Fanfiction
Când am ieșit din baie,Harry se afla gol în mijlocul camerii.A început să se apropie lent de mine,trecânudu-și încet și senzual limba peste buzele rozalii...
*peste 10 ore*
Am făcut dragoste toată noaptea,până dimineață și nici la liceu nu am fost,continuând toată ziua.
Realitatea
*se apropie lent de ea,cu un zâmbet pervers pe față*
-Ce faci?
-Am venit la călărit.
*se apropie din nou*
-Stai,pentru asta nu ai nevoie de un cal?
-Dumnezeule,am venit să te f*t.
-Ahh...
*o sărută pe gât*
-Așteaptă,ce e ăla ?
-Un p*nis.
*o sărută din nou*
-Stai,și la ce folosește?
-Să te fac să țipi de plăcere pe tine.
*o pune pe pat*
-Stai.
-Ce dracu',ce mai vrei acum,nebuno?
-De ce mă pui pat?
-Pentru că...la revedere.
*pleacă*
1)Se pare că m-am trezit în dimineața asta cu mintea murdară,îmi trebuie o bătaie bună ca să nu se mai întâmple asta,nu?
2)Cine vrea dedicație?
3)După cum vedeți am foarte harnică weekend-ul acesta,am reușit să postez la toate cărțile.Mai rămâne să postez la „100 One Shots" red că săptămâna viitoare.
4)Am ajuns la capitolul 100,ieiii.Vreau să vă mulțumesc mult pentru că citiți această carte,fără voi nu aș fi ajuns aici.Vă iubesc mult de tot anatomicii mei.
Cu ocazia asta,am făcut un Q/A pentru voi,eu pun întrebările,voi răspundeți.
1.Care e culoarea ta preferată?
2.Trupa preferată?
3.Care este melodia ta preferată?
4.Dacă ai putea să-ți alegi o superputere pe care să o ai pentru tot restul vieții, ce ți-ai alege?
5.Ce ai lua cu tine în deșert? Un tip cu abilități excelente de supraviețuire sau un model Playboy?
6.Care este cel mai îndrăznețlucru pe care l-ai scris într-un sms?
7.Crezi în dragoste la prima vedere?
8.Dacă ai putea să alegi orice persoană din lume, pe cine ai vrea să ai ca musafir la cină?
9.Ai vreo bănuială obscură în privinţa felului în care ai să mori?
10.Care este cea mai mare realizare din viaţa ta?
11.Ce carieră ai vrea să urmezi?
12.Ciocolată sau jeleuri?
13.Să spunem că ţi-a luat foc casa, în care se găseşte tot ce ai. După ce i-ai salvat pe cei dragi şi animalele de casă, ai avea timp să mai dai fuga, pentru ultima oară, să mai salvezi un singur lucru. Care ar fi acela? De ce?
14.Și...îți place de cineva?
15.Ce părere ai despre mine?
16. Ce vârstă ți-ai da dacă nu ai ști câți ani ai?
17.Ce e mai rău, sa eșuezi sau nu să nu încerci?
18.Ești mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie?
19.De ce trăiești?
20.Ce-ai prefera să fii : un geniu stresat sau un prost fericit?
21.Care e lucrul pe care îl faci mai bine decât toți ceilalți pe care îi cunoști?
22.Care este cel mai mare vis al tău?
23.Cum poți să-ți irosești întreaga viață?
24.Care este cea mai mare teamă a ta?
25.Ce hobby-uri ai?
26.Cum ai ajuns pe Wattpad?
27.Care a fost prima carte citită pe Wattpad?
28.Dacă ești direcționeră,care este prima melodie care ai ascultat-o și care este melodia ta preferată de la ei?
29.Care este cartea ta preferta în realitatea,dar de pe Wattpad?
30.Care e scriitorul tău preferat,aât din realitatea,cât și de pe acest site?
31.Cât de mult ai scris până acum din povestea vieții tale?
32.Dacă ar fi acum sfârșitul lumii, ce ai face?
33.Ai fost inspirat vreodată de cineva?
34.Care este diferența între tine și restul?
35.Faci ceea ce cu adevărat vrei să faci?
Bun,sunt multe întrebări,însă sper să răspundeți la ele și să vă placă.Vă iubesc.
CITEȘTI
Fanfiction vs. Realitate
De TodoFanfiction:Mereu îi cade fetei să facă lucrarea de echipă cu baiatul de care e îndrăgostită. Realitatea:Dacă asta mi s-ar întâmpla mie,băiatul ar cere în strigăte să fie schimbat cu altcineva. |Idei traduse,culese și făcute de mine| Nu toate ideile...