Idei trimise de EmmaCupcake14 .
1.Fanfiction
Fata se izbește în băiat -care este crush-ul ei- , acesta își cere scuze și o invită la pizza.
Realitate
M-am izbit de crush-ul meu , m-a înjurat și mereu când mă vede îmi spune :'' Uite-o pe fata care s-a izbit în mine '' sau '' împiedicata ''.
2.Fanfiction
Niall are 100 de tatuaje.
Realitate
Lui Niall îi este frică să-și facă tatuaje.
Idee trimisă de MysteriousGirl593
Fanfiction
Se trezește nerăbdătoare deoarece astăzi este Crăciunul și vrea să vadă ce cadouri a primit sub brad cu toate că are 17 ani. Când coboară scările vede bradul și canapeaua încărcate cu pungi de cadouri de la H&m, Victoria's secret, New Yorker,etc.
Realitate
Se trezește nerăbdătoare deoarece astăzi este Crăciunul și vrea să vadă ce a primit. Când coboară scările vede sub brad o ciocolată și începe să țipe:
-De ce nu am primit cadouri?
Mama:-Cum îți permiți sa țipi tu la mine?? Ai 17 ani,nu mai primești niciun cadou trebuia să-ți cumperi din banii tăi! Nu să te plângi că n-ai primit cadou! Pentru faptul că ai țipat la mine în ziua de Crăciun ești pedepsita!
-Dar mamă...
Mama:-Marş în camera ta!
Idee trimisă de Butterfliesinmyveins
Fanfiction
-Vrei să te căsătorești cu mine?
-Vai, Dumnezeule, da! Sigur că da!
Realitate
-Vrei să te căsătorești cu mine?
-Bă, pe bune? Bă, nu glumești? Bă,dacă glumești cu de-astea te rup în bătaie,bă!
Idee trimisă de Caramella24 .
Fanfiction
-Obligă-mă să tac!
*scene detaliate de sex*
Realitate
-Obligă-mă să tac!
*serie de pumni*
-Taci dracu' din gură!
Idee trimisă de ZethoriaDevaine .
Fanfiction
Participă la cursele ilegale și scapă fără să îi prindă poliția.
Realitate
Nu am trecut strada pe trecerea de pietoni și am luat amendă.
Idee trimisă de Alexandra354 .
Fanfiction
S-a uitat la mine cu ai săi ochi mari și albaștri,un albastru special. Privirea lui emana blândețe și iubire,însă noi ne-am întâlnit pentru prima oară.
Realitate
Avea doi ochi verzi foarte spălăciți și încruntați. Se uita la mine cât de urât putea,și era cel mai bun prieten al meu.
Cam târziu,dar măcar am pus capitol nou.
Ce faceți,puișori?
CITEȘTI
Fanfiction vs. Realitate
AléatoireFanfiction:Mereu îi cade fetei să facă lucrarea de echipă cu baiatul de care e îndrăgostită. Realitatea:Dacă asta mi s-ar întâmpla mie,băiatul ar cere în strigăte să fie schimbat cu altcineva. |Idei traduse,culese și făcute de mine| Nu toate ideile...