Au trecut cam 3 luni de când a început facultatea. Eu și Jacob nu mai vorbim deloc. Suntem departe. .. prea departe . M am gândit sa accept invitația lui Justin.
- Katy ... ne vedem ora viitoare.
- Pe curând Nessie!
-Justin. ...Hei Justin!
- Da ....
- Mai este valabila invitația ta în oraș?
- Desigur. ..Mâine ..adică vineri la ora 17:00 PM ? La localul SKI?
-Excelent! MS mult Justin!
-Cu plăcere Renesmee!
Mă îmbrac într o pereche de jeansi negri și un maiou alb cu paiete care îmi pune formele în evidenta . Am împrumutat de la mama o jacheta din material pufos tricotata de culoare bej.
- Hei !
- Oh ..... Jasper. ...De ce mă sperii. Sunt emoționată. ...Deodată mă simt relaxata . Jesper ... Termina.
- Voiam sa te ajut ! Cauți geanta neagra de la Renee?
- Da, știi ceva de ea ?
- Alice e la etaj .
- Ms Jasper. Am luat o în goana după Alice.
- ALICE ! DA MI GEANTA! AICI ȘI ACUM!
- Ce geanta ? Făcea pe nestiutoarea. ...Am eu ac de cojocul ei ...când vin .
- Cea de la Renee!
- Cea neagra ? A....SURPRIZA! Poftim geanta!
- Alice .....esti. .....
- Ms mult scumpo . Acum pa ...întârzii. ..O ...uite deja a ajuns !
- Tata ! Mama! Bunica și bunicul! Rose și .... ( nu a zis Emmet. .nu aveam chef de glume pe seama mea ) ... eu plec .
Într o secunda toți erau jos.
- Nessie. ..spuse tata ...ia aceasta brățară. .. e de la mine , mama și bunicii tai.
- Ms mult .
Am urcat în mașină lui Justin. Și el zâmbi , la fel ca și mine.
- Justin ...îmi poți spune Nessie deacum.
- De ce sa te poreclesc? ! Îmi plece mult numele tău întreg.
- O... bine . Am oprit în fata localului. Ca un gentleman ce este. ..mi a deschis portiera. Avea deja masa rezervata. Era singura masa din foișorul de afară. Era liniște. Ne am așezat.
- Renesme? Mi a întins o cutiuță alba de catifea. M am mirat. Am deschis o.
- Justin... Mulțumesc! Nu trebuia... Era o broșa superba : o balerina ci fusta roșie -rozie.
M am ridicat și l am îmbrățișat. Apoi a venit chelnerul. Eu am comandat paste, iar el peşte.
La finalul serii mina pus el broșa în piept. M a condus acasă.
-Mulțumesc pentru tot Justin. M am simțit perfect.
- Eu trebuie Îți mulțumesc pentru tot.
-Oh. . . ești un dulce.
Intru în casa și Seth vine înaintea mea.
- Hei pustoaico.
- Hei pustiule. Ce mănânci. ..ca vreau și eu ...
- Esme a gătit.
- Pentru tine și pentru mine ?
- Pentru noi doi, Jacob, Kate , Quil, Embry .
-Stai. ..Pentru haita? !
- Nu e toată haita. ...cam jumate
- E și Jacob. ...UȘOR! Ce căuta ei aici?
- Jacob vrea sa vorbească cu tine.
- Dar eu nu greau sa vorbesc cu el. M am oprit în fata ușii de la living, unde erau ei.
M am întors la 360 grade și AM luat o pe scări scr camera mea. Am trântit ușa. L am sunat pe Justin sa vina la mine . În 12 minute era aici.
Aveam 2 opțiuni : sa mă cert cu Justin în fata lui Jacob,sau sa merg cu Justin jos. Opțiunea 1.
Mă îmbrac repede într o pereche de pantaloni scurți de blugi albastru și un tricou care îmi face sânii mari.
Cobor jos ,cu broșa în mana, furioasa. Îl iau la urlete și țipete pe Justin în fata luvingului și oi arunc broșa.
El iese nedumerit și exasperat din casa și pleacă . Mă duc în living . Jacob îmi face semn sa vin lângă el. Mă cuibăresc la pieptul lui de parcă nu am fost vreodată despărțiți. Adorm pe pieptul sau cald.
- Somn ușor scumpa mea Nessie.
CITEȘTI
Twilight 6 - Viata lui Renesmee
Fiksi PenggemarEste o continuare a cărților și filmelor Twilight. Nu voi face anunțuri. Va voi lăsa să citiți. Pupici fani Twilight!