Cap.1 - Prima zi

13.5K 75 20
                                    

Renesmee povestește

Era prima zi. ...Prima zi de facultate. Au trecut 9 ani de când m am născut. ..dar am 18 ani ...la fel ca Jacob. De acum nu mai cresc.
În primul rand. ..nu vreau sa merg la facultate. Pot învăța și acasă tot ce trebuie sa știu. Și în al doilea rand. .. o fac doar pentru Jacob, findca suntem în aceeași clasa.
Tata mi a zis sa merg din trei motive :
1. Sa îmi fac prieteni noi.
2. Sa îmi susțin iubitul
Al treilea era sa învăț. ..dar ignor motivul .
Este ora 6 și aștept sa se facă 7. Îmi pun căștile și ascult muzica. Deodată văd un cântec numit FULL MOON. Chiar îmi place.
Intru bine în melodie și ...bate cineva la ușă. Era Alice. Mi a adus hainele. I am mulțumit și am închis ușa.
Hmmm. ...o rochie neagra de dantela. ...niște ghetuțe negre cu toc și o geaca neagra de piele. ..aproape la fel ca a lui Jacob. Merg sa fac un dus. Mi am pus halatul pe mine și am călcat cu picioarele ude covorașul alb ca și mine. M am spălat pe dinți. Și am mers în camera mea , unde Rose mă aștepta.
- Nessie. ..Îți pot prinde eu parul dacă vrei. ...
- Desigur. . Doar sa mă îmbrac .
Ea a ieșit din camera . Deodată se auzi un fluierat sub balcon. Bineînțeles. ..era Emmet. Am închis ușa, am tras draperia. .și în spatele meu era mama.
- Resenemee, ți am adus acest colier. Sper sa ți placa.
- Sa mi placa? ! Este grozav! Ms mama !
- Cu plăcere spuse ea ieșind.
M am îmbrăcat și am chemat o pe Rose. M a machiat și mi a ondulat vârfurile.
- Ms mult. ...Ms mult de tot!
- Cu plăcere. ...Jacob te așteaptă jos. Succes! Pa !
- Ms ..... Pe curând!
Mi am luat rămas bun de la toată familia. Și acum mă îndrept spre ușa casei familiei Cullen.
Jacob, pe motocicleta lui, într o cămașa roșie cu carouri negre și blugi , cu o jacheta de piele ca a mea , mă aștepta cu zâmbetul sau ștergar.
- Hey Nessie! Ești gata scumpa mea ?
- Hey Jake ! Da ...sunt în forma maxima - i am spus eu sărutându l .
M am urca și am pornit. În fata facultății mi sa a pus un nod în gat. L am sărutat pe Jake și l am luat de mâna. Încet am ajuns în clasa.
Jacob a primit toată ziua biletele de la fete . La ora de dirigenție eu am fost aleasa căpitanul echipei de volei feminin și Jake la toate sporturile făcute de băieți.
În ultima ora am primit un bilețel de la Justin, unul dintre cei mai frumoși băieți din clasa. ...dupa Jacob al meu.
În bilețel Justin mă întreba ceva legat de o întâlnire ...dar I am zis ca nu ...deoarece am un iubit.

Twilight 6 - Viata lui RenesmeeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum