Idei trimise de Dangerexplosion .
1. Fanfiction
Protagonista visează în fiecare seară ca petrece nopți fierbinți alături de Harry Styles.
Realitatea
Am visat-o azi-noapte pe moartea în cuier făcând mămăligă.
2. Fanfiction
Harry i-a strâns fesele puternic făcând-o să geamă.
Realitatea
-Hopa, mă, gay-ule că mă gâdili!
3. Fanfiction
Protagonista se plimbă prin mall și întâmplător l-a întâlnit pe cântărețul ei preferat, i-a dat numărul, el a sunat-o și într-un final a și dezvirginat-o.
Realitatea
Am fost când aveam 5 ani la un concert Fuego, am stat în ultimul rând și se vedea ca o scamă, a fost singura celebritate care am văzut-o vreodată.
Idei propuse de Stefi1Hope .
1.Fanfiction
El era badboy-ul școlii. Se droga și consuma alcool în mod excesiv. Dar de când a cunoscut-o pe ea, s-a schimbat. Acum frecventa școala, ca s-o vadă cât mai mult, nu se mai droga și nici nu mai bea.
Realitatea
Până s-o cunoască pe ea, a murit din cauza drogurilor.
2.Fanfiction
Mama: -Scumpo, voi fi plecată câteva zile din oraș. Vecinul de alături, Harry, va sta cu tine.-Ok! Pa,pa!
Realitatea
Vrea nepoți sau ce?!
Idei propuse de NutellaLover2018 .
1.Fanfiction
Îmi înșfac Iphone-ul negru și gigantic de pe birou și îmi încalț perechea de converse și conduc spre liceu.
Realitatea
Eu nu am bani de tren și ea se încalță în converse.
2.Fanfiction
Tocmai ce mi-am luat parfumul "Between us" și mă dau cu el când plec la școală.
Realitatea
Fac duș o dată pe lună și singurul parfum care îl am e de la mama natură.
3.Fanfiction
Intru pe Omegle și dau de un străin drăguț pe nume Harry.
Realitatea
Eu iau wi-fi de la vecini și ea vorbește pe Omegle cu străinii.
4.Fanfiction
Ea se împiedică pe hol și cade în brațele badboy-ului.
Realitatea
Cad cu mufa de asfalt și singurul care mă ajută e un caine , mâncându-mi sandwich-ul din mână.
5.Fanfiction
Mă dau jos din BMW-ul meu și îmi așez pantalonii super scurți și tricoul până la buric și deschid capota de unde iese fum
.Realitatea
CITEȘTI
Fanfiction vs. Realitate
RandomFanfiction:Mereu îi cade fetei să facă lucrarea de echipă cu baiatul de care e îndrăgostită. Realitatea:Dacă asta mi s-ar întâmpla mie,băiatul ar cere în strigăte să fie schimbat cu altcineva. |Idei traduse,culese și făcute de mine| Nu toate ideile...