-OOOO. ..UUU ...AAAAHHH
Încetul cu încetul limba lui fina a intrat adânc în partea mea feminina. Limba lui în partea mea feminina mergea stânga dreapta . Lingea cu putere. Aveam orgasm puternic. Limba lui mă baga în extaz.
-AAAAHHH AAAAHHH UUUUUU ...OHHH
După vreo 15 minute de mișcări senzuale, coboară spre coapse, genunchi . Apoi își ridica capul. Mă cobor mai jos , accesând la Penisul lui. Penisul intra printre sânii mei.
-OOOOHH. ...muream de plăcere. Apoi Penisul lui intra fix în gura mea . Sugeam aroma dulce . Sugeam . Sugeam . Plăcerea suptului mă invada. Am început sa mușc din el cu putere. Cat eu muscam cu senzualitate, el mă lingea delicat pe gat. Innebunesc. M am ridicat ușor. Și m am cuibărit la bietul lui.
Dimineața , bem amândoi cafelele în tăcere. Deodată bate cineva la ușă.
Deschid.
-Buna draguto! Spuse o bătrânică.
-Buna dimineață. Apoi vine și Jacob în pijamale . Când avut timp sa și pună pijamelele. Eu ..fata isteață, eram de mult în pijamale SMART Girl :))))
-Domnișoara Renesme Cullen ?
-Da ...eu sunt .
-Bun venit ! Si îmi înmânează o farfurie de fursecuri și o cutiuță neagra de dantela groasa.
-Jacob Black? !
-Eu sunt .....
-Poftim . Și îi înmânează o punguța de cadou.
-Mulțumim.
-Nu va stresez. O zi buna .
- Mulțumim frumos. La revedere.
Merg în camera de zi și încep sa îmi desfac cadoul. Un lănțișor din aur cu un lup. :| Ce ciudat !
-Jake ?! Ce ai primit ?!
-Un tricou cu niște colți.
În fine.
O sun pe băbuta.
-Alo .
-Buna ziua . Sunt Domnișoara Cullen.
-Oooo. ..buna draga. Înainte sa spui ceva , știu .
-Știți ?
-Da . Eu sunt un fel de mama pt Carslie. Sunt ca tine . Jumatate om .Am fost muscata la vârsta de 78 de ani .
-Aaa bine. Apropo. Vreți sa fiți stra bunica mea ?
-Cum sa nu scumpo? ! Scuze , dar mi se arde supa. Pa !
-La revedere. Am lăsat telefonul pe masa. Am coborât la bucătărie.
CITEȘTI
Twilight 6 - Viata lui Renesmee
FanfictionEste o continuare a cărților și filmelor Twilight. Nu voi face anunțuri. Va voi lăsa să citiți. Pupici fani Twilight!