Cap.12 De ce am zis da ?! A...pt ca sunt o idioata

903 23 0
                                    

M am gândit toată noaptea în care voiam sa dorm. Mi am pus gândurile în ordine.
1.Il părăsesc pe Tom . DE CE ? Pai...nu simt ceva special pt el. Am zis da ....Stai !? De ce am zis eu da ...a pt ca sunt o idioata. Nici eu nu știu de ce am zis da . Sunt așa o idioata. ...de ce îl rănesc .....da ...na despart de el .
2. Mă simt bine aici .
3.Nu știu de ce mama mi a zis ca Jane este foarte rea. Jane este rea 》era rea pana am venit eu《 acum nu mai era rea fiindcă eu sunt alături de ea .
Se face dimineața. Azi merg la mall cu Jane. Ca intre fete. Mă ridic greoi din pat și observ ca telefonul meu are 2 mesaje. Erau de la Tom. În primul scria ca se desparte de mine. Și în al doilea spunea ca sa nu mă supăr. Chiar mă bucur.
Mă îmbrac într o fusta pana peste genunchi alba și umflata..... ca de printesa. Îmi iau un maiou roz , și geaca de piele. Și bineînțeles ghetuțele mele negre cu toc. Aveam sutien cu push up. Maieul îmi scotea foarte bine în evidenta sânii.
Am coborât pe scări .... chiar dacă era și lift. Ajung în fata ușii lui Jane. Bat .
-Intra !
-Hei Jane .
-Hei . Mergem ?
-Pai hai .
-Ă......nu îmi găsesc jacheta alba .
-Da o dracului ! Ia ți o pe cea neagra.
-Se asortează? !
-Normal . Sa mergem
-Ok
Am așteptat liftul. Din lift iese Alec plin de sânge pe mâini. Jane face o fata serioasa cu un fel de morala ciudata și plictisita.
-Alec ..... nu se mănâncă în camera. E nepoliticos.
-........
-Alec du te la baie și spăla te .
-Bine.
Din lift iese Demetri .
-Unde mergeți ?
-La mall.
-Felix ... Felix frate ....mergem la mall.
-Stai ?! Voi unde mergeți ?!
-Cu voi .....
-Ohhh. ...hai mai repede.
Am ieșit din turn și ne am urcat în mașină neagra a lui Felix.
Imediat am ajuns. Am stat 5 ore la mall. A fost frumos.
-Nessie ...spuse Felix ....vrei sa ...
-Da ...l am întrerupt eu . Ce idioata ...nici nu știu ce dorea.
-Vrei sa mergi la congresul fanilor Space WORLD! ? Super !
-Ce ?! Nu ...Scuze ....idioata idioata ...idioata !
-Aaaa. . Bine
-Ți am mai zis Felix ...nimeni nu
vine la congres spuse Jane. Felix se întrista tare. O lua înainte.
-Stai Felix .....vin eu la congres ....
-Oooo. .ms Nessie. ...esti cea mai tare !
-Felix ...ohhh mă sufoci. ..
-Scuze .
-Nici o problema.
Am ajuns în turn.
-Cum te simți Nessie? Îți place aici ?spuse Marcus deoarece ne am întâlnit cu el pe scări. Era singur
-Da ...foarte mult.
-Bine . Sa va distrați la congres.
-Ă ..... Merci.
Am intrat în camera. Bate cineva la ușă.
-Intra!
-Renesme 》 erau Jane și Felix 《 Mergi la congres ?
-Da ...nu ți am zis
-Ești gata ?!
-Da ..sa mergem .
Cat Felix scotea mașină din parcare , noi așteptăm.
-Jane...dc ai venit ...nu plictisești?
-Vreau sa desenez.
-.....
- Vreau sa desenez oameni.
-Aaaaa
Jane s a așezat în spatele meu . Era sa adorm. Jane mi a desenat spatele cu mica mea împletitura . Era primul ei desen.
La finalul congresului , am mers în pădure la vânat.
Seara m am uitat la un film de acțiune. Se numea Pumn în fata era super. Se aude ceva foarte ciudat. Ies pe hol . Se aud foarte multe țipete și multe bătăi de inima vie. Cobor repede jos .
Era Haidi care aducea oameni în "Turul turnului ". Ei vor manca. ..se vor infrupta. Am urcat repede sus. A bătut cineva la ușă
-Da !
-Renesme ... ne uitam la un film ?
-Tu ....nu ....
-Eu mă hrănesc cu animale de când ai venit tu . Doar Alec , Haidi , Aro , Caius, Marcus și Gates se mai hrănesc cu oameni.
-Aaaaa bine .
-Sa mi aduc pijamalele?
-Da ...
Ne am uitat la un film horror. Jane a ras ca la o comedie. Mie îmi era a ras , dar m am abținut.
Abia acum am observat ca venise toamna. Frunzele cădeau mereu. Nu știu de ce ...dar când privesc frunzele , îmi amintesc de Caius. Chiar dacă știu ca Aro îl va decapita mă simt ciudat.
În fine.
Eu și Jane suntem BFF. Intre mine și Tom nu mai este nimic .
Fiindcă seara s a lăsat , am ieșit din turn sa mă plimb. Mergând spre pădure, încep sa mi amintesc de plânsul li Jacob. Mă apasă ceva pe inima. Durere.
Gata ...nu mă mai gândesc deloc.
Oare ce vom servi la cina festiva de la miezul nopții. ..dar ...Oare de ce Aro a planificat o cina festiva ? Mă rog . Ăsta nu mai contează acum .
Încerc sa mă retrag spre casa . Nu găsesc drumul. Mă urc în copac . Am început sa sar ca o veveriță din copac în copac . M am simțit super. Ajunsa în turn . Am fugit repede în camera mea sa mă pregătesc pentru cina festiva. Mi am ales o rochie mulată pe corp roșie și decoltata cu sutien push up . Tocurile foarte înalte mă făceau superba. M am machiat frumos . Și am coborât. Jos nu era nimeni . Era întuneric. Am urcat sus. Era Caius în camera mea .
-Surpriza.
-Ce ?
-Surpriza este ca cina e în pădure. Într o casa abandonata.
-Ă a bine ..
-Am venit sa te conduc spre. ..
-Ă a bine. Sa mergem.
Acolo era o petrecere pt ca era un fel de solstițiul pentru vampiri .
După masa, am jucat biliard cu Jane ,Felix și Demetri. Ne am distrat super tare.
Am stat toată noaptea și ne am uitat la filme horror . A fost Bestial !
Dimineața mă întâlnesc cu Tom pe scări
-Renesme ....Ai vrea sa ....
-Da vreau . Pe pune Renesme ce nebuna și idioata poți sa fii. Încă îl rănesc
-Deci vrei sa mergi cu mine la mormântul stra stra stra stra stra stra stra stra stra stra stra (de 1000 ori )stra bunicului meu .
-Mda. Poate veni și Jane?
-Mda. Pa ! Ne vedem în 30 min.
-Da !
Jane știa. Am coborât jos . Mi s a făcut rău . Am vomitat pe 47 de scări în jos. M am dus în camera.

Twilight 6 - Viata lui RenesmeeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum