Aburii nu incetau sa se oprească. M am băgat în cada. Sufeream și pe dinăuntru și pe exterior. Mi am băgat capul sub apa. Era bine. Mai mine decât cu Jacob. Am căutat șamponul de par și mi am turnat pe cap cam jumătate de sticla. Am sapunit și mi am băgat capul sub apa. Încetul cu încetul ochii începeau sa mă usture. Era o senzație ciudata dar și plăcută.
Îmi pun prosopul , dau drumul la dop. Mi am uscat parul cu uscătorul și mi am luat un capot pe mine.
Nici bine nu am ieșit din baie și...
-Renesme... trebuie sa vii pana la mine în camera sa mă ajuți cu ceva. ..sa mă ajuți sa cobor valiza de sus.
-Camera ta ?
-Nu stau în aceeași camera cu tine.
-Și de ce sa te ajut ? Mai întâi să mă îmbrac și sa termin cu mine.
-Cat tu ''termini cu tine '' eu termin cu mine.
-......m am gândit sa o fac doar pentru ca eu voi pleca ....nu voiam...
-Vii ?
-Da...Haide. ...
Așteptăm liftul chiar dacă el era cu 8 etaje mai sus de mine. Eu as fi fost sus în câteva secunde. Dar el...
Deschide ușa. Eu, bineînțeles desculță, intru după el. Era un hol lung cu o cărare de luminițe , cu petale de trandafiri pe jos și un pat în forma de inima. Pe pat era Leah , dormind în lenjeria pe care o flutura la aeroport. Cat Jacob cauta nu știu ce eu am luat sticla de vin și am ieșit din camera. El nu m a observat.
Am luat o la sănătoasă cu puterile mele și am intrat în camera și încui ușa.
Am început sa beau și sa cânt ....sa cant și sa beau .
Jacob bătea insistent la ușă. Am început sa plâng. Plâng în hohote. Din cauza lui , din cauza mea ....cel mai rău lucru nu era Jacob ci Volturii. Aproape se întuneca. Trebuia sa l fac fericit pe el. L am auzit șoptind la aeroport ca ar vrea sa mor. Surpriza! Am spart o vaza și am început sa mă tai . Pe gat , pe mâini , pe picioare și mai ales pe gat . Degetele pline de sânge le imprimam pe ușa intenționat sa vadă el. Îmi ștergeam lacrimile cu degetele pline de sânge.
Deodată ușa se deschide și Jacob deja mă ridicase pe pat. Îmi ștergea rănile cu lacrimile lui. Nu mă dureau rănile ci inima. Îl las cu Leah ....îi las pe ei doi în pace.
Am adormit . Când m am trezit m am uitat la ceas. Era 11 noaptea. Îl trezesc pe Jacob so îmi iau rămas bun . Mă îmbrac repede , mă machiez și îmi iau bagajul . Ii așteptam. Știam ca o sa vina .
M am așezat pe fotoliu . Jacob plângea la picioarele mele .Nu voia sa plec. A spus ca o iubește pe Leah , dar vrea sa rămân sa nu l ucidă tata. Eu nu băgăm de seama . Așteptam.
Simt un miros de vampir la un km depărtate. Ei erau .
-Jacob...liniștește. ...vin ei . În 2 minute jacob era fresh. Eram foarte emoționată. Era sa uit ! Mi am pus colierul meu de la Aro. Aro I a spus mamei ca este pentru mine. În pact am aflat. Îmi stătea la gat . Deja îi simțeam. Sunt pe aproape.
CITEȘTI
Twilight 6 - Viata lui Renesmee
FanfictionEste o continuare a cărților și filmelor Twilight. Nu voi face anunțuri. Va voi lăsa să citiți. Pupici fani Twilight!