Capitol special (1)

10.6K 984 452
                                    

Ideie trimisă de Vampire_Queen1829

Fanfiction

Mereu se ajunge la o scenă unde badboy-ul începe să o sărute pe protagonistă pe gât.

Realitatea

Nu ÃÂtiu tu,dar majoritatea persoanelor se gâdilă pe gât și sincer,dacă m-aș afla în situția asta cred că aș începe să râd ca o proastă.


Idei trimise de AndreeaPisces

1.Fanfiction

Rochia ei lungă și albastră se prelingea peste treptele de marmură ca valurile unei mări pe nisipul alb.Și acoperea în totalitate picioarele,astfel dând ideea că plutește încet spre sol călare pe o rază de lumină.Era cu adevarat o zeiță în ochii băiatului.

Realitatea

Datorită lungimii excesive,tipa s-o împiedicat pe scări si și-o rupt toate oasele în timp ce băiatul se amesteca prin mulțime zicând ,,Nu o cunosc....''.

2.Fanfiction

Un centimetru de grăsime pe corp și se simte de parcă ar fi obeză.

Realitatea

Am atâția colaci pe mine încat aș putea ține 5 parastase.


Ideie trimisÃÂ de NutellaLover2018

Fanfiction

Necunoscut : Păupusă,dă-mi și mie numărul tău de telefon!

Fata : Sigur. -spune,întinându-i o foaie cu numărul ei.

Realitatea

Necunoscut : Păpușă,dă-mi și mie numărul tău de telefon!

Fata : Da' ce,ai impresia că scrie pe mine carte telefonică? *plecand*


Idei trimise de Cookiecorn8

1.Fanfiction

Se ciocneșe pe stradă cu un băiat drăuț.

Realitatea

M-am ciocnit cu proful de mate pe stradă și m-a întrebat dacă am învățat.

2.Fanfiction

I-a dat mesaj faimosului Harry Styles și după 4 zile i-a răspuns,i-a văzut mesajul dintre toate cele ale milioanelor de fani!

Realitatea

I-am dat mesaj unui coleg de clasa acum 1 an.Nici acum nu mi-a răspuns.

3.Fanfiction

O vedetă cunoscută dă un concurs în care te filmezi cântând o melodie de-a lui/ei și tocmai protagonista câștigă și devine vedetă.

Realitatea

Am o voce naÃÂpa.

4.FanfictionO cheamă Catelyn,are un iubit pe nume Max și vrea să-l facă gelos cu un alt baiat.Băiatul acceptă și ajunge să se îndrăgostească de ea și ea de el.
Realitatea

Cu cine să o fac geloasă pe Nutella?Cu Finetti?

VÃÂ mulÃÂumesc din suflet celor care aÃÂi trimis aceste idei.





Fanfiction vs. RealitateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum