Idee trimisă de biebs_time .
Fanfiction
M-am trezit atât de târziu și îmi era foarte foame. I-am zis bucătăresei dacă îmi poate face un sandwich, iar ea a acceptat bucuroasă.
Realitate
M-am trezit târziu și îmi era foame. Am început să țip ca disperata din pat: "Bunicaaa, îmi faci te rog frumos o salată?" Ce răspuns am primit? "Da' unde te crezi? În palate? Mișcă, putoare și fă-ți de mâncare!"
Idee trimisă de npSunShine .
Fanfiction
Fata este împușcată în mână ,își rupe tricoul și își badajează rana ,apoi continuă să se împuște cu dușmanii ei.
Realitate
Tăiam roșii. M-am tăiat. Am început să plâng. Mama m-a dus la spital. Doctorul mi-a bandajat tăietura. De atunci ,nu mai tai roșii.
Idei trimise de NicoSoniaCostea
1.Fanfiction
M-am trezit îndemnată de șoaptele dulci ale iubitului meu care mă strângea protectiv în brațe.
Realitate
M-am trezit îndemnată de alarma mea idioată care mi-a intrat până în creier și eram încâlcită în pătură de abia mai respiram.
2.Fanfiction
Am luat o carte din bibliotecă pe care mi-am propus să o citesc fiindcă nu am avut timp până acum,având o viață extrem de ocupată. Am ieșit pe balcon sub razele calde ale soarelui și m-am așezat începând să citesc.
Realitate
Mi-am luat telefonul care era aruncat prin pat pentru ca urasc sa citesc. Nici nu stiu daca am carti in casa. M-am asezat pe scaunul de birou pentru ca nu am balcon si am tras draperiile ca sa nu intre soarele in camera.
3.Fanfiction
Băiatul rostea șoapte romantice la urechea fetei,lucru care a dus-o imediat în abisul viselor.
Realitate
Musca bâzâia în urechea mea,lucru care m-a făcut să îl trezesc pe tata ca să vina să o omoare. Am primit o palmă pentru că l-am trezit și mi-a spus să omor singură musca. Asa ca m-am întors în camera mea și nu am dormit toată noaptea pentru că nu sunt în stare să omor o musca.
Idei trimise de AlexandraAleM7 .
1.Fanfiction
Iubitul ei e Harry Styles.
Realitate
Iubirea mea cea mare nu e alta decât ciocolata.
2.Fanfiction
Protagonista are o ținută pentru fiecare zi a anului.
RealitateAm și eu două bluze și o pereche de pantaloni și acelea vai de capul lor.
3.Fanfiction
CITEȘTI
Fanfiction vs. Realitate
De TodoFanfiction:Mereu îi cade fetei să facă lucrarea de echipă cu baiatul de care e îndrăgostită. Realitatea:Dacă asta mi s-ar întâmpla mie,băiatul ar cere în strigăte să fie schimbat cu altcineva. |Idei traduse,culese și făcute de mine| Nu toate ideile...